Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Veeeeel te weinig wc’s voor dit aantal bezoekers. Echt dom/laks van de org. Die capaciteit moet dan óók flink omhoog. Hebben ze nog geluk dat het niet zo warm is als vorig jaar qua drinkwatervoorziening.
Geweld is nooit de oplossing binnen onze groep maken wij daar ook nooit!! gebruik van.
Persoonlijk storen wij ons op
een festival enorm aan wanneer mensen in de tent roken, terwijl duidelijk staat aangegeven dat dit niet is toegestaan. Na een eerste aanspreekmoment geven wij doorgaans nog een tweede waarschuwing “Jullie kunnen nu stoppen met roken, anders schakelen wij de beveiliging, staat duidelijk dat dit niet mag.
Het betreffende groepje gaf echter geen gehoor aan deze waarschuwingen en bleef doorgaan. Vervolgens hebben wij een filmpje gemaakt, een medewerker van de beveiliging aangesproken en aangegeven dat wij hen al twee keer hadden gewaarschuwd.
Ik zie ook allemaal dingen langskomen van influencers op Best Kept Secret vandaag, en dan bepaald niet het type influencer wat ik daar normaal zou verwachten? Zou het zonde vinden als dit festival de Lowlands kant op gaat, maar misschien ben ik dan een zeikerd.
Ontzettend nare mensen die je dooddrukken als je front row probeert te staan bij Nick cave. Was gisteren bij Jack toch echt een stuk gezelliger met mensen die op elkaar letten en elkaar wel wat gunnen
Mee eens hoor. Zelf gelukkig alleen extreme drukte ervaren rondom de Casbah bij Grote Geelstaart. Was waarschijnlijk gewoon spitsuur met mensen die het terrein opkwamen in combinatie met drukte voor het concert rondom.
Ontzettend nare mensen die je dooddrukken als je front row probeert te staan bij Nick cave. Was gisteren bij Jack toch echt een stuk gezelliger met mensen die op elkaar letten en elkaar wel wat gunnen
In 2022 waren er bij Fontaines al een aantal vervelende Nick Cave boomers die tijdens de Fontaines show per sé de plek aan de barrière moesten en zouden hebben, dus dat verbaast me niks.
In 2022 waren er bij Fontaines al een aantal vervelende Nick Cave boomers die tijdens de Fontaines show per sé de plek aan de barrière moesten en zouden hebben, dus dat verbaast me niks.
Veeeeel te weinig wc’s voor dit aantal bezoekers. Echt dom/laks van de org. Die capaciteit moet dan óók flink omhoog. Hebben ze nog geluk dat het niet zo warm is als vorig jaar qua drinkwatervoorziening.
Even een PSA: ik zou de powerbank verhuur op terrein niet vertrouwen. Net een lange shift daar gehad maar zo veel problemen met meerdere keren borg gereserveerd voor 1x uitgifte powerbank. En de machine & terminals die ze uitgeven zijn vet onbetrouwbaar qua totale laad capaciteit van de power banks. Heel veel mensen moeten helpen met issues...
Een festival dat traag verkoopt geeft natuurlijk ook meer tijd aan de mensen die meer voor de sfeer komen dan voor de muziek om een ticket te kopen. Sterkte daar!
Niet van overtuigd dat dit klopt. Elk event dat veel volk lokt heeft een relatief groot aantal mensen dat komt voor de sfeer. Of het nu snel of traag verkoopt.