Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Even inhalen:

Wet-Leg.jpg

Wet Leg.

BCNR%20news%20ARTE.png

Black Country, New Road.

Wanneer je songteksten die klinken als een gedicht met eeuwigheidswaarde weet te componeren zoals:

Er staan een paar 1000 man om me heen
Licht uit en klaar om te gaan
Ik draag de vlag van mijn land als een cape
Dit is waarvoor ik besta

En:
Broodje warm vlees, broodje bakpao
Rol door de stad op m'n Vespa, ciao
Rollen door de stad op m'n Vespa, ciao
Verrekte mongool, wat kijk je nou?

En:
Ik ben dom lomp en famous
Bitches zitten aan me penis!

Maar ook:
Slaap, en doe je ogen toe
Want je.. weet dat je nu gaan dromen moet
En je... ziet alles en je hart doet pijn
Maare.. jouw leven hoeft niet hard te zijn

Dan hoor je gewoon op een festival samen met de Toppers, de Dijk en Froukje thuis.

The Opposites

@Timmetje > @WesleyNoH

Wanneer je songteksten die klinken als een gedicht met eeuwigheidswaarde weet te componeren zoals:

Er staan een paar 1000 man om me heen
Licht uit en klaar om te gaan
Ik draag de vlag van mijn land als een cape
Dit is waarvoor ik besta

En:
Rol door de stad op m'n Vespa, ciao
Rollen door de stad op m'n Vespa, ciao
Verrekte mongool, wat kijk je nou?

En:
Bitches zitten aan me penis!

Maar ook:
Slaap, en doe je ogen toe
Want je.. weet dat je nu gaan dromen moet
En je... ziet alles en je hart doet pijn
Maare.. jouw leven hoeft niet hard te zijn

Dan hoor je gewoon op een festival samen met de Toppers, de Dijk en Froukje thuis.

The Opposites

@Timmetje > @WesleyNoH
Zonder de Toppers had ik hier best wat mee gekund

• Leuk
Waarderingen: Dante
Loop in de stad, 'k heb Buma in m'n zak
En ik ben nog op zoek naar een plus-één
Jij hebt vast een hele dikke bak
Maar toch lift je vanavond lekker mee

Je staat niet op de lijst, dus sta je bij mij
Je vraagt me om een bandje en muntjes voor een drankje
Gratis in de vip, jij voelt je de shit
Schat, drink maar van m'n fles alsof jij het hebt gefixt

Roxy Dekker

@WesleyNoH > @InsaniTiny

Met de Toppers erbij dus ook, alleen moet je een 2 a 3 acts vervangen voor wat "fouts"!
De Toppers is voor de extra moeilijkheidsgraad. Maar je kunt ze ook gewoon als campingact na het eigenlijke programma zetten of achter de toiletten zoals eerder al door iemand hier geopperd werd.

De Toppers is voor de extra moeilijkheidsgraad. Maar je kunt ze ook gewoon als campingact na het eigenlijke programma zetten of achter de toiletten zoals eerder al door iemand hier geopperd werd.

Denk toch dat je met de Toppers gewoon de headliner te pakken hebt :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Wat voor moois hebben we tot dusver:
Kensington, de rockband van de Albert Heijn dat tussen de dozen poedermelk en microgolflasagne ligt.
Kane, de hier alom geliefde groep met Dinand Woesthoff "de patat-versie van Enrique Iglesias" als gezicht.
Dotan met zijn trollenleger.

Allemaal van Nederlandse bodem, maar we willen het festival toch een internationale uitstraling gaan geven. Deze band zal heel veel stof doen op waaien door de controverse rond de frontman.
"First of all.. Ja ... is een lul"
"Voor mij is ... een persoon geworden die ik niet financieel wil steunen en wil toejuichen op dit moment. Misschien is dit over een tijdje verjaard, maar nu niet..."
"Op basis van dat artikel en daarbij ook de reactie van ... hoef ik ze iig niet meer te zien."
" En de manier waarop ... er in eerste instantie mee om is gegaan (dat statement, het pr-team, het blijven touren..) evenmin."
"Ik zou toch wel erg teleurgesteld zijn als ... op lowlands komt, zou die smeerlapperij van ... niet uit mijn hoofd kunnen zetten"

Zoals je ziet maken we weer velen blij met de volgende naam: Arcade Fire!

Was een tussendoortje dus gewoon verder

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Koekdoos
Wat voor moois hebben we tot dusver:
Kensington, de rockband van de Albert Heijn dat tussen de dozen poedermelk en microgolflasagne ligt.
Kane, de hier alom geliefde groep met Dinand Woesthoff "de patat-versie van Enrique Iglesias" als gezicht.
Dotan met zijn trollenleger.

Allemaal van Nederlandse bodem, maar we willen het festival toch een internationale uitstraling gaan geven. Deze band zal heel veel stof doen op waaien door de controverse rond de frontman.
"First of all.. Ja ... is een lul"
"Voor mij is ... een persoon geworden die ik niet financieel wil steunen en wil toejuichen op dit moment. Misschien is dit over een tijdje verjaard, maar nu niet..."
"Op basis van dat artikel en daarbij ook de reactie van ... hoef ik ze iig niet meer te zien."
" En de manier waarop ... er in eerste instantie mee om is gegaan (dat statement, het pr-team, het blijven touren..) evenmin."
"Ik zou toch wel erg teleurgesteld zijn als ... op lowlands komt, zou die smeerlapperij van ... niet uit mijn hoofd kunnen zetten"

Zoals je ziet maken we weer velen blij met de volgende naam: Arcade Fire!

Was een tussendoortje dus gewoon verder

Ik had echt geen idee wat je bedoelde met "de friet-versie van Enrique Iglesias", maar na een korte google-tocht snap ik hem helemaal. Dit is wel een leuk festival om wat mee te doen voor de laatste 10 namen ook!

Users who are viewing this thread