Sport algemeen

Erg benieuwd. Zijn vorige passage van 5 matchen was goed qua resultaat en hij had snel een organisatie staan.
Zal er nu ook boenk op moeten zijn vanaf de start. Stel, je loopt tegen eind augustus al tegen 2 nederlagen aan (niet ondenkbaar met verplaatsingen naar Waregem en Antwerp), dan zal zijn vaandelvlucht uit het verleden snel een thema worden bij de Genkies.
Nu, ons bestuur heeft hier duidelijk de emotie aan de kant kunnen schuiven (as they should) en dan zullen we er maar vertrouwen in hebben dat hij de juiste man op de juiste plaats is. Zal Hayen alleszins niet missen, want die kreeg het vuur er ook niet in.
leuk maar wij (antwerp) zijn op dit moment een hapje
nog geen trainer, geen versterkingen...
eerst moet de overname rond komen en dan kunnen we bouwen maar weer veel te laat om dit nog recht te trekken tegen de start van de competitie

Spanje - Argentinië dus.

Ik gun het dan toch de Spanjaarden meer dan de Argentijnen. Maar mijn gevoel zegt dat het toch de Argentijnen weer gaan worden. Want ook al zijn ze bloedirritant, ze kunnen wel een potje voetballen.

Want ook al zijn ze bloedirritant, ze kunnen wel een potje voetballen.
Dat kunnen de Fransen op zich ook maar die doelpunten machine werd toch vakkundig gekraakt. Maar ja, de Argentijnen zijn natuurlijk wel wat meer vechters. Dat maakt ze deels zo irritant en het maakt deels dat ze wel goed zijn in winnen als puntje bij paaltje komt, helaas... Maar ik moet het ze nog maar zien doen, tegen dit Spanje.

Dat kunnen de Fransen op zich ook maar die doelpunten machine werd toch vakkundig gekraakt. Maar ja, de Argentijnen zijn natuurlijk wel wat meer vechters. Dat maakt ze deels zo irritant en het maakt deels dat ze wel goed zijn in winnen als puntje bij paaltje komt, helaas... Maar ik moet het ze nog maar zien doen, tegen dit Spanje.
Normaal gesproken zou ik zeggen, dit fixt Spanje gewoon. Maar een WK finale is nooit normaal natuurlijk. Zeker niet als de tegenstander een freak of nature heeft rondlopen, die wordt gedragen door zijn eigen knokploeg.

Tja als er één team is wat zich bizar goed op kan laden voor zo'n finale is het dit Argentinië wel. Het zijn een stel irritante teringleiers, maar die staan met geslepen messen aan de start straks

Eens, ik heb een haat liefde verhouding met Argentinië op dat gebied. Als jouw ploeg er tegenmoet dan is het echt vervelend, al die boeven daar op het veld.

Maar toch mis ik deze mentaliteit bij onze brave jongens en kan ik soms ook wel genieten van ouderwets getreiter als het ook daadwerkelijk een functie heeft. En daar zijn die Argentijnen toch heer en meester in en kan ik ergens ook wel waarderen.

Maar ze hebben ook gewoon echt goede voetballers in het team staan. Je zou maar iemand als Martinez in kunnen laten vallen. Toch een andere categorie dan Weghorst.

Eens, ik heb een haat liefde verhouding met Argentinië op dat gebied. Als jouw ploeg er tegenmoet dan is het echt vervelend, al die boeven daar op het veld.

Maar toch mis ik deze mentaliteit bij onze brave jongens en kan ik soms ook wel genieten van ouderwets getreiter als het ook daadwerkelijk een functie heeft. En daar zijn die Argentijnen toch heer en meester in en kan ik ergens ook wel waarderen.

Maar ze hebben ook gewoon echt goede voetballers in het team staan. Je zou maar iemand als Martinez in kunnen laten vallen. Toch een andere categorie dan Weghorst.
Dit ja! Ik zag net nog beelden van (Lisandro) Martinez bij Ajax. Dat missen we in NL echt heel erg

Users who are viewing this thread