Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.679
5.160
mijn god waar gaan we naar toe
joost , en direct als headliner en susan en freek op pinkpop??????????

nee t is niet realistish om u2, taylor swift en bruce springsteen als headliner trio te verwachten

maar er is ook nog wel iets tussen deze 2 uitersten in he!!!
De suggestie Slipknot met Suzan & Freek ertegenover (hoe serieus die ook was) vind ik wel heel erg Pinkpop hoor šŸ˜‰.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
490
200
Ik zie veel beelden van 3fm op de zwarte cross, heb met pinkpop niks gezien.. liggen ze in scheiding? Ook via kink kwam zwarte cross maar ook rw een aantal keer voorbij!
Heeft pinkpop nog een deal met een radiostation?
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.678
Ik zie veel beelden van 3fm op de zwarte cross, heb met pinkpop niks gezien.. liggen ze in scheiding? Ook via kink kwam zwarte cross maar ook rw een aantal keer voorbij!
Heeft pinkpop nog een deal met een radiostation?
KINK mocht zelfs live radio maken vanuit een studio op de zwarte cross en waren op Pinkpop volledig afwezig en waren niet gevraagd om te draaien in de silence disco op het terrein wat ze voorgaande jaren wel deden. Dus PP zal wel niet meer samenwerken met Kink. Qua muziek past KINK misschien ook niet echt meer bij Pinkpop.
 
Laatst bewerkt:

klaagadvocaat

Playlistbediener
20 jun 2024
14
27
KINK mocht zelfs live radio maken vanuit een studio op de zwarte cross en waren op Pinkpop volledig afwezig en waren niet eens gevraagd om te draaien in de silence disco op het terrein wat ze voorgaande jaren wel deden. Dus PP zal wel niet meer samenwerken met Kink. Qua muziek past KINK misschien ook niet echt meer bij Pinkpop.
Aan alle kanten valt 't kaartenhuis in elkaar. Zoveel meer aandacht voor zwarte cross en bijv RW. Zelfs in de prep voor Lowlands nu al meer aandacht. Via de socials kunnen ze 't ook niet bolwerken. PP is zinkende. Vlees noch vis. Zonde dat de fanboys hier niet kritisch kunnen zijn op de inhoud. Enkel op een line up bla bla foo fighters redt ze wel bla bla. Blind voor alle vereisten wat een festival een 10 maakt. Zoals al eerder gezegd - PP gaat mee in de zesjes mentalitiet.
 
Laatst bewerkt:
  • Grrr
  • Haha
Waarderingen: brutus257 en Oasiss

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.816
4.763
Die coverage met die gast van 3voor12 in zijn busje was wel hilarisch. Slecht dan wel.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.566
4.667
Qua muziek past KINK misschien ook niet echt meer bij Pinkpop.
Haha hou toch op joh. Die zender die elke dag Mr Brightside draait? Leuk idee, maar in werkelijkheid stelt dat ook allemaal niet zo veel voor helaas. Gewoon een beetje geworden wat 3FM eerst was..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: brutus257

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.816
4.763
Haha hou toch op joh. Die zender die elke dag Mr Brightside draait? Leuk idee, maar in werkelijkheid stelt dat ook allemaal niet zo veel voor helaas. Gewoon een beetje geworden wat 3FM eerst was..
Luister toch liever naar KINK dan 3FM, Sky Radio en 100% NL. Al staat hier vooral StuBru op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Timmetje

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.816
4.763
Eens hoor, maar soms wordt er gedaan alsof KINK super alternatief is, it ain't. Hier ook liever StuBru. Maar beter nog gewoon Spotify.
Klopt. Er is weinig alternatief aan KINK. Ging hier alleen om welke zender anno nu het beste aansluit bij Pinkpop. Dan kom ik op Sky Radio, 538 (met die vreselijke Scheepers) en 100% NL uit. Zelfs KINK is dan nog te alternatief...
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
490
200
KINK mocht zelfs live radio maken vanuit een studio op de zwarte cross en waren op Pinkpop volledig afwezig en waren niet gevraagd om te draaien in de silence disco op het terrein wat ze voorgaande jaren wel deden. Dus PP zal wel niet meer samenwerken met Kink. Qua muziek past KINK misschien ook niet echt meer bij Pinkpop.
Dat van de silence disco wist ik niet!
Dat KINK niet echt meer bij Pinkpop past snap ik maar volgens mij ligt zwarte cross en KINK nog verder uitelkaar..

