Electronic Chat

De tussenmuur van de Expo in Raum gaat eruit. Ergens wel jammer, want die zaal was heerlijk smerig. Veel lekkere -hardere- sets gezien. Mama Snake en Polygonia als hoogtepunt op ADE spielraum. Benieuwd hoe het nu gaat zijn, nu er wat meer ruimte komt. Bezoekersaantal zal ook wel omhoog gaan.

Ki/Ki de "?" op Wildeburg zondag, voor de geïnteresseerde. Makkelijke keuze, na die ontruiming van een paar jaar geleden.

Stiekem wel benieuwd naar Promo eigenlijk. Een totaal niet-wildeburg boeking, dus dat kan alleen maar succes worden.

742254268_1562109175262407_3299442665805486801_n.jpg

Deze voel ik niet echt.

WannaCry van Ninajirachi en Porter Robinson is wel een banger hoor :)

Ik hoop eigenlijk nog op een EP of een gezamenlijke tour. Na twee avonden Melkweg zou een duo boeking in de AFAS misschien wel passen? Wishful thinking, maar goed ;)

• Geweldig
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: mees, Thisso en Fluxion
Dekmantel anyone? Met Headache en Darkside gisteren al 2 kanonnen in Melkweg

Zin in zondag. Heel benieuwd naar Ben Ufo, Call Super, Objekt en Pariah in een b4b. Verder Parallel 9 & Richard Akingbehin, Job & Palmsie en stiekem toch wel benieuwd hoe Benny de Loop gaat afsluiten.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Hoe vond je dit? Had eerder al negatieve reviews gehoord en daarom besloten niet te gaan. Wat ik hoorde van gisteren waren mensen ook negatief

Ik ga zelf morgen :)
Oh heb het inderdaad zo neergezet alsof ik erbij was, maar ik was niet in de Melkweg.

Wat was negatief aan de show ?

Oh jongens wat is Dekmantel toch een fantastisch festival. Maar plz Halsema, geef dit festival een uur langer vergunning. In het donker komen de stages pas echt tot leven.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Dacht altijd dat Dekmantel binnen was?
Ja en nee. Woensdag en donderdag is verspreid in Amsterdam in verschillende zalen. Vrijdag tm zondag overdag is in het Amsterdamse bos en de afters zijn ook weer verspreid in verschillende clubs. Elke dag heeft zo’n 4 after mogelijkheden

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Oh jongens wat is Dekmantel toch een fantastisch festival. Maar plz Halsema, geef dit festival een uur langer vergunning. In het donker komen de stages pas echt tot leven.
Wat heeft Draaimolen wat dat betreft een geweldig plek in de agenda (en een vergunning tot 1)

Amsterdamse Bos valt onder Amstelveen, heeft Halsema weinig over te zeggen.

Wat heeft Draaimolen wat dat betreft een geweldig plek in de agenda (en een vergunning tot 1)
Die heeft dat inderdaad perfect voor elkaar. En dat is idd ook nog iets later in de zomer dus de zon is dan nog eerder onder. Maar qua stagedesign vind ik Dekmantel nog wat mooier eigenlijk.

Er zijn vrij veel festivals in het Amsterdamse bos, dus ik verwacht ook niet dat het gaat gebeuren. Maar een merk als Dekmantel zou het zéker verdienen. Enorme aanloop aan internationale bezoekers.

De Gemeente Amsterdam is dan wel weer eigenaar van het Amsterdamse Bos, dus denk dat Halsema er wel iets over te zeggen heeft
Dit is vergunningtechnisch niet hoe het werkt. Simpel gezegd zal bij het organiseren van een event een vergunning aangevraagd moeten worden, die goedgekeurd moet worden door de gemeente. De eigenaar doet er in dat opzicht niet toe, hoewel het natuurlijk wel zo is dat de gemeente Amsterdam akkoord moet gaan met het feit dat op hun terrein er een evenement met een bepaald karakter plaatsvindt. Maar de veto ligt dus altijd bij de gemeente waar het evenement plaatsvindt.

Dit is vergunningtechnisch niet hoe het werkt. Simpel gezegd zal bij het organiseren van een event een vergunning aangevraagd moeten worden, die goedgekeurd moet worden door de gemeente. De eigenaar doet er in dat opzicht niet toe, hoewel het natuurlijk wel zo is dat de gemeente Amsterdam akkoord moet gaan met het feit dat op hun terrein er een evenement met een bepaald karakter plaatsvindt. Maar de veto ligt dus altijd bij de gemeente waar het evenement plaatsvindt.
Ja en nee. Als de eigenaar van het terrein geen evenementen wilt gaan die ook niet plaatsvinden, maar hetzelfde geldt voor vergunningen inderdaad.

Users who are viewing this thread