Graspop Metal Meeting 2027

Ik vrees dat we Soad en FNM al kunnen afschrijven. Ze zijn ondertussen een gezamenlijke Australië/ Nieuw Zeeland tour aan het teasen
Australische tours zijn gewoonljk max 5 steden. En een jaar heeft 365 dagen. Het kan dat het tijdens Graspop is maar de kans lijkt me niet zo groot. Ik zie eigenlijk hoe dan ook weinig tours door Australië tijdens ons festival seizoen en dat van Amerika. Het is op dat moment in Australië dan ook winter

Als soad een tour gaat doen in Australië ga ik ze in dat zelfde jaar niet meer naar Europa zien komen.

Vorig jaar USA, dit jaar EU, volgend jaar Aus.

Lijkt me vrij voor de hand liggend.

FNM zou wel nog kunnen afhankelijk van wanneer die tour gaat vallen

Ik ben er niet van overtuigd. Australië ligt pal naast de Verenigde Staten. Ik zie niet wat het probleem is met een tournee door Europa? Een tournee door Australië is beperkt tot maximaal acht optredens.

Als soad een tour gaat doen in Australië ga ik ze in dat zelfde jaar niet meer naar Europa zien komen.

dit jaar deden die ook een paar shows in mexico en daarna EU, zoals hier al gezegd werd zijn australie tours altijd heel kort

overigens verwacht ik SOAD sowieso niet in Europa volgende zomer maar FNM wel. die staan juist bekend om hun heftige tourschema's, dus zo ongeveer het tegenovergestelde van SOAD. voor FNM zou ik verbaasd zijn als ze volgend jaar niet in europa zijn, en voor SOAD verbaasd als ze wel in Europa zijn :)

• Leuk
Waarderingen: won666

Soad volg ik nog wel. Ik zou eerder denken nu Australië en Azië, twee kleinere tours. Maar nog eens Europa zou ik toch ook niet van verschieten. Maar als we de lijn doortrekken die u aangaf ging ik eerder idd voor Australië en Azië

• Leuk
Waarderingen: Hellbanger
Als ik af ga op sfeer en eigen beleving, was Lamb Of God echt wel een waardige headliner. Zeker gecombineerd met (bv. In 2019) een Slipknot of Gojira, heb je toch een ijzersterke avond beet.

Users who are viewing this thread