Best Kept Secret 2026

Ik ben wel een bandjesguy, maar ik heb het uitgeschreeuwd bij Job(achteraan, net buiten de tent, nadat we naar Nick Cave waren geweest). LCD Soundsystem, Gesaffelstein, MGMT, Justice. Vind dat die set juist heel goed paste bij het dna van iemand die graag naar BKS komt en eens een dj-set meepakt.
Oh klinkt idd alsof ie dan een set deed die goed paste! Ik heb het dus niet eens geprobeerd door mijn beeld van wat ik eerder gezien heb, maar klinkt alsof het echt lache was geweest!!

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Eens. Job Jobse vond ik maar mwah. LDG zal niet veel spannender geweest zijn.
Zou mooi zijn als de elektronische acts wel meer de grenzen op zoeken, of is het overwegend bandjespubliek daar te behoudend voor? Verder geen oordeel.
Sammy Virji is dan wel oké, maar ja laatste uurtje St. Paul. 😅

Bandjes publiek gaat wel voor spannende electronische acts hoor. Juist die dreutelende onzin van zo'n Lucky Done Gone snappen 'we' niet. Maar kom maar door met acts als Barker, Object, Rival Consoles, Kiasmos, Blanck Mass of een Recondite. Allemaal een stuk interessanter dan LDG of JJ. Zowel als live-act als DJ.

edit: Zelf bandjes festival walhalla Haldernpop programmeert spannendere electronische acts dan BKS. Daar heb ik Kiasmos, Rival Consoles en Gold Panda gezien. bizar toch.

Laatst bewerkt:
Bandjes publiek gaat wel voor spannende electronische acts hoor. Juist die dreutelende onzin van zo'n Lucky Done Gone snappen 'we' niet. Maar kom maar door met acts als Barker, Object, Rival Consoles, Kiasmos, Blanck Mass of een Recondite. Allemaal een stuk interessanter dan LDG of JJ. Zowel als live-act als DJ.

edit: Zelf bandjes festival walhalla Haldernpop programmeert spannendere electronische acts dan BKS. Daar heb ik Kiasmos, Rival Consoles en Gold Panda gezien. bizar toch.
Ik ben het hier ook helemaal mee eens! Ik lijkt mij logischer is dat de alternatieve, progressieve, avontuurlijkere identiteit van het festival zich doorzet in de nacht. De enquête is inmiddels beschikbaar en heb dat daar ook maar even in laten doorschijnen.:geek:

• Leuk
Waarderingen: boesOne en DJ_Tjorre
Dit vind ik dan wel weer humor :)

best kept poppodium

Tilburg was toch best wel ver weg

[td]Pssst, Best Kept Secret gemist? Waren je favoriete acts tegelijkertijd? Of wil je je nieuwe lieveling nog is meemaken? Deze muzikale trailblazers staan dit najaar ook in PAARD.

Zo staan Alice Olstoorn en Dressed Like Boys al op het splinternieuwe Stonewall Festival. Verder, hoor je de vllijmscherpe lyrics van Elmer, de intuïtieve Pitou en de saudade pop-betovering ÂO in onze kleine zaal in november. En als we toch het achterste van onze tong laten zien, vertellen we je ook dat Jungle by Night op 18 december te vinden is bij Intercity.

Van de One tot de Two, No Secrets here. Dat is Not Nothing, al zeggen we het zelf. Liefs, PAARD
[/td]

• Leuk
Waarderingen: yeaghi

Users who are viewing this thread