Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft iemand nog de hoop dat een NL festival ze uit de hoge hoed weet te toveren voor deze zomer, of moeten we echt tot november wachten voor de eerste NL datum?
Heeft iemand nog de hoop dat een NL festival ze uit de hoge hoed weet te toveren voor deze zomer, of moeten we echt tot november wachten voor de eerste NL datum?
Festival gaat niet meer gebeuren. Het enige waar je voor de zomer nog kan hopen is dat ze nu opeens een zaalshow in de zomer bekendmaken, maar die kans wordt ook steeds kleiner.
Lowlands kan in theorie nog, maar zie ik niet meer gebeuren. Ik denk dat we moeten wachten op de tour in het najaar, verwacht eigenlijk dat ze al in zalen als AFAS zullen gaan spelen
Nu niet, maar even afwachten wat dat nieuwe album doet. Zijn toch wel populair onder de 'jeugd'. Maar ik ben al lang geen doelgroep meer voor BKS, dus vooral ijdele hoop.
Als 'kleine' en nieuwe/verfrissende headliner is Fontaines DC voor BKS echt perfect in 2025 lijkt mij.
Waren in 2022 al als sub-headliner geboekt voordat het succesvolle 3e album uitkwam