Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou dat toch als unfinished business beschouwen. Het album was echt echt goed. Niet heel veel gespeeld, plus die cancels Ik ging/ga er eigenlijk wel van uit dat een tour nog doorgezet wordt. Desnoods met een pauze.
Het voordeel vanuit PJ oogpunt; ze hoeven eigenlijk niets nieuws uit te brengen al zouden ze pas over 2 jaar weer een rondje doen. het verkoopt toch wel. Ik wacht geduldig op een volgende ronde Hopelijk sneller dan 2026-2027
Er duiken wat vage geruchten op over concerten in Amerika april mei. Als dezelfde strategie wordt gevolgd als afgelopen jaar dan hebben we tourdata voor half december.....
You can find your renewal date listed on your Membership Page in your account. Please set a reminder & also look for an email notification at the time of your renewal. We wouldn't want you to miss out on anything!"
Het laatste nieuws is dat er volgende week een touraankondiging komt echter enkel voor de VS. Er circuleren al wat speeldata/steden. Geen enkel gerucht over Europa. We komen er bekaaid vanaf met dit nieuwe album.
Het laatste nieuws is dat er volgende week een touraankondiging komt echter enkel voor de VS. Er circuleren al wat speeldata/steden. Geen enkel gerucht over Europa. We komen er bekaaid vanaf met dit nieuwe album.
Welke band kan zijn eigen hoogtepunt overstijgen? Die kun je er maar 1 hebben toch.
Met dit materiaal hadden ze makkelijk 3-4 nieuwe nummers in de set kunnen zetten. Er zijn albums die met de tour gewoon compleet overgeslagen worden, die dus minder toevoegen. Ik zie op dit album wel blijvers zeg maar.
Green Day materiaal wordt ook altijd vergeleken met Basket Case
Foo Fighters zal nooit zo goed bevonden als Nirvana, al hebben ze inmiddels hit na hit jaar na jaar.
U2; jaren 80-90hoogtepunten; iedereen eet uit de hand als ze nu maar een scheet laten.
enz enz.
Ik hoop dat ze nog een paar albums maken, en dat we er nog lang van kunnen genieten. Pearl Jam is toch wel een van de grootsten voor in de geschiedenis.