Electronic Chat

Maar over het festival zelf; Internationaal publiek vind ik doorgaans echt onbeleefd, dronken, geen etiquette hebben. DGTL, Awakenings, en veel ADE feestjes hebben hier toch wel last van. Maar op dekmantel gaat dit gelukkig wel goed. Die Britten gingen echt heerlijk in de Greenhouse, Selectorstage en Radarstage.

Was laatst naar Echoes Mystic Garden omdat ik goedkope buurttickets had. Kwaliteitsverschilletje zeg, ookal was de lineup daar best prima.

• Leuk
Waarderingen: RobinWilhelmus
Maar over het festival zelf; Internationaal publiek vind ik doorgaans echt onbeleefd, dronken, geen etiquette hebben. DGTL, Awakenings, en veel ADE feestjes hebben hier toch wel last van. Maar op dekmantel gaat dit gelukkig wel goed. Die Britten gingen echt heerlijk in de Greenhouse, Selectorstage en Radarstage.

Was laatst naar Echoes Mystic Garden omdat ik goedkope buurttickets had. Kwaliteitsverschilletje zeg, ookal was de lineup daar best prima.
Ja nee het publiek is wel echt chill.

Je moet voor de grap eens op de Dekmantel subreddit kijken, wat een zure teringleiers hangen daar zeg rond :ROFLMAO:

• Wow
Waarderingen: MarkD
Chris Stussy wordt Chris Stassy.

Zal het kledingmerk hiermee te maken hebben? Die zijn eerder op de markt gekomen. En als het om trademarks gaat, zal het kledingmerk altijd eerst mogen.

Oh die nieuwe zaal van Raum… Geweldig. Wat een enoooorme upgrade voor de club. Afgelopen zaterdag was hij stiekem open voor de verjaardag van Ki/Ki met als special guests Anetha en Gigola. Wat een heerlijke nacht en wat een euforie. Ook leuk om Ki/ki weer eens andere nummers horen draaien dan die van haar zelf.

Oh die nieuwe zaal van Raum… Geweldig. Wat een enoooorme upgrade voor de club. Afgelopen zaterdag was hij stiekem open voor de verjaardag van Ki/Ki met als special guests Anetha en Gigola. Wat een heerlijke nacht en wat een euforie. Ook leuk om Ki/ki weer eens andere nummers horen draaien dan die van haar zelf.
Vind je de zaal ook fijner dan de bovenzaal? Dat het een verbetering tov de Expo is, is evident, maar ik vind de bovenzaal toch wel fijner, denk ik. Kan natuurlijk ook door de grote drukte van zaterdag komen.

Vind je de zaal ook fijner dan de bovenzaal? Dat het een verbetering tov de Expo is, is evident, maar ik vind de bovenzaal toch wel fijner, denk ik. Kan natuurlijk ook door de grote drukte van zaterdag komen.
Wie was de eerste DJ?

Ik vind beneden nu echt veel fijner dan boven ja. Die rare box voor de DJ waardoor je er heel ver af staat snap ik niet. En de gekke trap vind ik wat irritant. Ik hou ook wel van de drukte zoals het zaterdag was. Vind het al snel wat te leeg.

Ook leuk om Ki/ki weer eens andere nummers horen draaien dan die van haar zelf.
Op Onder de Radar was het diezelfde dag weer een hitparade dus fijn dat ze het nog kan haha

Nog steeds verbaast dat ze Yoyoyo van Pegassi draaide ongeveer een uur nadat hij 'm zelf op dezelfde stage had gespeeld, snap er nog steeds niets van.

• Leuk
Waarderingen: bartdewi
Over Onder de Radar:
Leuk festival, best geinige opzet met echt een paar grote stages. Boeken in een paar dagen gewoon mega namen, stage designs zijn best grappig. Moest zeggen dat ik echt even overladen werd door de drukte op het middenpad in het begin. Zeker mooi dat er zo'n groot dance festival met zulke namen in een andere hoek is dan de Randstad. Vind het aan dit soort 'grote' festivals wel altijd jammer dat er dan ook een soort hard-techno stage staat, maar fijn dat ze die even helemaal achterin hadden gedeponeerd (het ging al goed hard 2 uur na opening). Paar kleinere leuke stages (stage hosting van Spades oa.). Ook mooi dat ze tot 00:00 door mogen gaan, zeker deze periode heb je dan gewoon 3 uur lang profijt van je belichting.
Hoogtepunt was een kwartier lang Kate Ryan die even haar 3 hits deed.

