Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook hier alleen de zondag en idd een prima spoorboekje te maken: DIW > Bluai > Sprints > Ravyn Lenae > Violet Grohl > Tyler Ballgame > Zara Larsson > Blood Orange > Sombr / Baxter > Parcels > Tyler.
Heerlijke spoorboekje toch? Ik kies een iets andere route, Eefje de Visser en Baxter Dury zijn dikke must sees voor mij. Alles wat onderstaand niet dikgedrukt is laat ik zonder problemen schieten, afhankelijk van het moment.
Korte sets passen ook gewoon bij de Tijdsgeest. TikTok/scroll-cultuur weet je wel. Ik vind het niet jammer op Pukkelpop. Je kan uur na uur van de ene naar de andere vibe.
Mogelijk heeft dit te maken met de vergunning op zondag. Na 00.00 uur alleen nog shows in de Boiler, Club en Booth. Al is die laatste gedeeltelijk open (geen gesloten tent dacht ik toch).
Altijd heel blij met PkP dat er tijdens headliners alternatieven zijn. Tijdens Tyler zal 't voor mij wel Kurt Vile worden.