Pinkpop 2025

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
164
135
Wat als je voor volgend jaar de 3 headliners al zo goed als rond hebt en Bruce vraagt nog even of die langs mag komen…
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Wat als je voor volgend jaar de 3 headliners al zo goed als rond hebt en Bruce vraagt nog even of die langs mag komen…
ik denk dat het dan eerder zo gaat :
- Springsteen cancelled shows
- Springsteen gaat shows inhalen rond juni 2025
- Europese boekers schieten in de startblokken
- ook Mojo belt ook naar Management: "what about Pinkpop?"
- als de puzzels goed vallen qua tourdata is het BINGO!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
Misschien in het kader van zelfbescherming niet te ver die tunnel induiken om dan weer opgescheept te raken met Imagine Dragons 😉.
Precies. Ik vermoed dat de rock headliner Pearl Jam gaat zijn. De tour door Europa dit jaar is wel erg kort. Maar ik reken nergens op 😂
 

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
26
18
Rock Am Ring volgend jaar in het pinksterweekend 6-7-8 Juni. Is het wel eens gebeurd dat het tegelijk met Pinkpop viel?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Rock Am Ring volgend jaar in het pinksterweekend 6-7-8 Juni. Is het wel eens gebeurd dat het tegelijk met Pinkpop viel?
ik ga er bijna van uit dat Pinkpop het voorlaatste weekend van juni gaat zitten... en niet tijdens Pinksteren is
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
ik ga er bijna van uit dat Pinkpop het voorlaatste weekend van juni gaat zitten... en niet tijdens Pinksteren is
Ik kan me vergissen maar is er vorig jaar ergens niet eens een artikel verschenen waarin stond dat PP de komende jaren niet tijdens Pinksteren zou zijn? Met als reden dat het te vroeg in het seizoen zou zijn en PP liever in het 2e of 3e weekend van juni wil zitten ivm de te boeken acts.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ik kan me vergissen maar is er vorig jaar ergens niet eens een artikel verschenen waarin stond dat PP de komende jaren niet tijdens Pinksteren zou zijn? Met als reden dat het te vroeg in het seizoen zou zijn en PP liever in het 2e of 3e weekend van juni wil zitten ivm de te boeken acts.....
dat komt nog uit 2019, toen werd aangegeven dat Pinkpop de komende 10 jaar (dus tot 2029) niet met Pinksteren is

festileaks.com/2019/01/pinkpop-2019-de-komende-10-jaar-niet-meer-tijdens-pinksteren/

l1nieuws.nl/amp/entertainment/1369743/pinkpop-komende-10-jaar-niet-tijdens-pinksterweekend

edit: en de concurrentie zit in en rond het Pinksterweekend, ik zie de kans heel groot dat het het voorlaatste weekend van juni gaat worden
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

T. Roses

Support act
8 dec 2016
769
486
Ik kan mij echt niet voorstellen dat Bruce volgend jaar gaat komen, op het geruchtenlijstje van de mogelijke locaties waar hij zou spelen komt Pinkpop niet voor. Dus voordat de verwachtingen weer te hoog gespannen zijn ga er maar vanuit dat hij niet op Pinkpop zal spelen. Denk eerder Glastonbury dat weekend,
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ik kan mij echt niet voorstellen dat Bruce volgend jaar gaat komen, op het geruchtenlijstje van de mogelijke locaties waar hij zou spelen komt Pinkpop niet voor. Dus voordat de verwachtingen weer te hoog gespannen zijn ga er maar vanuit dat hij niet op Pinkpop zal spelen. Denk eerder Glastonbury dat weekend,
uiteraard...
denk dat de kans op stadionacts in 2025 weer net zo hoog is (laag dus)

ik heb ook mijn twijfels of ze uberhaupt nog een jaar achter Foo Fighters en Muse aan gaan zitten

maar, laat me nog even in de waan :giggle:
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en T. Roses

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
191
156
uiteraard...
denk dat de kans op stadionacts in 2025 weer net zo hoog is (laag dus)

ik heb ook mijn twijfels of ze uberhaupt nog een jaar achter Foo Fighters en Muse aan gaan zitten

maar, laat me nog even in de waan :giggle:
Zo is het Dennis, helemaal mee eens. Voor nu nog even speculeren en dromen over totaal onrealistische headliners en goede rock acts om vervolgens te worden opgescheept met KOL, een DJ en een reboot van Kensington ofzo. Kunnen we nu in ieder geval nog een tijdje genieten en elkaar gek maken😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken