Rock Werchter 2025

Amyl ja maar lambrini girls krijgt de voorkeur imo, De La Soul maybe en fontaines ben ik niet ingeraakt tot hiertoe dus geen gemis voor mezelf.

na iggy ga je met een hoogtepunt naar de tent.
was 2023 magistraal
Ga ook maar een stukje Amyl meepikken en dan naar lambrini Girls. Wordt zeker de moeite

Ook de clash tussen Gracie Abrams en Bolis Pupul is een dingetje. Die laatste maakte mijn favoriete Belgische plaat van vorig jaar, maar heb het gevoel dat ik 'm moet missen om een of andere reden. Gracie Abrams wordt wel zo'n show waarvan je het later gek vindt dat je 'm nog zo laag op de bill gezien hebt.

Ook de clash tussen Gracie Abrams en Bolis Pupul is een dingetje. Die laatste maakte mijn favoriete Belgische plaat van vorig jaar, maar heb het gevoel dat ik 'm moet missen om een of andere reden. Gracie Abrams wordt wel zo'n show waarvan je het later gek vindt dat je 'm nog zo laag op de bill gezien hebt.
Ik heb echt totaal niks met t soort muziek van Gracie Ambrams, is dat wat op mee te pakken?

Ik heb echt totaal niks met t soort muziek van Gracie Ambrams, is dat wat op mee te pakken?
Ja, als je to-taal niets hebt met die muziek, dan stopt het wel.

Vind de vergelijking met Swift wel terecht hoor, maar dan meer in vanaf haar Folklore periode tot nu. Werkte ook nauw samen met Aaron Dessner van The National, en dat hoor je wel. Secret Of Us is een goede popplaat. Verder geen heel grote fan en geen idee hoe dit live is hoor, maar daarvoor is zo'n festival wel net mooi.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Mijn spoorboekje uitgetekend. Kan nog wat veranderen, maar momenteel ziet het er zo uit (vet = zeer graag zien):

Donderdag:

14.10 u. – 15.10 u. While She Sleeps (Main Stage)

15.10 u. – 15.45 u. Corella (The Slope)

15.50 u. – 16.50 u. Amyl and the Sniffers (Main Stage)

16.50 u. – 17.25 u. Lambrini Girls (The Slope)

17.30 u. – 18.30 u. De La Soul (Main Stage)

18.30 u. – 19.10 u. English Teacher (The Slope)

19.15 u. – 20.15 u. Fontaines D.C. (Main Stage)

21.15 u. – 22.30 u. Deftones (Main Stage)

22.30 u. – 23.25 u. Coheed and Cambria (The Slope)

23.30 u. – 01.00 u. Linkin Park (Main Stage)

Jammer om te missen: Iggy Pop, Heilung, London Grammar, Sigrid, Grade 2

Vrijdag:

13.10 u. – 13.35 u. The Scratch (The Slope)

13.40 u. – 14.25 u. Sylvie Kreusch (Main Stage)

15.00 u. – 16.00 u. Wet Leg (Main Stage)

16.00 u. – 16.35 u. Bad Nerves (The Slope)

16.40 u. – 17.40 u. Weezer (Main Stage)

18.05 u. - 19.05 u. Warhaus (The Barn)

20.25 u. – 21.55 u. Simple Minds (Main Stage)

22.05 u. – 23.20 u. Underworld (The Barn)

22.55 u. – 01.15 u. Green Day (Main Stage)

Jammer om te missen: Caribou, Fat Dog, Lola Young, Celeste

Zaterdag:

13.00 u. – 13.30 u. Jacoténe (The Barn)

13.35 u. – 14.05 u. Almost Monday (The Slope)

14.00 u. – 14.50 u. Bright Eyes (The Barn)

15.35 u. – 16.35 u. Amenra (The Barn)

17.25 u. – 18.35 u. Beth Gibbons (The Barn)

19.35 u. – 21.05 u. Elbow (The Barn)

21.00 u. – 22.30 u. Kings of Leon (Main Stage)

22.30 u. – 23.25 u. Wisp (The Slope)

23.30 u. – 01.00 u. Sam Fender (Main Stage)

Jammer om te missen: Maribou State, Cymande, Gurriers

Zondag:

13.00 u. – 13.30 u. Dasha (Main Stage)

15.00 u. – 15.40 u. Wunderhorse (KluB C)

15.35 u. – 16.35 u. Pommelien Thijs (Main Stage)

16.40 u. – 17.40 u. Foster the People (KluB C)

17.40 u. – 18.40 u. Goose (The Barn)

18.40 u. – 19. 40 u. Bolis Pupul (KluB C)

19.40 u. – 20.40 u. Soulwax (The Barn)

21.40 u. – 23.10 u. Rüfüs du Sol (The Barn)

23.15 u. – 00.45 u. Olivia Rodrigo (Main Stage)

00.50 u. – 01.35 u. 2manydjs Rock Werchter 50 (Main Stage)

Jammer om te missen: Gracie Abrams

Almost Monday en Corella stonden eerst niet op mijn lijst, maar lijken op YouTube beter dan dat ze op Spotify klinken. Dat is ook met Coheed and Cambria het geval eigenlijk.

Een aantal zaken jammer om te missen, maar eigenlijk is mijn spoorboekje nog nooit zo duidelijk/logisch geweest, het tijdschema van de organisatie was mij gunstig gezind. Iggy Pop, Caribou, Fat Dog en Cymande doen het meeste pijn.

Eerlijk gezegd zijn er voor mij minder namen waarvoor ik zeer hyped ben ten opzichte van vorige editie. Toen was ik toch zéér enthousiast over tentnamen als PJ Harvey, Slowdive, Eefje de Visser, Archive, dEUS, Michael Kiwanuka en Jane's Addiction. Maar goed, zulke namen touren nu eenmaal minder dit jaar. Begrijp me echter niet verkeerd, deze editie heeft ook een sterk programma en ik kijk er al enorm naar uit!
Wij gaan elkaar veel tegenkomen, mijn parcours is quasi identiek. Alleen veranderd er altijd wel wat, de vrienden, de goesting, of de kracht van het lichaam.

Ja, als je to-taal niets hebt met die muziek, dan stopt het wel.

Vind de vergelijking met Swift wel terecht hoor, maar dan meer in vanaf haar Folklore periode tot nu. Werkte ook nauw samen met Aaron Dessner van The National, en dat hoor je wel. Secret Of Us is een goede popplaat. Verder geen heel grote fan en geen idee hoe dit live is hoor, maar daarvoor is zo'n festival wel net mooi.
Ik verwacht eigenlijk een hele front meejankende tieners. Niet negatief bedoeld.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik verwacht eigenlijk een hele front meejankende tieners. Niet negatief bedoeld.
Beetje zoals bij Olivia Sportpaleis vorig jaar. Was wel een dingetje toen. Al verwacht ik dat dat effect op zo'n openluchtfestival wel wat minder zal zijn.

Abrams doet me bij vlagen ook wel wat denken aan Phoebe Bridgers trouwens, ook qua backing band.

Users who are viewing this thread