Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Tis maar een Noorse band natuurlijk. Evil Invaders zie ik bv ook wel zowel Graspop als Amf of andere mei festivals (evt buiten België) doen. Al is EI natuurlijk wel Belgisch

@Piebe71 wel zie ik (tis een kleine tour wel blijkbaar) dat ze 12 en 13 mei in Arnhem en Utrecht spelen 😉

Ik ben even verhuisd van topic

Die had ik ook al gezien. Maar in tegenstelling tot jou vlieg ik niet het halve land door voor een kleine band als Bokassa. Hoe leuk ik ze ook vind.
Half europa* 😆

Nene serieus, vaak is mijn concertagenda ook gewoon afgestemd op de meetings die mijn baas mij laat bijwonen

Maar Bokassa heb ik al gezien (na de Metallica shows) in de kleine zaal van de Trix en in Café Central in Weinheim. Dat tweede was letterlijk van 30000 man bij Metallica naar 30 man in een klein concertzaaltje 🤣

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Heerlijk plaatje, hoor!
Wat een opbouw! :cool:🤘

Hoop dat ze ´m live spelen over anderhalve week.
Ben je er ook bij in Den Bosch?
Nee, helaas. Op een dinsdag ff naar Den Bosch is toch wel een lastige. En om de één of andere reden ligt Amon Amarth mij niet helemaal. Soilwork wel lekker trouwens. Maar om dan 6 uur in de auto te zitten voor de 2 voorprogramma's staat me dan toch wat tegen🤗

Nee, helaas. Op een dinsdag ff naar Den Bosch is toch wel een lastige. En om de één of andere reden ligt Amon Amarth mij niet helemaal. Soilwork wel lekker trouwens. Maar om dan 6 uur in de auto te zitten voor de 2 voorprogramma's staat me dan toch wat tegen🤗
Gelukkig staan orbit culture en amon amarth waarschijnlijk toch wel op graspop komende zomer

Soilwork staat nog wel op mijn lijstje, zou die graag eens zien. maar zal er inderdaad niet helemaal voor naar den bosch gaan.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Piebe71
Zelfs de metal goden zijn niet onverwoestbaar!

1791545048141.png

De nieuwe Deafheaven EP is denk ik direct mijn AOTY. Ik had hoop dat ze het niveau van Lonely People With Power konden vasthouden maar dit had ik niet verwacht... al de hele dag op repeat.

• Geweldig
Waarderingen: Fluxion

Users who are viewing this thread