Pinkpop 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.229
7.158
Zitten voor meer dan drie dagen headliners in dat lijstje imo. Post Malone, Fred bv.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
307
332
Fred en Post Malone kunnen zeker headlinen, Post Malone icm Paramore als sub zou denk ik wel realistische combi zijn. Denk niet dat Fred Again voor een lagere slot dan headliner zou gaan op het moment (zeker na in 2022 headliner van DTRH en dit jaar Lowlands te zijn geweest)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.229
7.158
Sabrina Carpenter staat gevoelsmatig ook vrij laag. Vraag me af hoe hoog, als ze festivals speelt, ze op de lineup staat.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
307
332
Lijkt mij ook met Olivia Rodrigo. Als die al komt dan zal het als headliner zijn.
Ik zie t overigens wel gebeuren bij Bureau Pinkpop hoor, dat die compleet gemist hebben hoe populair sommige artiesten zijn geworden en dan gewoon een middag spot aanbieden
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
566
580
Fred en Post Malone kunnen zeker headlinen, Post Malone icm Paramore als sub zou denk ik wel realistische combi zijn. Denk niet dat Fred Again voor een lagere slot dan headliner zou gaan op het moment (zeker na in 2022 headliner van DTRH en dit jaar Lowlands te zijn geweest)
Paramore is wel zo ongeveer de meest Pinkpop naam wat ik kan bedenken. Maar ze hebben een solo tour, direct gevolgd door de Eras tour erop zitten. Zou mij niet verbazen als die even rust pakken van het touren.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.120
503
Ik zie t overigens wel gebeuren bij Bureau Pinkpop hoor, dat die compleet gemist hebben hoe populair sommige artiesten zijn geworden en dan gewoon een middag spot aanbieden
In hoeverre is buro PP nog actief betrokken bij het boeken ? Of Is dit nog maar alleen voorbehouden aan Mojo ??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.455
6.694
In hoeverre is buro PP nog actief betrokken bij het boeken ? Of Is dit nog maar alleen voorbehouden aan Mojo ??
Mojo toch?
De opener / Talent-award Limburgse Pop-prijs, zal via Buro Pinkpop gaan. Misschien dat Pinkpop een enkele keer een naam oppert of een kort lijntje heeft, maar neem aan dat Mojo alles in handen heeft qua boeken.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Het is nog erg vroeg voor redelijk correcte voorspellingen... Maar ik heb eea toch even gebundeld en opgesomd

Voor Pinkpop 2025 puzzel ik al langzaam naar een voorspelling, het is nog veel google en schrappen… Kijken wat er populair is bij Sky of Q, wie zijn er nieuw bij 3FM, wat doen de mainstream hitlijsten van dit moment of van afgelopen jaar. Wat zijn de festivalacts die niet op Pinkpop stonden in 2024, maar wel op andere festivals rond Pinkpop of zelfs de Amerikaanse festivals of eventueel de geruchten voor het Zuid Amerikaanse voorjaar festivals van 2025. Het is nog allemaal een blinde vlek, dus er zal nog wel veel veranderen aan mijn voorspelling voor Pinkpop 2025! Maar dit is wat ik tot nu toe kan bedenken als optionele lineup als realistisch voor Pinkpop volgend jaar

Foo Fighters, Rihanna, Eminem,
Post Malone, Kylie Minoque, Olivia Rodrigo, Gojira, Paramore, Oscar and the Wolf,
Within Temptation, Fred Again…, Teddy Swims, Lost Frequencies, Micheal Kiwanuka,
Kane, Carly Rae Jepsen, The Gaslight Anthem, Disturbed, Black Pumas, Bleachers, Clairo,

