Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Was de Afas toch of ik stond bij de verkeerde show😉
Vond het toen namelijk een erg goed nummer. Kan ook zijn omdat het toen met een live orkest erbij was. Maar is inderdaad een erg goed nummer!
Haha ja, je hebt gelijk. Was even in de war met hun opkomende show in de Ziggo.

Tof dat je er ook bij was! Wat een show was me dat toch.

• Geweldig
Waarderingen: Metalhead Liam
Vrijdag komt het nieuwe album van Epica. Vandaag dropten ze alvast de live versie van de titelsong, die ze vorig jaar met koor en orkest hebben gespeeld in de Afas Live. Wat een prachtig nummer is dit toch! Kende het vanzelfsprekend nog niet en ik vond het live al erg indrukwekkend klinken. Nu weer een paar keer geluisterd en het heeft de potentie om één van mijn favoriete Epica songs aller tijden te worden.

Nog steeds heel benieuwd of die show nog een bluray uitgave gaat krijgen! Ze hebben er zoveel beelden van, dat kan niet missen zou je zeggen...

Ghost overmorgen ook met een nieuwe single en volgens mij komt Feuerschwanz volgende week op de 17e met de cover van Gangnam Style die op hun nieuwe album komt, kan ook alleen maar 2x feest worden!

• On fire
Waarderingen: Steph85
Nog steeds heel benieuwd of die show nog een bluray uitgave gaat krijgen! Ze hebben er zoveel beelden van, dat kan niet missen zou je zeggen...

Dat lijkt mij wel, ja. Met die HQ beelden vanuit verschillende camerastandpunten, zie ik dat helemaal goedkomen. En Epica heeft zich de laatste jaren niet bescheiden getoond in manieren vinden om geld te verdienen. Dus die gaan deze kans zeker niet laten lopen.

Volgens hun eigen website bevatten er 2 uitgaves van hun nieuwe album de show op blu-ray: de 5-disc earbook en de 2-disc digipack

The album is available in the following formats:​

1. Collector’s Boxset
Including the 5-disc Earbook, exclusive picture disc 2LP vinyl, exclusive Epica coin
2. 5-disc Earbook
Including the “Aspiral” CD & Instrumental CD, “Live at The Symphonic Synergy” Blu-
ray & 2CD
3. 2-disc Digipak
Including the “Aspiral” CD and “Live at The Symphonic Synergy” Blu-ray
4. Jewelcase CD
5. 2LP Gatefold vinyl in various exclusive colours

Users who are viewing this thread