Festileaks Draft XVII: Chosen by another

@Brian heeft nog tot 22u19 (vroeger mag altijd).
Daarna mag @Oasiss

Hou jullie ook klaar @Sjakie de Wit @Koekdoos @teunajax @Yannick @Joris

Morgen middag probeer ik dan een livestream te doen met de lotingen.

* Loting 1: Volgorde waarin de festival toegedeeld worden
* Loting 2: Festival verdeling over de deelnemers
* Loting 3: Volgorde bepaling voor ronde 6 t/m 15

Mocht de ronde nog niet af zijn, mag je altijd ook gewoon een pre recorded livestream maken voor later 🤪 (Op basis van wat er tot dan toe bekend is)

Laatst bewerkt:
Dan maar vandaag al de vijfde naam. Op 5 mei misschien juist wel toepasselijk.

Het thema is geen verrassing meer; PROTEST . Ik weet dat het forum er geen fijnere plek van wordt om al te inhoudelijke discussies te starten op deze vlakken, dus ik hou het algemeen. Heb je o.a. een hekel aan onrechtvaardige ongelijkheid, vermoorde kinderen, volkerenmoord, dictators en fascisten? Kom dat uitschreeuwen!

Aanstaande zaterdag host zij Protest Fest in Paradiso (wie zie ik daar?). Heel toepasselijk is zij de 5e naam op deze wat groter ingeschaalde protestdag. Last but not least:

Sophie Straat

@Sjakie de Wit

In het verlengde van wat mijn moeder me ooit leerde, maar dan vertaald naar een Festileaks-draft: Boek voor een ander, zoals je ook zou willen dat een ander voor jou zou boeken. Namen die niet alleen garant staan voor interessante, hypnotiserende live shows, maar ook namen die het doorgaans wel goed doen in de contrijen van dit forum. Leg het lijstje echter voor aan een willekeurige voorbijganger op straat en de mensen zullen je mogelijk verward aankijken of hun neus ervoor ophalen. Erg smaakgebonden dus, maar daardoor niet minder leuk. Tevens nog plek voor een mooie headliner. Veel plezier ermee!

Een leuke bijkomstigheid is dat ik tot nu toe al mijn acts heb geselecteerd uit verschillende landen. Landen waar dus niet alleen artiesten, maar ook producten vandaan komen die erg smaakgebonden zijn.

Sigur Rós = IJsland = Levertraan
Slowdive = Engeland = Marmite
Mogwai = Schotland = Islay Single malt
The Haunted Youth = België = Hoofdkaas

En onze nr 5: Soen = Zweden = Surströmming

• Leuk
Waarderingen: Blommie

Users who are viewing this thread