Graspop Metal Meeting 2027

Xl editie in podia voor hellfest, xxl in dagen misschien voor Graspop? Podia zie ik niet meteen plek voor.

Feest editie dus mogen wat hopen:

Linkin park - motionless in white
Ghost - Parkway drive
Sleep token - gojira
Green day - faith no more

Bij Rock Werchter zijn de verwachtingen ook altijd gigantisch als er een jubileumeditie zit aan te komen, maar dat valt op vlak van line-up altijd vies tegen. Je bent nog altijd afhankelijk van bands die toeren.

Ik hoop op Faith No More en voor de rest zie ik het wel. Dit jaar door omstandigheden overgeslaan, hopelijk kunnen we er volgend jaar weer bij zijn.

10 podia zoals Hellfest hoeft niet. Je moet ze ook gevuld krijgen met kwalitatieve bands. En de clashes… Mocht Graspop een beetje kunnen meeprofiteren omdat Hellfest volledig loco gaat, graag.

Ze zullen in Frankrijk ook wel uitpakken met immense headliners. Blink 182 kan je voor daar al opschrijven. Hier zal Rock Werchter of een apart event er mee gaan lopen. Maak daar een ‘emo’ dag van en kan best wel werken.

Graspop headliners is zowat checklist afvinken.
Kijken welke nog tourende rollatorrockband er de afgelopen twee edities niet stond. Dus Deep Purple of Scorpions.
Dan nog een metalcore band, Parkway Drive is alweer van 2023 geleden.
Dan nog een oude band die toch nog eens terugkeert. Slayer of Faith No More.
Voeg daar nog een opkomende band met hun eerste headlineslot aan toe, Sleep Token.
En dan kom je al een heel eind.

Dit wordt gewoon weer een editie met:

een speciale donderdag headliner
een teleurstellende vrijdag headliner
een metalcore zaterdag headliner
en een Scorpions zondag headliner

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Lars. en Dr. Hannibal
Dit wordt gewoon weer een editie met:

een speciale donderdag headliner
een teleurstellende vrijdag headliner
een metalcore zaterdag headliner
en een Scorpions zondag headliner
Volgend jaar gaat five finger death punch touren, passen perfect op uw vrijdag.

De data voor volgend jaar zijn ook al aangekondigd, gewoon terug 4 dagen. En is niet alleen vergunning, je moet ook nog alle vrijwilligers en dergelijke ook regelen.
Ja goed maar een dag bijplakken in november heeft daar geen impact op.

Ik verwacht het niet meteen natuurlijk. Met alle andere festivals die verzonnen worden zal bij overaanbod het dat wel weer worden

Users who are viewing this thread