Pinkpop 2025

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.120
503
Wat een stilte hier zeg. Kunnen we niet op zijn minst zo nu en dan even bespreken of Volbeat zou kunnen headlinen of dat er toch niet iets tijdens de headliner zou moeten spelen?
Tsja, de banners hangen nog in de hofstraat...kunnen dus aftellen....Benieuwd of er nog iets positiefs uit de enquête rolt...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.698
5.193
Voor mijn gevoel zijn dergelijke enquêtes vaak grotendeels een wassen neus. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen het fijn vinden dat je niet meer helemaal rondom kan lopen, maar daar gaan ze niks aan doen. Misschien dat er een paar wc's bij komen?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.120
503
Voor mijn gevoel zijn dergelijke enquêtes vaak grotendeels een wassen neus. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen het fijn vinden dat je niet meer helemaal rondom kan lopen, maar daar gaan ze niks aan doen. Misschien dat er een paar wc's bij komen?
Dat denk ik ook,plus de enquête was erg gericht op de sponsors.Ze mogen best wel wat aan crowd control mogen doen/ zondag.Ja ik mis dat ook dat je niet meer een rondje kan maken.Maar wie weet komen ze wel met een creatieve oplossing...
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
643
364
Als we de mega acts niet meer krijgen, en aangezien ik jeuk krijg van pop headliners, waarom niet:
Volbeat
Muse
Queens of the stone age

Lijkt mij fantastisch!
 
  • Leuk
Waarderingen: Endie en Minie

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.210
7.128
Dan heb je maar één echte headliner. QOTSA sloot vorige keer het tweede podium af. Volbeat stond ook lager.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
643
364
Dan heb je maar één echte headliner. QOTSA sloot vorige keer het tweede podium af. Volbeat stond ook lager.
Tja, zelfde geld voor Maneskin.

Al zijn die misschien meer “hot”, QOTSA heeft wel heel veel hits ook en was een groot succes de vorige keer. Volgens mij ook behoorlijk populair onder het Pinkpop publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

neus

Dagopener
16 mrt 2019
643
364
Zeker niet ;). Maar heel eerlijk, de headliners bevallen mij maar zelden. Ik vond het dit jaar dan wel veel beter vertoeven op de dagen met middelmatige headliners. Dus laat Volbeat maar komen.

Ik zou heel blij zijn met een festival met 50.000 bezoekers en volbeat, muse and Queens of the stone age als headliners.
Dan wil ik zelfs nog wel wat meer betalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Oasiss

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
Wat een stilte hier zeg. Kunnen we niet op zijn minst zo nu en dan even bespreken of Volbeat zou kunnen headlinen of dat er toch niet iets tijdens de headliner zou moeten spelen?
De test met John Coffey schijnt niet zo succes te zijn geweest. De tent was half vol begreep ik. Ik ook als rock fan vond wel leuk geweest ging iets eerder na de camping. Nu heb John Coffey ook wel eens gezien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.210
7.128
Je kunt op basis van 1 act in de tent tijdens 1 headliner nog niks baseren natuurlijk.
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
98
31
De test met John Coffey schijnt niet zo succes te zijn geweest. De tent was half vol begreep ik. Ik ook als rock fan vond wel leuk geweest ging iets eerder na de camping. Nu heb John Coffey ook wel eens gezien.
Heb john coffeyy gezien vond di dit best goed en wel een leuke tegen hanger ten aan zien van calvin harris
Zou zeggen zet iets tegen over de headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.698
5.193
Halve tent vol is wat mij betreft niet eens zo gek. De band die daar staat weet dat ze tijdens de headliner spelen en zeker een Nederlandse band zal dan toch wel genoegen nemen hiermee.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.698
5.193
Zou Fontaines DC een optie zijn voor Pinkpop als sub of afsluiter 2e podium? Of (en dat denk ik eigenlijk), is het meer headliner voor BKS of DTRH?
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken