Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik denk dat het dan eerder zo gaat :
- Springsteen cancelled shows
- Springsteen gaat shows inhalen rond juni 2025
- Europese boekers schieten in de startblokken
- ook Mojo belt ook naar Management: "what about Pinkpop?"
- als de puzzels goed vallen qua tourdata is het BINGO!
Ik kan me vergissen maar is er vorig jaar ergens niet eens een artikel verschenen waarin stond dat PP de komende jaren niet tijdens Pinksteren zou zijn? Met als reden dat het te vroeg in het seizoen zou zijn en PP liever in het 2e of 3e weekend van juni wil zitten ivm de te boeken acts.....
Ik kan me vergissen maar is er vorig jaar ergens niet eens een artikel verschenen waarin stond dat PP de komende jaren niet tijdens Pinksteren zou zijn? Met als reden dat het te vroeg in het seizoen zou zijn en PP liever in het 2e of 3e weekend van juni wil zitten ivm de te boeken acts.....
Ik kan mij echt niet voorstellen dat Bruce volgend jaar gaat komen, op het geruchtenlijstje van de mogelijke locaties waar hij zou spelen komt Pinkpop niet voor. Dus voordat de verwachtingen weer te hoog gespannen zijn ga er maar vanuit dat hij niet op Pinkpop zal spelen. Denk eerder Glastonbury dat weekend,
Ik kan mij echt niet voorstellen dat Bruce volgend jaar gaat komen, op het geruchtenlijstje van de mogelijke locaties waar hij zou spelen komt Pinkpop niet voor. Dus voordat de verwachtingen weer te hoog gespannen zijn ga er maar vanuit dat hij niet op Pinkpop zal spelen. Denk eerder Glastonbury dat weekend,
Zo is het Dennis, helemaal mee eens. Voor nu nog even speculeren en dromen over totaal onrealistische headliners en goede rock acts om vervolgens te worden opgescheept met KOL, een DJ en een reboot van Kensington ofzo. Kunnen we nu in ieder geval nog een tijdje genieten en elkaar gek maken