Voor de mensen die twijfelen over New Pokémon snap. Ik zou even wachten tot het misschien is iets is afgeprijsd. Er zit een vermakende factor in die Pokémon altijd heeft (Gotta Catch 'Em All), hier door pak je de game wel op. Maar als je puur inhoudelijk naar de game gaat kijken dan is het heel erg repetitief en eigenlijk helemaal geen goede game. Soms ziet het er mooi uit, maar vaak ook weer helemaal niet. Je hebt nauwelijks vrijheid door het rails-systeem, en dat is mijn optiek echt niet meer van deze tijd.
Het is een game wat je 1 of 2 courses doet, dan stop je weer en doe je het later weer even. Het is geen game waar je uren achter kan zitten, daar is de game niet interessant genoeg voor. Ik blijf het lastig vinden met Pokémon, het concept blijft goed en verslavend. Maar waar Sword & Shield niet heel veel anders doen dan Pokémon Red & Blue, doet deze Pokémon snap ook niets anders dan zijn voorganger op de N64. Je vermaakt je wel, maar uiteindelijk heb je altijd het idee dat er uit de game niet de volledige potentie is gehaald. Ik hoop dat Nintendo hier ooit eens voor gestraft gaat worden door de achterban, maar dat zal snel gebeuren vrees ik.
De hoge recensies vind ik dan ook echt onbegrijpelijk.