Bruce Springsteen

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
Volgende week zaterdag naar Springsteen alleen het OV is voor ons geen optie en een parkeerticket is (al dan niet) bewust niet gekocht. Iemand ervaringen in en rondom de goffert of wereldse ideeën hoe we het beste kunnen gaan?
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
124
55
Volgende week zaterdag naar Springsteen alleen het OV is voor ons geen optie en een parkeerticket is (al dan niet) bewust niet gekocht. Iemand ervaringen in en rondom de goffert of wereldse ideeën hoe we het beste kunnen gaan?
Waarom koop je bewust geen parking ticket?
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
124
55
Omdat die altijd ram vol zijn (je gigantisch lang moet wachten tot je weer kan vertrekken) en we het niet erg vinden om wat verder te lopen.
Echt nagenoeg nooit last gehad van langer dan 5 minuten wachten alvorens te kunnen doorrijden na een concert.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
Echt nagenoeg nooit last gehad van langer dan 5 minuten wachten alvorens te kunnen doorrijden na een concert.
Sommigen dwingen dat dan af denk ik 🤷🏼‍♂️. Maar nogmaals, de vraag was of iemand goede ideeen of ervaringen heeft met het ergens anders parkeren dan regulier.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
664
748
Bizar hoe "goedkoop" de kaarten op de swap zijn inmiddels joh. 65 euro voor een avondje Bruce, dat is gewoon bijna de helft.

Ik vind het prima dat ik de volle pot heb betaald, ik heb enorm veel zin in donderdag. Zat net zijn TW Classic 2023 concert terug te luisteren en werd er weer helemaal blij van. Wat een avond was dat joh! Schitterend. Sowieso de combi Simply Red - Springsteen was geweldig!
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
302
253
Bizar hoe "goedkoop" de kaarten op de swap zijn inmiddels joh. 65 euro voor een avondje Bruce, dat is gewoon bijna de helft.

Ik vind het prima dat ik de volle pot heb betaald, ik heb enorm veel zin in donderdag. Zat net zijn TW Classic 2023 concert terug te luisteren en werd er weer helemaal blij van. Wat een avond was dat joh! Schitterend. Sowieso de combi Simply Red - Springsteen was geweldig!
En niet eens alleen op Ticketswap, ook op Ticketmaster zelf zijn de doorverkooptickets inmiddels de helft van de oorspronkelijke prijs. Voor Bruce nog wel, zowat de meest gerenommeerde live-artiest die er is. Bizar inderdaad.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
594
379
En niet eens alleen op Ticketswap, ook op Ticketmaster zelf zijn de doorverkooptickets inmiddels de helft van de oorspronkelijke prijs. Voor Bruce nog wel, zowat de meest gerenommeerde live-artiest die er is. Bizar inderdaad.
Het kan aan mij liggen maar ik denk dat het deels komt door de locatie… Nijmegen is randje duitsland en super ver weg voor mensen uit de randstad.. om dan op een donderdag helemaal daarnaartoe te gaan!

Laatste x voor mij was Red Hot Chili Peppers, en dat blijft ook de laatste.. we hebben die dag vanuit den haag net iets meer dan 7 uur in een auto gezeten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
486
34
Weet iemand waarom er op Ticketswap 3 ticketcategorieën zijn? Wat is 'normaal' en is dit wel betrouwbaar?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
302
253
Weet iemand waarom er op Ticketswap 3 ticketcategorieën zijn? Wat is 'normaal' en is dit wel betrouwbaar?
Ja, 'normaal' zijn mensen met rear field die de verkeerde categorie aanvinken. Simpel. Op Ticketmaster zijn de doorverkoopkaarten nu net zo goedkoop als op Ticketswap en dan krijg je een officieel nieuw kaartje (oude kaartje wordt ongeldig gemaakt), dus dan heb je niet de bekende Ticketswapstress of je kaartje het wel doet of niet.
 

glider5

Playlistbediener
1 mei 2023
49
14
Het kan aan mij liggen maar ik denk dat het deels komt door de locatie… Nijmegen is randje duitsland en super ver weg voor mensen uit de randstad.. om dan op een donderdag helemaal daarnaartoe te gaan!

Laatste x voor mij was Red Hot Chili Peppers, en dat blijft ook de laatste.. we hebben die dag vanuit den haag net iets meer dan 7 uur in een auto gezeten!
Dat is echt onzin. Di-rect verkoopt 3x de Kuip uit, ligt voor veel mensen niet om de hoek en ook Pinkpop trekt veel bezoekers, allemaal uit binnen en buitenland.

Bovendien blijft het grappig dat het voor mensen uit de Randstad altijd verder is naar plaatsen daar buiten, dan andersom 😉
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.079
494
Dat is echt onzin. Di-rect verkoopt 3x de Kuip uit, ligt voor veel mensen niet om de hoek en ook Pinkpop trekt veel bezoekers, allemaal uit binnen en buitenland.

Bovendien blijft het grappig dat het voor mensen uit de Randstad altijd verder is naar plaatsen daar buiten, dan andersom 😉
Inderdaad ,vanuit het zuiden altijd weer een "lekker" stuk rijden of het nu de Arena / Ziggodome is of Ahoy / Kuip gelukkig hebben we ook NRW in de achtertuin.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
620
296
Donderdag 30 graden! Dat wordt pittig. Zaterdag met 24 graden goed te doen.

Ook wel benieuwd waar The Boss overnacht in Nijmegen of omgeving. Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
124
55
Donderdag 30 graden! Dat wordt pittig. Zaterdag met 24 graden lekker te doen.

Ook wel benieuwd waar The Boss overnacht in Nijmegen of omgeving. Iemand een idee?
Beter dan regen ;)

De Roll Call is wel behoorlijk shady inmiddels als ik FB en GreasyLakes mag geloven. Geheim begonnen, mensen die niet hoeven te melden etc.

Denk dat ik me donderdag gewoon tegen 15u naar de FF ingang ga begeven en de Roll Call laat voor wat het is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.454
11.423
Beter dan regen ;)

De Roll Call is wel behoorlijk shady inmiddels als ik FB en GreasyLakes mag geloven. Geheim begonnen, mensen die niet hoeven te melden etc.

Denk dat ik me donderdag gewoon tegen 15u naar de FF ingang ga begeven en de Roll Call laat voor wat het is.
Waarom zijn Bruce en co er überhaupt aan begonnen om die lui te gaan faciliteren? Waarom zouden zij meer recht hebben dan iemand anders die ook een kaartje koopt op een goede plek?

Als ik nu bepaal dat alleen mensen met een knot en een baard vooraan mogen gaan staan is dat ook niet opeens zo. Ik kan me daar echt al die tijd sinds ik Bruce fan ben al aan irriteren. Zeker als er nu ook dit soort dingen gebeuren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken