Gaming

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
PC, Playstation, Nintendo, Xbox, Mobile, retro gaming. We gaan hier in dit topic over hebben.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Voor de liefhebbers die een Playstation hebben maar nog geen Horizon Zero Dawn hebben. Die is gratis op te pikken:
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Fantastische game.

Ik wacht op een PS5 patch voordat ik hem weer ga herspelen. 60FPS en hopelijk Dualsense support.

Ik heb me deze maand ontzettend vermaakt met Oddworld Soulstorm. Gratis in PSPLUS, een heerlijk ouderwets moeilijke puzzel platformer. Mocht je PS PLUS en een PS5 hebben dan is het de moeite waard deze te downloaden en uit te proberen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Voor de liefhebbers die een Playstation hebben maar nog geen Horizon Zero Dawn hebben. Die is gratis op te pikken:
Trek m vandaag naar binnen en ga er vanavond gelijk mee aan de slag! Afgelopen weekend het laatste deel van de Tomb Raider trilogie uitgespeeld (ook erg goede spellen trouwens) dus er is weer ruimte voor een nieuw avontuur.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.641
786
Zit al lang te overwegen om HZD voor de PC te halen omdat ik hoop dat het met muis en toetsenbord lekkerder speelt
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Fantastische game.

Ik wacht op een PS5 patch voordat ik hem weer ga herspelen. 60FPS en hopelijk Dualsense support.

Ik heb me deze maand ontzettend vermaakt met Oddworld Soulstorm. Gratis in PSPLUS, een heerlijk ouderwets moeilijke puzzel platformer. Mocht je PS PLUS en een PS5 hebben dan is het de moeite waard deze te downloaden en uit te proberen.
Ik zit nog steeds te overwegen om een keer PS Plus te nemen. Ook maar eens doen denk ik, kan je met PS plus ook al gelijk online, of staat er los van?

Heel dit weekend God Of War weer opnieuw gespeeld, kan niet wachten op Ragnarock.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ja, met PS PLUS kun je online gamen. Daarnaast krijg je elke maand 3 games ''cadeau''. Games zijn de afgelopen maanden ook echt de moeite waard. Bugsnax, Control Ultimate, Oddworld, Days Gone.

Ook heeft de PS5 een PS plus collectie met daarin 20 games. De beste PS4 games. Waaronder Days Gone, Detroit, RE: Biohazard, Crash Trilogy.


Als je goed kijkt heb je voor zo'n €45,- een jaarabo. Zeer de moeite waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Ik zit nog steeds te overwegen om een keer PS Plus te nemen. Ook maar eens doen denk ik, kan je met PS plus ook al gelijk online, of staat er los van?

Heel dit weekend God Of War weer opnieuw gespeeld, kan niet wachten op Ragnarock.
Absoluut doen, geen moment meer twijfelen. Achteraf heb ik spijt dat ik redelijk laat ben ingestapt, nu zo'n 1,5 jaar lid. Met name de gratis games maken het al de moeite waard. Afgelopen jaar maar twee games zelf gekocht namelijk FF7 Remake (FF7 blijkt mijn favoriete game ooit en is voor mij echt beeldbepalend geweest als gamer en qua inhoud) en Cyberpunk. Afgelopen periode onder andere de volgende games gratis en voor niets: FF7 Remake, laatste twee Tomb Raider games, Days Gone, Greedfall, Oddworld, Shadow of Mordor.

En ja God of War is echt een geweldige game. Top 3 voor mij van de PS4 games.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Absoluut doen, geen moment meer twijfelen. Achteraf heb ik spijt dat ik redelijk laat ben ingestapt, nu zo'n 1,5 jaar lid. Met name de gratis games maken het al de moeite waard. Afgelopen jaar maar twee games zelf gekocht namelijk FF7 Remake (FF7 blijkt mijn favoriete game ooit en is voor mij echt beeldbepalend geweest als gamer en qua inhoud) en Cyberpunk. Afgelopen periode onder andere de volgende games gratis en voor niets: FF7 Remake, laatste twee Tomb Raider games, Days Gone, Greedfall, Oddworld, Shadow of Mordor.

