Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Is er ergens op dit festival een plek waar ik een aansteker kan kopen? Ik ben de aanstekers die ik had kwijtgeraakt en zit nu een beetje vast. Alvast bedankt voor de hulp!

Ik zie ook allemaal dingen langskomen van influencers op Best Kept Secret vandaag, en dan bepaald niet het type influencer wat ik daar normaal zou verwachten? Zou het zonde vinden als dit festival de Lowlands kant op gaat, maar misschien ben ik dan een zeikerd.
Als trouwe bezoeker valt het me op dat er te veel randstadbobo’s BKS ontdekt hebben

• Leuk
Waarderingen: dreksel en Jelle
Toch wel een vintage BKS dag dit. Aldous Harding, Nation of Language, Weval, Cave en zeker ook Wolf Alice waren allemaal fijne shows. Veld voor Hayley Williams stond erg leeg, had daar eerlijk gezegd ook wel iets meer van verwacht, maar ook prima optreden.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: davadude en dreksel
Weer veel te vroeg wakker, maar wat een heerlijke 2e dag gehad die begon met Madra Salach een eindigde met Nick fucking Cave!!! Ik kan me gelukkig niet vinden in de negatieve reacties m.b.t. de drukte en het vervelende volk (dit is wel mijn eerste BKS). Misschien dat ik steeds toevallig op de goede plaats stond?

Lastig om (maar) een top 5 te maken van deze dag, maar hier is ie dan:
1. Nick Cave & The Bad Seeds (zo blij dat ik hem ook nog in Antwerpen ga zien)
2. Nation of Language
3. Madra Salach
4. Wolf Alice
5. Grote Geelstaart

Nu al weer zin om straks weer op de fiets te springen voor dag 3 met mijn persoonlijke favorieten Ethel Cain en Gorillaz!!!

Weer veel te vroeg wakker, maar wat een heerlijke 2e dag gehad die begon met Madra Salach een eindigde met Nick fucking Cave!!! Ik kan me gelukkig niet vinden in de negatieve reacties m.b.t. de drukte en het vervelende volk (dit is wel mijn eerste BKS). Misschien dat ik steeds toevallig op de goede plaats stond?

Lastig om (maar) een top 5 te maken van deze dag, maar hier is ie dan:
1. Nick Cave & The Bad Seeds (zo blij dat ik hem ook nog in Antwerpen ga zien)
2. Nation of Language
3. Madra Salach
4. Wolf Alice
5. Grote Geelstaart

Nu al weer zin om straks weer op de fiets te springen voor dag 3 met mijn persoonlijke favorieten Ethel Cain en Gorillaz!!!
Ik zorg bij de TWO vaak dat ik wel voorin sta, kwatiertje van te voren erheen is prima. Bij Aldous Harding later gekomen en daar was het ronduit asociaal achterin, daar moet ik een aantal forumleden toch gelijk in geven: dat was wel anders 10 jaar geleden.

Ik zorg bij de TWO vaak dat ik wel voorin sta, kwatiertje van te voren erheen is prima. Bij Aldous Harding later gekomen en daar was het ronduit asociaal achterin, daar moet ik een aantal forumleden toch gelijk in geven: dat was wel anders 10 jaar geleden.
Toch wel jammer dat soort volk, maar laten wij er met z'n alleen dan maar een positieve draai aangeven en het goede voorbeeld geven. Zelf spreek ik dat soort gasten ook echt aan als het de spuigaten uitloopt, maar ik ben dan ook bijna twee meter en bezoek de sportschool regelmatig ;)

• Leuk
Waarderingen: elo en daily

Users who are viewing this thread