Oh en die bomen/bossen om dat middenpad heen zijn wel echt chill. Kan je een beetje op onderzoek/expeditie gaan. Is niet mega veel maar toch grappig (en goede schuilplek voor de regen)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en piep
Op Onder de Radar was het diezelfde dag weer een hitparade dus fijn dat ze het nog kan haha

Nog steeds verbaast dat ze Yoyoyo van Pegassi draaide ongeveer een uur nadat hij 'm zelf op dezelfde stage had gespeeld, snap er nog steeds niets van.
Dat is gek idd. Ze houdt wel erg vast aan haar repertoire zonder al te veel af te wijken bij de grote shows. In Raum deed ze overigens ook een sample van Yoyoyo gemixt in een nummer van Marlon.

Gaat er iemand nog naar Draaimolen hier? Onverwachts kaartje gekregen voor mn verjaardag van een maatje voor vrijdag dus compleet niet ingeluisterd.

Enig idee wie de special guests zijn op de main/Tunnel?

Gaat er iemand nog naar Draaimolen hier? Onverwachts kaartje gekregen voor mn verjaardag van een maatje voor vrijdag dus compleet niet ingeluisterd.

In de Tunnel is Karenn, de main is nog niet echt duidelijk. Ik ben er het hele weekend!

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Zeker! De special guest in de Tunnel op vrijdag is in ieder geval Pariah met een live (techno) set, hij deelde deze post met eronder de postcode van het MOB-complex.

Pin je niet vast op deze acts, want ik heb ook niet extreem goed ingeluisterd, maar mijn verdere tips voor de vrijdag zijn: The Necks live (je kunt nog kiezen uit twee sets ook haha), Eversines live, Dials live (nieuwe band van o.a. Batu), Leonce b2b Oceanic, Cosmo b2b Marie K, Dimitri, DJ Nobu, Eris Drew b2b Objekt, Djrum X Riko Dan en Talismann b2b Wallis. Maar zoals gezegd, ik ben lang niet bekend met alle acts op de line-up en als ik zo een paar dingen aanklik op de timetable klinkt het ook zowat allemaal heel interessant.
EDIT: wat @Joris zegt inderdaad. Een paar unieke live acts en b2b's omcirkelen en verder lekker ontdekken.

Mega veel zin in weer! Heerlijk vooruitzicht van twee dagen ontdekken in het bos met alle muziek en kunst die Draaimolen te bieden heeft, gecombineerd met de fantastische sound systems. Het beste festival van Nederland wat mij betreft, in ieder geval op elektronisch vlak.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BeWario
In de Tunnel is Karenn, de main is nog niet echt duidelijk. Ik ben er het hele weekend!
Oja de topcomment is van Blawan uiteraard, realiseer me nu pas dat zij samen een live project hebben. Tot daar morgenavond in ieder geval!

Die line-up van the Pit is dit jaar echt geschift. Geen idee of het leuk wordt maar onserieus is het in ieder geval wel.

Die line-up van the Pit is dit jaar echt geschift. Geen idee of het leuk wordt maar onserieus is het in ieder geval wel.
Ik heb me echt een partij lekker staan billenschudden in de Pit ergens rond een uurtje of 7, hilarisch.

Bicep de main laten afsluiten was ook echt een powermove, heel fijn. Forest Rave met Eris Drew b2b Objekt was ook fijn, werd echt heel lekker gedraaid. Ik vond Dimitri daarentegen beetje tegenvallen, was allemaal beetje laffe/saaie house had ik t idee...

Stage design was natuurlijk weer echt briljant overal, heb mn ogen weer staan uit kijken. Volgend jaar weer!

• Leuk
Waarderingen: Dante
c0e8d516-d1d8-44d0-9f11-9341902906f6.jpeg
7427f225-b9e8-4dd7-8ee5-0a0ca4b01828.jpeg
a3bed913-adcf-4cef-9e8f-f8cc809e2f13.jpeg
Wat sfeerfoto’s van Draaimolen. In totaal 31 stuks: https://www.swisstransfer.com/d/487bb1b5-7acb-4e5b-a27d-8cdbf7243758

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BeWario, Joris en MarkD

Users who are viewing this thread