En ja God of War is echt een geweldige game. Top 3 voor mij van de PS4 games.
Ja waarom ook niet. En idd GoW is awsome, dit was eigenlijk pas mijn tweede playtrough en dan begrijp je het verhaal ook allemaal wel wat beter. Alleen de extra gaming content (Valkyries, en die wereld met die mist) vind ik het niveau iets te lastig. Ik ben iemand die heel relax wil gamen en dat het allemaal een beetje makkelijk gaat (dus geen Dark Souls speler).

Kwa PS4 games was het bij mij denk ik:
1. Red Dead Redemption 2
2. God Of War
3. The Last Of Us 2

Lekker standaard, al blijven de meeste uren zitten in Fifa.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Absoluut doen, geen moment meer twijfelen. Achteraf heb ik spijt dat ik redelijk laat ben ingestapt, nu zo'n 1,5 jaar lid. Met name de gratis games maken het al de moeite waard. Afgelopen jaar maar twee games zelf gekocht namelijk FF7 Remake (FF7 blijkt mijn favoriete game ooit en is voor mij echt beeldbepalend geweest als gamer en qua inhoud) en Cyberpunk. Afgelopen periode onder andere de volgende games gratis en voor niets: FF7 Remake, laatste twee Tomb Raider games, Days Gone, Greedfall, Oddworld, Shadow of Mordor.

En ja God of War is echt een geweldige game. Top 3 voor mij van de PS4 games.
Wat vond je van Cyberpunk? Voor mij is dat echt de grootste PS4 miskoop geweest. Zelfs op mijn PS5 draait de game niet helemaal lekker.

FF7 was echt fantastisch. Kan niet wachten op het volgende deel.

Mijn PS4 top 3:

1. Persona 5
2. Metal Gear Solid: Phantom Pain
3. Yakuza 0

Sekiro hangt daar net iets onder, die vond ik ook helemaal geweldig.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Ja waarom ook niet. En idd GoW is awsome, dit was eigenlijk pas mijn tweede playtrough en dan begrijp je het verhaal ook allemaal wel wat beter. Alleen de extra gaming content (Valkyries, en die wereld met die mist) vind ik het niveau iets te lastig. Ik ben iemand die heel relax wil gamen en dat het allemaal een beetje makkelijk gaat (dus geen Dark Souls speler).

Kwa PS4 games was het bij mij denk ik:
1. Red Dead Redemption 2
2. God Of War
3. The Last Of Us 2

Lekker standaard, al blijven de meeste uren zitten in Fifa.
Uiteindelijk heb ik alleen niet de opper Valkyrie verslagen, alle andere extra's wel. Ben een speler die graag voor de 100% ga maar ben er geen fan van om uren over 1 baas te doen. Heb 1 Souls game gespeeld maar ook niet uitgespeeld. Met een paar uurtjes gamen in de week wil ik wel het gevoel hebben dat ik wat progressie boek en niet een hele week kloten met 1 baas.

Mijn top 3:
1. The Witcher 3 (Na FF7 beste spel dat ik ooit gespeeld heb)
2. FF7 Remake
3. God of War
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Voor de liefhebbers die een Playstation hebben maar nog geen Horizon Zero Dawn hebben. Die is gratis op te pikken:
Ook zonder PS-Plus dus? Altijd al willen spelen, maar nooit gekocht, al game ik sowieso al weinig. Wellicht best grappig om af en toe te doen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Wat vond je van Cyberpunk? Voor mij is dat echt de grootste PS4 miskoop geweest. Zelfs op mijn PS5 draait de game niet helemaal lekker.

