Misty Fields 2026

Which of the bands confirmed here, but not yet confirmed for Misty Fields, would you like to see at Misty Fields? The Moonlandingz? Chalk? Lezard? Ugly? Mexican Institute of Sound? Maria Iskariot?

680147454_1702969904428134_3697327617179368961_n.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bubba
Real Farmer is eind augustus weer in Nederland na flink wat Europese optredens. Doorzetten naar Heusden please!

• Leuk
Waarderingen: DadRock
Leak! Dit hoor ik net op de officiële Spotify playlist.

Bijlagen

• IMG_1671.png
    IMG_1671.png
    794,5 KB · Weergaven: 22
Leak! Dit hoor ik net op de officiële Spotify playlist.
Je hebt de playlist op ‘aanvullende’ shuffle, dus je krijgt naast de dingen in de playlist staat ook aanbevelingen op basis van de playlist. Staat dus als het goed is ook niet in de playlist zelf ;)

She's Green sluit Europese tour op 11/9 af in Keulen. Kunnen er toch wel een dagje bij aanplakken als ze in de buurt zijn?! :sneaky:

• Leuk
Waarderingen: mellowmaniac
Met op de vrijdag niemand minder dan CHALK, WAND-frontman Cory Hanson, het Nederlandse FUZZY TEETH en de Amerikaanse Annabelle Chairlegs en ELLiS.D, het soloproject van de drummer van Fat Dog. Op de zaterdag zakt de Franse noise/postpunk band PALES, De Weg Naar Misty Fields-winnaar Wodiwo, Westerman en Mary In The Junkyard. naar Asten/Heusden af en de zondag krijgt ook aardig vorm met de toevoegen van de Amerikaanse rock-‘n-roll helden van The Nude Party, Misty Fields veteranen Bodega en de Amerikaanse singer-songwriter Renny Conti.
Niet de meest spannende worp maar prima toevoegingen. Renny Conti op de zondag trekt me wel steeds meer over de streep om toch die dag te doen

• Leuk
I’m more than happy with the new confirmations. The Nude Party is mentioned in the announcement, but isn’t listed on the line-up page or in the social media posts. I wonder if they’ll be included in a later wave of confirmations or if they have cancelled.

Toch een mooi lijstje toevoegingen met eindelijk de bevestiging van Corey Hanson en verder Bodega, Chalk, Renny Conti en mary in the junkyard. Westerman ook al gezien in het voorprogramma van Nation of Language en dat was lichtjes weirde maar wel mooie en boeiende alternatieve pop.
Annabelle Chairlegs en Pales vallen me bij de eerste beluistering ook alvast mee.

1778574632492.png

Voor de zaterdag zal er nog wel een subheadliner bijkomen gok ik. Benieuwd wie dat gaat worden. Verder prima aanvullingen.

• Leuk

Users who are viewing this thread