Pinkpop 2025

neus

Dagopener
16 mrt 2019
630
352
uiteraard...
denk dat de kans op stadionacts in 2025 weer net zo hoog is (laag dus)

ik heb ook mijn twijfels of ze uberhaupt nog een jaar achter Foo Fighters en Muse aan gaan zitten

maar, laat me nog even in de waan :giggle:

Ik denk dat Foo Fighters en Muse nog wel te doen zijn. Die zullen hier niet snel 2x de Arena uitverkopen ofzo.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.413
2.539
Hellfest 2025 naar 19-22 juni...
Ik verwacht Pinkpop weer zelfde weekend
Rock am Ring gaat naar het weekend van 6 - 8 juni; het pinksterweekend dus.

Het zal een van deze twee weekenden worden. BKS zal vast wel even gehengeld hebben bij Mojo om te voorkomen dat beide het weekend van 13 - 15 juni zouden aankondigen.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.299
876
Bruce Springsteen zou volgens de geruchten op 21, 24 en 27 juni 2025 in Gothenborg spelen. Dan valt Pinkpop dus weer af.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Laten we ook niet gaan denken dat bruce komt. Het zou al mooi zijn als een kaliber foo fighters of dua lipa komt dat je weer een rijtje namen hebt als 2022 waar je 2 grote headliners hebt en 1 iets minder grote maar wel headlinerwaardig
 

puncturewounds

Playlistbediener
2 dec 2023
8
16
Nu deze editie erop zit betrap ik mezelf erop dat ik toch al een klein wensenlijstje heb voor volgend jaar (realistisch of niet even in het midden gelaten, haha). Nu ben ik ook wel benieuwd waar jullie op hopen!

Hier een greep uit mijn wishlist: Sam Fender, Placebo, Been Stellar, Neck Deep, Sleep Token, Depeche Mode, Enter Shikari, Holding Absence, Biffy Clyro, Noah Kahan, Gaslight Anthem, Oscar & The Wolf, Ethel Cain, Snow Patrol, Ben Howard.

Headliners geef ik zelf niet heel veel om vaak, ik word enthousiaster van de rest.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234 en brutus257

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
26
18
Mijn wensenlijstje:

- Slipknot een naam waar ik ieder jaar weer op hoop en aangezien Rock Am Ring ze al als eerste headliner hebben bekend gemaakt.

Dan een aantal namen die wellicht totaal niet realistisch zijn maar waar ik wel heel blij mee zou zijn : Bring Me The Horizon (wat mij betreft een rock headliner voor de toekomst), Metallica, System Of A Down, Korn, Architects, Parkway Drive, Eminem, Suzan & Freek, Trivium, Bullet For My Valentine, Five Finger Death Punch en dan nog een naam als Deamau5 of Skrillex erbij. En ik hoor je denken je kan beter naar Graspop gaan dat klopt alleen ik woon vlak bij Pinkpop en dit is mijn traditie.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
333
262
Mijn wensenlijstje:

- Slipknot een naam waar ik ieder jaar weer op hoop en aangezien Rock Am Ring ze al als eerste headliner hebben bekend gemaakt.

Dan een aantal namen die wellicht totaal niet realistisch zijn maar waar ik wel heel blij mee zou zijn : Bring Me The Horizon (wat mij betreft een rock headliner voor de toekomst), Metallica, System Of A Down, Korn, Architects, Parkway Drive, Eminem, Suzan & Freek, Trivium, Bullet For My Valentine, Five Finger Death Punch en dan nog een naam als Deamau5 of Skrillex erbij. En ik hoor je denken je kan beter naar Graspop gaan dat klopt alleen ik woon vlak bij Pinkpop en dit is mijn traditie.
Zoek de vreemde eend hier hahaha. Mooie lijst, maar S&F ..
Slipknot kom maar door. De ziggo-show verkoopt ook prima en valt midden in de winter. Tijd zat voor een uitgebreide festivaltour inderdaad
 

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
21
18
Hebben mensen nog verwachtingen bij het terrein? Ik vind 2 podiums tegen over elkaar prima maar ik hoop echt dat ze nog goed kijken naar de doorloop.

Ondertussen het bij de tent en stage 4 half leeg is kom je bij hoofdpodiums nergens doorheen.
 

puncturewounds

Playlistbediener
2 dec 2023
8
16
Ik denk dat die doorloop nooit meer terug gaat komen, dat stuk wordt nu natuurlijk ook gebruikt als backstage. Een loopbrug plaatsen oid lijkt me qua veiligheid niet heel handig. Van het "hoofdterrein" naar Stage4 vind ik al een pokke eind in die drukte soms, maar zelfs naar de kant van het Sky Deck lopen is soms al niet te doen door de drukte en de hoeveelheid kleedjes/zittende mensen. Ik kan alleen maar hopen dat ze hier iets op gaan bedenken maar ik vrees ervoor.

Het scheelde ook al een hoop om vroeger door de Kalm Aan Laan terug te lopen, zo kon je toch al wat drukte mijden.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
611
457
Kunnen we dit topic sluiten en Dennis een nieuwe aan laten maken, ik vind dit toch lastig en ik ga al meerdere jaren helemaal niet naar Pinkpop 😅🤣
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Cootje

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
34
24
Pfff hoe vaak zijn Bruce Springsteen en Pearl Jam al geweest..ik snap dat er veel fans van zijn en dat het legends zijn maar hoop toch op een andere verrassing. Met de woorden Dua Lipa en kaliber in één zin heb ik ook nog steeds wat moeite.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Pfff hoe vaak zijn Bruce Springsteen en Pearl Jam al geweest..ik snap dat er veel fans van zijn en dat het legends zijn maar hoop toch op een andere verrassing. Met de woorden Dua Lipa en kaliber in één zin heb ik ook nog steeds wat moeite.
Bruce is toch maar 2x op pinkpop geweest oke 3 als je die losse concert meerekent van vorig jaar.
En zou je gerust stellen die gaat ook vast niet komen die is te groot voor pinkpop
 
  • Winning
Waarderingen: BatMutsje

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
26
18
Zoek de vreemde eend hier hahaha. Mooie lijst, maar S&F ..
Slipknot kom maar door. De ziggo-show verkoopt ook prima en valt midden in de winter. Tijd zat voor een uitgebreide festivaltour inderdaad
Haha scherp! Mijn vriendin is fan van Suzan & Freek dus dat gun ik haar dan!😉
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Gebruikers die dit onderwerp bekijken