FF7 was echt fantastisch. Kan niet wachten op het volgende deel.
Goede vraag. Dubbel gevoel. Een van de mooiste en gedetailleerd uitgewerkte werelden die ik ooit gezien heb, je ziet hoeveel liefde erin zit. Gameplay is ook tof met de opties voor uitbouwen van eigen karakter en speelstijl. Maar het was nogal buggy al liep ik zelf niet tegen hele grote problemen aan. Mijn tegenvaller zat er vooral in dat ik meer verhaal maar vooral meer diepgang had verwacht. Thematiek is goed maar blijft wat aan de oppervlakte en laatste missies kwamen veel sneller dan ik verwacht had. Dus miskoop zeker niet, vele 10'tallen uren plezier mee gehad.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Ja, met PS PLUS kun je online gamen. Daarnaast krijg je elke maand 3 games ''cadeau''. Games zijn de afgelopen maanden ook echt de moeite waard. Bugsnax, Control Ultimate, Oddworld, Days Gone.

Ook heeft de PS5 een PS plus collectie met daarin 20 games. De beste PS4 games. Waaronder Days Gone, Detroit, RE: Biohazard, Crash Trilogy.


Als je goed kijkt heb je voor zo'n €45,- een jaarabo. Zeer de moeite waard.
Hopelijk heb je dan niet de goede tijden gemist met bijvoorbeeld Until Dawn, Rise of the Romb Raider als PS-Plusgames. Ook enorm genoten van Trackmania Turbo. Daar heb ik echt veel te veel uren ingestoken om die platinum te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Uiteindelijk heb ik alleen niet de opper Valkyrie verslagen, alle andere extra's wel. Ben een speler die graag voor de 100% ga maar ben er geen fan van om uren over 1 baas te doen. Heb 1 Souls game gespeeld maar ook niet uitgespeeld. Met een paar uurtjes gamen in de week wil ik wel het gevoel hebben dat ik wat progressie boek en niet een hele week kloten met 1 baas.

Mijn top 3:
1. The Witcher 3 (Na FF7 beste spel dat ik ooit gespeeld heb)
2. FF7 Remake
3. God of War
Holy shit, The Witcher 3 helemaal vergeten. Zet die bij mij ook maar op nummer 1 dan. Wat een fantastische RPG was dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Ah jij hebt Persona 5 op 1 (dus eigenlijk op 2). Lees ik veel goede dingen over, wil ik ook nog eens aan gaan beginnen. Misschien daar maar weer eens geld voor uittrekken om aan te schaffen. Is nu ook een uitgebreidere editie voor beschikbaar,
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Persona 5 was fantastisch. Royal al helemaal. Was de afgelopen dagen €16,99 als aanbieding bij BOL. Zodra hij weer voor die prijs beschikbaar komt zou ik hem zonder twijfel aanschaffen!

Mocht je van Turn Based RPG's houden dan is Yakuza 7 ook een dikke aanrader. Super veel humor, gekke sidequests, fantastisch vechtsysteem.

Goede vraag. Dubbel gevoel. Een van de mooiste en gedetailleerd uitgewerkte werelden die ik ooit gezien heb, je ziet hoeveel liefde erin zit. Gameplay is ook tof met de opties voor uitbouwen van eigen karakter en speelstijl. Maar het was nogal buggy al liep ik zelf niet tegen hele grote problemen aan. Mijn tegenvaller zat er vooral in dat ik meer verhaal maar vooral meer diepgang had verwacht. Thematiek is goed maar blijft wat aan de oppervlakte en laatste missies kwamen veel sneller dan ik verwacht had. Dus miskoop zeker niet, vele 10'tallen uren plezier mee gehad.
Ik moet hem misschien toch nog eens een kans geven. De game crashte bij mij steeds dus kwam er nooit echt lekker in.

Ik had wel echt veel meer verwacht van die keuze aan het begin. Het leek niet echt uit te maken welke achtergrond je koos. Voor mij miste de game ook echt eigen keuzes. Vond het superjammer dat een no kill run niet mogelijk was bijvoorbeeld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
MLB 21 gratis op Xbox Gamepass opstarten en dan eerst twee Playstation videos te zien krijgen was vanochtend ook een rare gewaarwording trouwens. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Ik game bijna nooit, maar ben nu weer helemaal verslaafd aan fallout 4. Had hem een half jaar weggelegd en nu weer overnieuw begonnen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken