Live is Live 2026

Vergeten we ook niet uit het oog dat er wel hééél veel gratis tickets werden weggegeven voor IM? Ok, 17.000 man naar je plein lokken op een maandag is veel, maar hoeveel man stond daar zonder één € uit te geven aan een toegangskaartje?

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey
Nou moet ik vaak lachen om Festibob, maar Nick Cave en Iron Maiden had hij toch best goed. Alleen Robbie 10.000 teveel. Maar zijn post was dus minder lachwekkend dan sommige forumleden vonden.
Dankjewel, bij Robbie zijn er volgens mij wegens de hitte en dreiging met onweer te weinig mensen lastminute bijgekomen. Die zaterdag was zeker geen goed weer.
Ben zelf enkel zondag geweest maar vond het een heel goed festival. Enkel Benjamin Clementine die het publiek gedurende 20 minuten 50 keer een refrein liet meezingen was er ver over:). Voor de rest goede tot heel goede acts (ook Benjamin Clementine voor het meezingen), gemakkelijke bereikbaarheid, toffe sfeer onder het publiek en voldoende rust- en schaduwplekken. En Nick Cave was outstanding ook al volgde ik hem nu meer vanop de achtergrond. In het Sportpaleis stond ik op rij vier op het Middenplein, dan wordt je nog meer meegezogen door Nick Cave en zijn band in een tsunami van energie en prachtige live muziek.

Users who are viewing this thread