Electronic Chat

Mystic Garden maakt wat mij betreft ook een slechte beurt. Zelf altijd klagen dat mensen te laat een tickets kopen, en dan nu zelf de prijs voor ADE Mystic/Dockyard verlagen van 79.50 naar 49.50 euro... Dan snijd je jezelf toch heel erg in de vingers? Sowieso het hele concept van Mystic/Dockyard snap ik niet helemaal, maargoed. Minste ADE feest waar ik ooit ben geweest.

Zelf ga ik weer naar Spielraum, zaterdagochtend entree. En vrijdag naar TLM, en donderdagavond staat nog een beetje open maar ik neig naar Kraak/Smaak in Melkweg.

• Leuk
Waarderingen: Semprini
Ik ben erg blij met hoe ons ADE-programma vorm krijgt. Mijn zoon en ik komen donderdagmiddag aan en gaan naar de Gashouder voor Eric Prydz. Ik ben heel benieuwd naar de vernieuwde locatie en de nieuwe licht- en geluidsproductie. We sluiten de avond af bij Bret voor Slacker, met Seth Troxler b2b Tiga. Ik ben nog niet eerder op die locatie geweest, dus ik kijk ernaar uit om er een kijkje te nemen.

Vrijdag staat in het teken van drie feestjes op rij, te beginnen bij Radion voor Homeless Homies. De line-up is ijzersterk; ik hoop dat de dj's die we willen zien vroeg draaien, aangezien we vandaag nog een extra feest aan ons programma hebben toegevoegd. Mijn zoon en ik zijn groot fan van 2manydjs, dus we gaan zeker naar het Deewee-feest in Paradiso. Daarna is het een klein stukje lopen naar de Melkweg voor 'Dave Clark presents'. Ik vond het destijds erg jammer dat ik niet naar dit evenement ben geweest – de line-up was toen fantastisch – dus die fout ga ik nu zeker goedmaken.

Ik heb tijdens de allereerste voorverkoop tickets voor Spielraum gekocht (met vrije aankomsttijd op zaterdag) en was ontzettend blij toen de drie uur durende middagset van Kitten and the Hacker werd aangekondigd. Er zijn nog veel meer artiesten die ik wil zien, dus we gaan proberen er zo lang mogelijk te blijven. Zondag staat CODA op het programma; ik hoop dat dit de perfecte afsluiting van het weekend wordt, voordat we maandagmiddag weer naar huis gaan.

Users who are viewing this thread