Pinkpop 2025

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.267
2.598
Benieuwd of ik volgend jaar nog naar Pinkpop ga. Heb me echt prima vermaakt hoor en ga elk jaar sinds 2015…maar hoe meer andere festivals ik bezoek hoe meer m’n muzieksmaak verandert.

Pukkelpop, DTRH en Lowlands worden veel interessanter voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta en Sjakie de Wit

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
647
715
Als ik Pinkpop was, zou ik volgend jaar of het jaar erna (afhankelijk van de beschikbaarheid) proberen om Bring Me The Horizon en Parkway Drive als combinatie binnen te halen. BMTH afsluiter hoofdpodium en PWD ervoor op North. Beiden hebben zich 100% bewezen als geweldige headliners op Graspop. Alleen is een mainstream festival dragen wellicht nog net te hoog gegrepen. Maar de combinatie gaat een bak aan tickets verschuiven. En het zijn oprecht hele mooie shows, ook al is het niet helemaal je muziek.
BMTH geloof ik in 2019 op PP gezien, was toen ook al erg goed dus mogen na 6 jr wel weer terugkomen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.600
7.626
BMTH geloof ik in 2019 op PP gezien, was toen ook al erg goed dus mogen na 6 jr wel weer terugkomen!
Sindsdien zijn ze nog een heel stuk beter geworden, als ik de mensen moet geloven die ze zowel dat jaar als dit jaar hebben gezien. Ik vind hun muziek persoonlijk weinig aan, maar ik vond hun headlineset afgelopen zaterdag één van de beste headliners die ik ooit op Graspop heb gezien. Wat mij betreft zijn die echt klaar voor de hoogste posities op de majors.
 

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
26
18
Wellicht is het niks maar een ding wat mij op viel aan de Insta post van Corey Taylor op Pinkpop is dat je bij de tweede afbeelding links boven in een kaartje zag geschreven door de organisatie aan Corey Taylor. Je kan niet de gehele tekst lezen maar wat ik wel zie is al dan misschien niet in een zin, de volgende woorden “another Pinkpop”. Ik kan hier geen foto delen maar het is nog steeds terug te vinden op zijn Insta.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Wellicht is het niks maar een ding wat mij op viel aan de Insta post van Corey Taylor op Pinkpop is dat je bij de tweede afbeelding links boven in een kaartje zag geschreven door de organisatie aan Corey Taylor. Je kan niet de gehele tekst lezen maar wat ik wel zie is al dan misschien niet in een zin, de volgende woorden “another Pinkpop”. Ik kan hier geen foto delen maar het is nog steeds terug te vinden op zijn Insta.
Leek mij dat ze meer verwezen naar de optredens van slipknot in het verleden maar het kan je ziet het niet doordat het maar een deel van de kaart is dus je weet niet wat er voor staat
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.079
494
Weten we al wie er zeker tourt in 2025 ? Afgezien van die mega acts die kiezen voor eigen stadion shows en geen festivals willen spelen ?
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
81
69
Wat ik graag zou willen:

Headliners
Foo Fighters/Muse
Sam Fender/Artic Monkeys
Billie Eilish/Dua Lipa

Sub
Teddy Swims/Noah Kahan
Volbeat
Luke Combs/ Garry Cinnamon

Daaronder
Kaiser Chiefs
Paramore
Journey
Heart
Vampire Weekend
Two Door Cinema Club
The Last Dinner Party
STONE
Son Mieux
Fun Lovin Criminals
The Strokes
 

puncturewounds

Playlistbediener
2 dec 2023
11
20
Paramore staat hier ook op de wensenlijst maar die touren nu volgens mij ook al best een flinke tijd aan een stuk, zal me niets verbazen als zij volgend jaar even van de radar gaan. Ik hoop dat Evanescence volgend jaar ook nog een keer de oversteek maakt, maar die hebben dit jaar al festivals gedaan, dus betwijfel het helaas. Brutus mag ook nog wel eens langskomen inderdaad maar dan hopelijk in de tent.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
Weten we al wie er zeker tourt in 2025 ? Afgezien van die mega acts die kiezen voor eigen stadion shows en geen festivals willen spelen ?
U2 lijkt weer te gaan touren. Er gaan geluiden van mei/juni door Europa. Echter die doen volgens mij bijna nooit meer festivals.. Maar goed, wie weet. Ook zijn er geruchten voor de Stones. In Amerika hebben ze ook een enkel festival gedaan dus die mogelijkheid lijkt me iets groter.
Ook Springsteen weer op tour en ik verwacht ook Pearl Jam....
Ik mag toch hopen dat PP nog 1 ouderwetse rock headliner weet te strikken......
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.529
U2 lijkt weer te gaan touren. Er gaan geluiden van mei/juni door Europa. Echter die doen volgens mij bijna nooit meer festivals.. Maar goed, wie weet. Ook zijn er geruchten voor de Stones. In Amerika hebben ze ook een enkel festival gedaan dus die mogelijkheid lijkt me iets groter.
Ook Springsteen weer op tour en ik verwacht ook Pearl Jam....
Ik mag toch hopen dat PP nog 1 ouderwetse rock headliner weet te strikken......
Met een beetje mazzel tourt The Cure ook weer.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
631
353
Haha het leuke van de komende maanden is dat we weer kunnen dromen over The Rolling Stones, Springsteen en U2.

Ik zelf gok op:
Muse, The Cure, Dua Lipa.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Boyd04

Nieuw lid
27 jun 2024
1
0
Post Malone misschien ook als headliner? Komt met een nieuw album en heeft al aangekondigd te gaan touren in Amerika.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Wat ik graag zou willen:

Headliners
Foo Fighters/Muse
Sam Fender/Artic Monkeys
Billie Eilish/Dua Lipa

Sub
Teddy Swims/Noah Kahan
Volbeat
Luke Combs/ Garry Cinnamon

Daaronder
Kaiser Chiefs
Paramore
Journey
Heart
Vampire Weekend
Two Door Cinema Club
The Last Dinner Party
STONE
Son Mieux
Fun Lovin Criminals
The Strokes
Van de subs ken ik Volbeat
 
  • On fire
Waarderingen: colette283

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Jos