Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Misschien een idee wanneer iedereen tijdens de volgende ronde samen met de 5e naam het idee achter de 5 namen uit de doeken doet. Dan nog heeft degene die de nem krijgt de keuze om daarop voort te borduren of een andere richting te kiezen. Ik ben namelijk benieuwd wat er achter sommige keuzes zit.

Misschien een idee wanneer iedereen tijdens de volgende ronde samen met de 5e naam het idee achter de 5 namen uit de doeken doet. Dan nog heeft degene die de nem krijgt de keuze om daarop voort te borduren of een andere richting te kiezen. Ik ben namelijk benieuwd wat er achter sommige keuzes zit.
Ik was sowieso van plan mijn idee de delen voor de 5 namen. Bij de volgende aankondiging 🙃.

• Leuk
Waarderingen: JK79 en Koekdoos

Of na afloop om te kijken of men op eenzelfde spoor zat, of iets totaal anders zonder beïnvloed te zijn

Users who are viewing this thread