Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
(Future) Festival Classics moet ook wel een feestje zijn waar ik als hitjes/indie/meezinger liefhebber mezelf kan vermaken en me even los kan maken van het gebeuk in andere tenten.
Edit: evenals The Sweet Spot - daar draait Liza van den Brink en heb haar samen met Vera Siemons 2x hele toffe platen horen draaien.
Het lijkt een trend dat festivals niet helemaal meer hun "main" kunnen vullen. Volgens mij is er best een markt voor om te stoppen met echte headliners en te kijken naar twee kleinere podia ipv één Alpha of Hotot.
Het lijkt een trend dat festivals niet helemaal meer hun "main" kunnen vullen. Volgens mij is er best een markt voor om te stoppen met echte headliners en te kijken naar twee kleinere podia ipv één Alpha of Hotot.
Aan de ene kant ja, mensen luisteren alles. Aan de andere kant hebben we de afgelopen paar edities juist de grootste menigtes in tijden bij de Alpha zien staan bij enkele acts.
Of accepteren dat je niet de hele dag door je main stage hoeft te vullen. Maar dan zou je een grote stage opbouwen en er niet volledig gebruik van maken en daarnaast een extra stage moeten bouwen of minder acts moeten boeken.
(Future) Festival Classics moet ook wel een feestje zijn waar ik als hitjes/indie/meezinger liefhebber mezelf kan vermaken en me even los kan maken van het gebeuk in andere tenten.
Edit: evenals The Sweet Spot - daar draait Liza van den Brink en heb haar samen met Vera Siemons 2x hele toffe platen horen draaien.
En hoe lekker is dat je Sampha - Romy - James Blake achter elkaar hebt zeg. Waanzinnig 3 Luik die mooi op elkaar aansluiten als je het mij vraagt. Qua energieniveau was Romy als laatste misschien beter geweest, maar wordt alsnog smullen dit