Lowlands 2026

Voordeel van stout bieren wanneer je geen koelbox hebt is dat ze 's ochtends keurig op drinkbare temperatuur zijn.
Ben ooit begonnen met mixdrankjes en langzaam overgestapt op de donkere zwaardere alcoholische bieren.
Maar het hakt er altijd lekker in.
Wel jammer dat je geen geopend blikje meer mee het terrein op mocht nemen.
Want vooral op zondagochtend komt alles dan nog 10x harder binnen.

Dat is een mooi lijstje met hele mooie Untappd ratings!!
Denk dat ik stiekem eens langs kom om mijn check-ins wat te verhogen Steven ;) 🍻 🍻 .
Zie dat je pas 3425 unieke check-ins hebt :p

Excuus als het iets te fel was maar ik weet zeker dat als je je zou openstellen/op zoek zou gaan je dingen zou vinden die je enorm vet zou vinden.
Geen probleem hoor. 🙂 En wie weet heb je gelijk dat ik nog wat parels mis. Tegelijk merk ik dat mijn terughoudendheid verder gaat dan alleen de muziek. Ik ervaar veel van wat ik hoor als een herhaling van zetten en muzikaal spreekt het me gewoon minder aan. Daarnaast ben ik afgeknapt op een deel van de cultuur eromheen: de stoerdoenerij, vrouwonvriendelijke teksten en het gedrag van sommige artiesten. Mijn kinderen laten me ook regelmatig nieuwe Nederlandse hiphop horen, dus ik krijg echt wel het een en ander mee, maar het doet me eerlijk gezegd weinig. Misschien ben ik gewoon niet meer de doelgroep. 😉

Users who are viewing this thread