We gaan het zien, nog een maandje ongeveer voor dat alle festivals er weer op zitten en zullen de eerste namen weer de ronde doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: moensk en Oasiss

elo

Headliner
3 dec 2013
5.566
4.667
De PR rond Zwarte Cross is ook wel lachwekkend hoor. Elk medium dat daar verslag van doet als zijnde serieus muziekfestival, is af wat mij betreft.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.162
7.042
De PR rond Zwarte Cross is ook wel lachwekkend hoor. Elk medium dat daar verslag van doet als zijnde serieus muziekfestival, is af wat mij betreft.
Kink doet dat iig niet. Die benadrukken continu dat het een vrij apart festival gaat, met motorcross en vol beleving. Ik heb ze over de muziek nog vrij weinig gehoord. Wel interviews met comedians e.d.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.848
6.068
Ik denk dat mensen de PR van de Zwarte Cross totaal onderschatten. Alles loopt daar rond hoor, van Kink tot aan een Powned. Alleen profileren ze zich als een belevingsfestival inderdaad en niet als muziek liefhebber. Iets wat wij misschien niet door hebben. Maar het is het grootste festival van NL en dat doe je echt niet "zo maar". Dat het zo lijkt is juist een onderdeel van hun sterke marketing en PR imo.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.566
4.667
Ik denk dat mensen de PR van de Zwarte Cross totaal onderschatten. Alles loopt daar rond hoor, van Kink tot aan een Powned. Alleen profileren ze zich als een belevingsfestival inderdaad en niet als muziek liefhebber. Iets wat wij misschien niet door hebben. Maar het is het grootste festival van NL en dat doe je echt niet "zo maar". Dat het zo lijkt is juist een onderdeel van hun sterke marketing en PR imo.
Oh jawel, dat erken ik direct. Maar hoe sommige media daar mee omgaan is wel een beetje sneu soms.
 

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
38
27
Check The Offspring op Hellfest 2024 op youtube. Die gasten zijn echt in vorm. Veel beter nog dan de vorige keer op Pinkpop. Die drummer heeft echt nieuwe energie gegeven. Hoop stiekem ze te zien op Pinkpop 2025!
 

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
Kijken jullie niet verder dan de headliner? Vrijdag en zaterdag kon ik sowieso wel elke moment iets zien van punk, rock, metal en power pop. Zondag was het zo druk dat ik amper bij andere podiums kon komen. Hier kan ik niks over zeggen behalve dat doorstroom ruk is. Waardoor wel vast zit aan het hoofdpodium met veel pop muziek.

Band als dead pony was mega goed. Nee is geen Pearl Jam. Maar groter betekent niet automatisch beter. Het betekent vooral duurder en meer kaartjes verkopen. (Hiermee zeg ik niet dat Pearl Jam slecht is).

Ik geef de line up ook een 7 van de 10. Was zeker niet perfect. Jullie zijn zo zwart wit. Het is of verschrikkelijk of geweldig.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Minie

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
Kijken jullie niet verder dan de headliner? Vrijdag en zaterdag kon ik sowieso wel elke moment iets zien van alternatieve muziek. Zondag was het zo druk dat ik amper bij andere podiums kon komen. Hier kan ik niks over zeggen behalve dat doorstroom ruk is. Waardoor wel vast zit aan hoofdpodium met veel pop muziek.

Band als dead pony was mega goed. Nee is geen Pearl Jam. Maar groter betekent niet automatisch beter. Het betekent vooral duurder en meer kaartjes verkopen. (Hiermee zeg niet dat Pearl Jam slecht is).

Ik geef line up ook een 7 van de 10. Was zeker niet perfect. Jullie zijn zo zwart wit. Het is of verschrikkelijk of geweldig.

Heh?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken