Pearl Jam

Ik denk dat die wel klaar zijn voor dit album. Beetje een korte tour wel, maar soit.
Ik zou dat toch als unfinished business beschouwen. Het album was echt echt goed. Niet heel veel gespeeld, plus die cancels Ik ging/ga er eigenlijk wel van uit dat een tour nog doorgezet wordt. Desnoods met een pauze.
Het voordeel vanuit PJ oogpunt; ze hoeven eigenlijk niets nieuws uit te brengen al zouden ze pas over 2 jaar weer een rondje doen. het verkoopt toch wel. Ik wacht geduldig op een volgende ronde :D Hopelijk sneller dan 2026-2027

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Is er nog zicht op een tour van Pearl Jam in 2025 langs festivals of concertzalen door Europa?
Er duiken wat vage geruchten op over concerten in Amerika april mei. Als dezelfde strategie wordt gevolgd als afgelopen jaar dan hebben we tourdata voor half december.....

En vanuit de nieuwsbrief net verstuurd:

You can find your renewal date listed on your Membership Page in your account. Please set a reminder & also look for an email notification at the time of your renewal. We wouldn't want you to miss out on anything!"

Beetje standaard misschien maar toch...

Erg jammer, aangezien ze dit jaar Nederland hebben overgeslagen. Hopelijk 2026 dan of misschien toch nog een verassing in 2025…

Users who are viewing this thread