Lowlands 2025

Ze? Is gewoon één DJ toch? Maar goed, serieus goeie vibes want vind z'n albums heel vet. Was lekker in de modder stampen op zondag in 2016. Ging alsnog prima los voor een zondagmiddag/avond.
Oh ik kan me echt niet meer herinneren hoeveel er op het podium stonden.... Geen idee.

Ze? Is gewoon één DJ toch? Maar goed, serieus goeie vibes want vind z'n albums heel vet. Was lekker in de modder stampen op zondag in 2016. Ging alsnog prima los voor een zondagmiddag/avond.
Klopt, gewoon hij alleen. Zou hem perfect vinden voor begin van de avond zonsondergang op de zondag in de Alpha

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Vond het optreden van Anouk ook erg sterk eigenlijk bij Jinek, zie dat maar weinig artiesten haar nadoen. Ze is een broodzanger zegt ze, dat zou dan een nadeel zijn? Hoeveel artiesten op LL zijn dat wel niet maar durven daar niet eerlijk voor uit te komen?

Begrijp wel dat zij weerstand kan oproepen maar om de cancelbrigade zo in vol ornaat op te tuigen, leef en laat leven.

Sommige users zitten maar in 1 topic dus ik ga toch even off-topic in een aantal topics. Momenteel zijn wij als sfeerbeheer bezig met een enquête om het forum te verbeteren:

Je zou ons heel erg helpen als je hem even invult! Kost maar paar minuutjes van je tijd!
Voor degene die hem al ingevuld hebben, hartelijk dank!

Users who are viewing this thread