North Sea Jazz 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525

MO-Jacob-Collier-Cory-Henry-NSJ-2017-07-09-foto-Joke-Schot-20-Kopie-1.jpg

North Sea Jazz 2024​

Datum: 12-14 juli 2023
Venue: Ahoy
Plaats: Rotterdam
Land: Nederland
Capaciteit: 70000

Alle informatie:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
Het eerste nieuws voor de komende editie is bekend!

De verkoop voor volgend jaar start op 24 november om 10.00. De losse dagkaarten gaan, zoals altijd, later in de verkoop: op 1 februari. Een ticket voor drie dagen gaat €340,- (incl. servicekosten) kosten, maar tot 1 februari is dat dertig euro minder.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
D'r is een voorverkoop voor tickets op 22 november om 10.00. Geen idee of je daar iets voor nodig hebt qua code, maar wellicht handig om te weten, mocht je interesse hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mikki2003

Mikki2003

Playlistbediener
20 nov 2023
5
3
Zeker, maar het spreekt niet in je voordeel dat je hier speciaal een account voor hebt aangemaakt, wil ik 'm gaan delen :)
Ik kon de vraag niet stellen zonder een account aan te maken maar ik was me er niet van bewust dat het aanmaken van een account om een vraag te stellen iets negatiefs is:-( Ik heb je link vorig jaar ook gebruikt, zonder account overigens...
 
  • Haha
Waarderingen: BatMutsje

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.952
2.700
Ik kon de vraag niet stellen zonder een account aan te maken maar ik was me er niet van bewust dat het aanmaken van een account om een vraag te stellen iets negatiefs is
Een account aanmaken speciaal om een link te vragen voor een voorverkoop, is iets wat normaal gesproken gedaan zou kunnen worden door mensen die er geld mee willen verdienen. Hoeft niet per se, maar het is logisch dat Dave daarom zijn twijfels heeft.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
Een account aanmaken speciaal om een link te vragen voor een voorverkoop, is iets wat normaal gesproken gedaan zou kunnen worden door mensen die er geld mee willen verdienen. Hoeft niet per se, maar het is logisch dat Dave daarom zijn twijfels heeft.
Oh, niet alleen dat hoor, maar eerder gewoon aan leden die hier al eventjes actief zijn en zich in mengen in discussies. Dan is de gunfactor net even wat hoger.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos en Sjakie de Wit

Mikki2003

Playlistbediener
20 nov 2023
5
3
Een account aanmaken speciaal om een link te vragen voor een voorverkoop, is iets wat normaal gesproken gedaan zou kunnen worden door mensen die er geld mee willen verdienen. Hoeft niet per se, maar het is logisch dat Dave daarom zijn twijfels heeft.
ok thanx, wist ik niet. Ik ga verder nooit naar een festival en zit ook niet op een forum normaalgesproken.
 

Mikki2003

Playlistbediener
20 nov 2023
5
3
Oh, niet alleen dat hoor, maar eerder gewoon aan leden die hier al eventjes actief zijn en zich in mengen in discussies. Dan is de gunfactor net even wat hoger.
Sorry, ik wist niet dat dit soort regeltjes bestonden:) Vorig jaar heb je de link gewoon gedeeld en heb ik m gevonden via google. Maar ik wacht wel gewoon tot de normale voorverkoop begint hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje en wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Ik zag Chaka Khan aangekondigd worden op een festival in the UK. Lijkt me een mooie voor NSJ.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.737
970
Ik vermoed dat Jorja Smith, met nieuw album op zak, toch wel kanshebber moet zijn hier...?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken