Olivia Rodrigo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.508
Dat ik nog eens de reden zo zijn voor een Olivia Rodrigo topic:ROFLMAO: ken geen nummer. Maar hoop van harte dat jullie ticket jacht gaat lukken
 
  • Haha
Waarderingen: slyke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.150
Wat vinden jullie van de plaat? Moet zeggen dat ik 'm stiekem echt grijs draai.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Bij deze.

Toch nog vrij veel platinum tickets te koop voor de Sportpaleis concerten.
Zwaar overpriced, dus ergens hoop ik dat Ticketmaster er eens gewoon blijft mee zitten, als statement.
Platinum tickets zijn dynamisch geprijsd, als ze een tijdje niet verkocht worden, worden ze weer wat goedkoper. Als ze wel verkocht worden, worden ze weer wat duurder. Dat ze nog te koop zijn is daarmee onderdeel van het concept.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Wat vinden jullie van de plaat? Moet zeggen dat ik 'm stiekem echt grijs draai.
Hmmm, ik ben minder overtuigd. Beetje gemaakt of been there, done that gevoel. Heel erg begin jaren 00 gevoel en een refrein als in get him back klinkt voor mij weer een beetje te kinderlijk. Het luistert prima weg, maar wordt voor mij nergens echt urgent ofzo
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik heb letterlijk nog nooit van Olivia Rodrigo gehoord. Aan de aantal streams te zien ligt dat echt volledig aan mij, maar zelfs na een beetje doorklikken ken ik helemaal niks. De tijd gaat snel zeg...
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Vermakelijk album, net zoals ik die van Dua Lipa toen op repeat heb gehad. Bijna elk nummer wel een hit.
Verder wel eens met wat Brian zegt, heel bijzonder is het zeker niet. Het alternatieve/spannende randje van een Lana Del Rey, Lorde of Sky Ferreira zie ik er absoluut niet in. Opnieuw, precies zoals ik dat met Dua Lipa ook niet had.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Muziek voor de Massa, maar ondanks dat vind ik het ook wel een leuk album.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.150
Vind dan weer niet dat haar muziek klinkt voor de massa, misschien omdat het vrij nostalgisch is idd? Er is geen enkele popster die doet wat zij doet, ook niet toen zij net begon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
887
Hoe verlopen haar concerten?
Ook een heleboel bakvissen die alles luidkeels meekwelen, cfr. Lana Del Rey in de Ziggo?
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Dat staat er niet. En dan nog. Liever een enthousiaste zaal vol opgehypete fans dan eentje waarbij het gros met armen gekruist het podium staat aan te gapen.
Bij dat gros dat met armen staat gekruist, ga ik tenminste wel de groep horen. Nu zeg ik tegen de mensen dat ik Lana Del Rey gezien heb, maar niet gehoord. Wat ben je daar dan mee?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Bij dat gros dat met armen staat gekruist, ga ik tenminste wel de groep horen. Nu zeg ik tegen de mensen dat ik Lana Del Rey gezien heb, maar niet gehoord. Wat ben je daar dan mee?
Ook wel een tikkie overdreven imo. Bij Styles werd luidkeels kneiterhard meegezongen in de Ziggo Dome, maar het is niet alsof ik hem en zijn band niet heb horen zingen en spelen.

Ik vind dat fantastisch. Fans die na maanden wachten op hun idool uitzinnig meezingen.

Hoor je ook het geouwehoer van mensen die het over randzaken hebben niet meer. :p
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
887
Is dat niet de bedoeling dat er wordt meegezongen dan. 🙄🙄
Sommige forumleden die geweest zijn naar Lana hebben nogal fel uitgehaald naar het publiek dat aan het meekwelen was, in die mate dat het alles overstemde.
Ik veronderstel dat het dan niet enkel meezingen is, maar ook een heleboel gegil.

Bij Muse zingt bijvoorbeeld ook iedereen mee, maar het is wel nog altijd hoorbaar wat er op het podium gebeurt...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.863
1.794
Bij Muse zingt bijvoorbeeld ook iedereen mee, maar het is wel nog altijd hoorbaar wat er op het podium gebeurt...
Muse fans zingen dan ook wel echt een stuk minder hard mee dan een zaal vol jonge meiden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken