Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Radio Free Alice is precies het type bandje 'we doen alsof het nog 2008 is en we op London Calling zijn' met genoeg sterke liedjes voor een festivalset dat ik ieder jaar wel mee wil pikken. Niet voor de geschiedenisboeken, wél 45 erg leuke minuten.
Ik ook linksvoor en goed stil maar tussen de nummers door en tijdens de echt rustige nummers veel geroezemoes, maar kon niet echt uitmaken of het van binnen of buiten de tent kwam…heb me er redelijk van kunnen afsluiten. Van top tot teen kippenvel bij Treasure. Nieuwe plaat ook super mooi live!
Dieptepunt bij Nation of Language, waarbij een vriendengroep niet met het optreden bezig was, maar met elkaar bespugen met ijsblokjes. Ik werd zelfs geraakt en heb er iets van gezegd, maar daarna deden ze het gewoon de andere kant op... Toen ze in elkaars schouders begonnen te klimmen en naar hun vrienden gingen schreeuwen, wilden we een andere plek zoeken. Door de drukte uiteindelijk weggelopen.
Dieptepunt bij Nation of Language, waarbij een vriendengroep niet met het optreden bezig was, maar met elkaar bespugen met ijsblokjes. Ik werd zelfs geraakt en heb er iets van gezegd, maar daarna deden ze het gewoon de andere kant op... Toen ze in elkaars schouders begonnen te klimmen en naar hun vrienden gingen schreeuwen, wilden we een andere plek zoeken. Door de drukte uiteindelijk weggelopen.
Ik zie ook allemaal dingen langskomen van influencers op Best Kept Secret vandaag, en dan bepaald niet het type influencer wat ik daar normaal zou verwachten? Zou het zonde vinden als dit festival de Lowlands kant op gaat, maar misschien ben ik dan een zeikerd.
Niet echt. Ze zijn er gewoon van uit gegaan dat het in voorgaande jaren onder capaciteit is geweest en dat het terrein het wel aankan denk ik. Er is wel een extra blok WC's maar die is veruit de kleinste op het terrein. Als dit de prijs is voor grotere headliners dan ben ik eerlijk gezegd meer fan van de 22-25 jaren. En ze moeten ook echt wel iets gaan doen aan het pratende publiek overal. Ik vind dat je als organisatie wel een verantwoordelijkheid t.o.v. een artiest als Aldous Harding om ze niet compleet kansloos voor een TWO te zetten die vooral met zichzelf bezig is. Vooraan is het vast leuk maar met deze drukte moet je wel echt vroeg zijn om vooraan te staan.
Wat een gehuil altijd online op het forum maar in het echt niks daar. Je laat je moment toch niet verpesten door een paar droeftoeters. Je kunt een groep de eerste keer vriendelijk verzoeken zich te gedragen, een 2e keer als laatste waarschuwing en daarna een organisatie / medestanders erbij te roepen? Er loopt genoeg normaal volk rond
Wat een gehuil altijd online op het forum maar in het echt niks daar. Je laat je moment toch niet verpesten door een paar droeftoeters. Je kunt een groep de eerste keer vriendelijk verzoeken zich te gedragen, een 2e keer als laatste waarschuwing en daarna een organisatie / medestanders erbij te roepen? Er loopt genoeg normaal volk rond
Wat een stomme reactie zeg. Hij zegt letterlijk dat hij er wat van gezegd had. En een laatste waarschuwing roepen tegen een groep vervelende gasten is ook niet zo'n heel goed idee natuurlijk. Vervolgens is het fijn het hier even te ventileren. Daar is het forum voor.
Een festival dat traag verkoopt geeft natuurlijk ook meer tijd aan de mensen die meer voor de sfeer komen dan voor de muziek om een ticket te kopen. Sterkte daar!
Wat een gehuil altijd online op het forum maar in het echt niks daar. Je laat je moment toch niet verpesten door een paar droeftoeters. Je kunt een groep de eerste keer vriendelijk verzoeken zich te gedragen, een 2e keer als laatste waarschuwing en daarna een organisatie / medestanders erbij te roepen? Er loopt genoeg normaal volk rond.
Ja eens, jammere clash, want had Wolf Alice ook graag willen zien, maar het was ijzersterk, dus van begin tot eind gekeken. Wat een virtuoos gitaarwerk.