Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.509
Clashes zijn niet heel heftig moet ik zeggen:

Sugababes - Kees van Amstel
bar italia - Soulwax
Air - Grandson

Kees van Amstel (Adonis) en Soulwax (Bravo) wel stuk minder lopen...
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
683
407
(Future) Festival Classics moet ook wel een feestje zijn waar ik als hitjes/indie/meezinger liefhebber mezelf kan vermaken en me even los kan maken van het gebeuk in andere tenten.
Edit: evenals The Sweet Spot - daar draait Liza van den Brink en heb haar samen met Vera Siemons 2x hele toffe platen horen draaien.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Ik verwacht wel meerdere bands op de Alpha die compleet gaan verdrinken en waar je zo het voorvak in kan: Half moon run, Idles, Inhaler, AIR,
Het lijkt een trend dat festivals niet helemaal meer hun "main" kunnen vullen. Volgens mij is er best een markt voor om te stoppen met echte headliners en te kijken naar twee kleinere podia ipv één Alpha of Hotot.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Het lijkt een trend dat festivals niet helemaal meer hun "main" kunnen vullen. Volgens mij is er best een markt voor om te stoppen met echte headliners en te kijken naar twee kleinere podia ipv één Alpha of Hotot.
Aan de ene kant ja, mensen luisteren alles. Aan de andere kant hebben we de afgelopen paar edities juist de grootste menigtes in tijden bij de Alpha zien staan bij enkele acts.
 

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
40
62
Het lijkt een trend dat festivals niet helemaal meer hun "main" kunnen vullen. Volgens mij is er best een markt voor om te stoppen met echte headliners en te kijken naar twee kleinere podia ipv één Alpha of Hotot.
Of accepteren dat je niet de hele dag door je main stage hoeft te vullen. Maar dan zou je een grote stage opbouwen en er niet volledig gebruik van maken en daarnaast een extra stage moeten bouwen of minder acts moeten boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp, davadude en mgbss

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
(Future) Festival Classics moet ook wel een feestje zijn waar ik als hitjes/indie/meezinger liefhebber mezelf kan vermaken en me even los kan maken van het gebeuk in andere tenten.
Edit: evenals The Sweet Spot - daar draait Liza van den Brink en heb haar samen met Vera Siemons 2x hele toffe platen horen draaien.
Ik ben vorig jaar bij Festival Classics geweest, echt een aanrader :) veel beweegruimte en goeie muziek
 

marksi

Playlistbediener
11 feb 2024
14
42
Ik verwacht wel meerdere bands op de Alpha die compleet gaan verdrinken en waar je zo het voorvak in kan: Half moon run, Idles, Inhaler, AIR,
Ik verwacht eigenlijk dat Air juist bomvol gaat zijn. Heel breed toegankelijk en aantrekkelijk.
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
En hoe lekker is dat je Sampha - Romy - James Blake achter elkaar hebt zeg. Waanzinnig 3 Luik die mooi op elkaar aansluiten als je het mij vraagt. Qua energieniveau was Romy als laatste misschien beter geweest, maar wordt alsnog smullen dit
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Ben ook benieuwd hoe druk Interplanetary Criminal gaat worden met de hele UK Garage hype die er momenteel is. Na Justice meteen heen.
Heeel heel druk net als bij:
:
- Benwal
- ⁠narciss
- ⁠lucky done gone
- ⁠young marco
- ⁠brutalismus
- ⁠dj europarking
- ⁠
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken