Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Radio Free Alice is precies het type bandje 'we doen alsof het nog 2008 is en we op London Calling zijn' met genoeg sterke liedjes voor een festivalset dat ik ieder jaar wel mee wil pikken. Niet voor de geschiedenisboeken, wél 45 erg leuke minuten.

• Leuk
Waarderingen: AngieH en Wonderpaard
Hier ook een uur heerlijk wegdromen. Linksvoor was het helemaal stil.
Ik ook linksvoor en goed stil maar tussen de nummers door en tijdens de echt rustige nummers veel geroezemoes, maar kon niet echt uitmaken of het van binnen of buiten de tent kwam…heb me er redelijk van kunnen afsluiten. Van top tot teen kippenvel bij Treasure. Nieuwe plaat ook super mooi live!

Dieptepunt bij Nation of Language, waarbij een vriendengroep niet met het optreden bezig was, maar met elkaar bespugen met ijsblokjes. Ik werd zelfs geraakt en heb er iets van gezegd, maar daarna deden ze het gewoon de andere kant op... Toen ze in elkaars schouders begonnen te klimmen en naar hun vrienden gingen schreeuwen, wilden we een andere plek zoeken. Door de drukte uiteindelijk weggelopen.

Dieptepunt bij Nation of Language, waarbij een vriendengroep niet met het optreden bezig was, maar met elkaar bespugen met ijsblokjes. Ik werd zelfs geraakt en heb er iets van gezegd, maar daarna deden ze het gewoon de andere kant op... Toen ze in elkaars schouders begonnen te klimmen en naar hun vrienden gingen schreeuwen, wilden we een andere plek zoeken. Door de drukte uiteindelijk weggelopen.
Dan stond ik vlakbij jou, wat een irritante gasten waren dat, schreeuwen, op elkaars schouder klimmen, binnen roken, man man treurig

• Verdrietig
Waarderingen: Sjakie de Wit

Users who are viewing this thread