Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Mijn gedroomde line up:

Mainstage
Rosalia - Charli XCX - Nothing but Thieves - Djo - Manic Street Preachers
Pearl Jam - the Strokes - Fontaines DC - Placebo - Weyes Blood
Billie Eilish - Sam Fender - Doechii - the Smashing Pumpkins - Geese
Tame Impala - Little Simz - Sombr - Bad Omens - Alanis Morissette

Barn
Olivia Dean, Editors, the National, PJ Harvey, Aurora, Magdalena Bay, Phoebe Bridgers, MGMT, Eefje de Visser, Blood Orange, Jamiroquai

Klub C
Belle and Sebastian, Zaho de Sagazan, Squid, Eels, Therapy?, almost monday, First Aid Kit, Tindersticks, Lambrini Girls

Met een handvol van deze namen ben ik ook al tevreden. Muse, Lorde en Lana del Rey zijn ook welkom, maar dan wordt het helemaal stacked.
Eindelijk eens een gezonde line up. Hoofdpijn weg, Bedankt @Joss

• Leuk
Waarderingen: Joss
toch vreemd hoeveel mensen SOAD nog als Co headliner zien, terwijl ze venues van 80-100K mensen uitverkopen in minuuten
Dit doen ze wel samen met QOTSA, dus samen met Sam Fender een vergelijkbare hoeveelheid mensen naar Werchter trekken is wellicht geen hele gekke gedachte. Je zou hooguit je vraagtekens kunnen zetten bij de combinatie van stijlen, maar random combo's is Werchter ook niet vies van

Dit doen ze wel samen met QOTSA, dus samen met Sam Fender een vergelijkbare hoeveelheid mensen naar Werchter trekken is wellicht geen hele gekke gedachte. Je zou hooguit je vraagtekens kunnen zetten bij de combinatie van stijlen, maar random combo's is Werchter ook niet vies van
als je ziet hoe ongeinteresserd het meeste volk was voor QOTSA denk ik niet dat dit veel invloed had op de verkoop hoor

Voor mij puur op main stage dan alleen een ticketje voor de Eilish dag.
Tja, maar dan is er niks waar je tevreden mee bent toch? 🤔 Als onderstaande mega waanzinnige over the top-line ups je goedkeuring al niet kunnen krijgen wordt het wel een heel ingewikkeld verhaal. Alles wat de organisatie daar in realiteit tegenover zal zetten gaat sowieso van een minder gehalte zijn.

Rosalia - Charli XCX - Nothing but Thieves - Djo - Manic Street Preachers
Pearl Jam - the Strokes - Fontaines DC - Placebo - Weyes Blood
Tame Impala - Little Simz - Sombr - Bad Omens - Alanis Morissette

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread