Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Ik was naar SOAD in Parijs geweest en ben wel tevreden over de organistatie van het evenement. Het binnenkomen verliep zeer vlot, we mochten zelfs eten meenemen naar binnen die we buiten de venue gekocht hadden. Het halen van drank was ook geen groot probleem, ook niet tussen QOTSA en SOAD. Bij de uittocht zijn we ook vlot naar buiten kunnen wandelen en zijn we op de eerstvolgende metro kunnen stappen. Dit was veel vlotter dan wat ik al bij een show in lotto arena/ sportpaleis mogen ervaren.

Het geluid bij Acid Bath en QOTSA was wel ruk, bij SOAD hebben ze dit wel rechtgetrokken. Het Franse publiek vind ik meestal wel een stuk ruiger en onvriendelijker dan het Belgische publiek. Tijdens de eerste helft van SOAD veel onnodig geduw in het publiek, in de helft van de set is dit dan wat gestabiliseerd. Pas vanaf dan zat ik er volledig in, ervoor had ik met momenten wat moeite om er echt van te genieten.

Desondanks was SOAD wel steengoed. Hoop dat ze binnenkort nog eens in de buurt komen. QOTSA was ook een bucketlist band voor mij, maar wil ik graag nog eens in betere omstandigheden zien, want door het geluid en het publiek vielen ze een beetje plat.

Users who are viewing this thread