Kris Kross Amsterdam, Sabrina Carpenter, The Teskey Brothers, Two Door Cinema Club,
Racoon, Rema, Shaboozy, Mark Ambor, Myles Smith, Dasha, Cyril, Benson Boone, Alex Warren,
Chappell Roan, Tom Grennan, Trousdale, David Kushner, The Streets, Hannah Mae, Maeu,
Suzan en Freek, Claude, SERA, Merol, Miss Montreal, Kraantje Pappie, Metejoor, Snelle,
Flemming, Sloper, Roxanne Hazes, Lenny Monsou, Bizzey, Roxy Dekker, Haevn,
Anna-Rose Clayton, Adriaan Persons, Neomi, Zoe Livay, Zoe Tauran, Maksim Stojanac
ten eerste vind ik t mooi dat je nu al weer met pinkpop bezig bent.
normaal begint dat pas ergens begin oktober.

het is een prachtig lijstje, zou zo 1 op 1 op pinkpop passen.
idd wel een paar te veel TE grote namen.
ik vrees echter dat we van deze namen er max 10 op pinkpop 2025 zullen terugzien
3 uit de dik gedrukte , 7 van de rest.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
307
332
ten eerste vind ik t mooi dat je nu al weer met pinkpop bezig bent.
normaal begint dat pas ergens begin oktober.

het is een prachtig lijstje, zou zo 1 op 1 op pinkpop passen.
idd wel een paar te veel TE grote namen.
ik vrees echter dat we van deze namen er max 10 op pinkpop 2025 zullen terugzien
3 uit de dik gedrukte , 7 van de rest.
Gokje van mijn zijde: Oscar & The Wolf, Within Temptation, en Kylie Minogue. Alle drie als afsluiter Noord of sub op de Main. Meer gaat Pinkpop met zn meest recente track record niet geboekt krijgen
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
51
61
Afgaande op bovenstaande aanbod gok ik op Another Now, Claude, Charlot, misschien For I am King als ze eens wat harder durven (maar dat denk ik niet haha). My Baby, Sloper, Thomas Azier wellicht. Al word ik er verder totaal niet warm van. Het lijstje van Dennis heeft zeker wat potentiële opties maar ik zou daar geen weekendkaart voor kopen (voor de volle mep dan).

Ik heb mezelf in elk geval voorgenomen niet te enthousiast op vanalles te gaan hopen, want dat deed ik eerder wel en het viel daarna altijd tegen helaas. Er zit altijd wel iets tussen, maar het is al lang geleden dat ik zonder twijfelen meteen een weekendkaartje heb gekocht. Laatste jaren toch vooral in de week ervoor geswapt.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.504
2.646
Zit toevallig op de site van Mojo te kijken, en kom deze pagina tegen: https://www.mojo.nl/festivalaanbod-2025
Is dit elk jaar dat ze zo'n pagina hebben?

En welke artiesten denken/hopen jullie dat er daadwerkelijk komen?
Goed gevonden.
Ja, dat is gebruikelijk. Zijn de namen in de eigen vijver waarvoor Mojo de boekingen verzorgt.
Ook andere bureaus hebben dat soort lijsten.
Maar het geeft natuurlijk wel een goed beeld welke artiesten Mojo richting de festivals in de 'aanbieding' heeft.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
105
81
Goed gevonden.
Ja, dat is gebruikelijk. Zijn de namen in de eigen vijver waarvoor Mojo de boekingen verzorgt.
Ook andere bureaus hebben dat soort lijsten.
Maar het geeft natuurlijk wel een goed beeld welke artiesten Mojo richting de festivals in de 'aanbieding' heeft.
Oke helder!

Dus het is best aannemelijk dat we een aantal van deze namen volgend jaar gaan zien op Pinkpop?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.504
2.646
Oke helder!

Dus het is best aannemelijk dat we een aantal van deze namen volgend jaar gaan zien op Pinkpop?
Niet zo 1 op 1. Overzicht is vooral voor de niet-Mojo-evenementen bedoeld.
Maar dit zijn wel namen uit de eigen portefeuille die Mojo gemakkelijk neer kan zetten op een Pinkpop, DTRH of Lowlands. Er zal vast een handje vol namen uit deze lijst op die festivals staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.455
6.694
ik slinger er nog wat stof tot nadenken in...

misschien headliner opties Pinkpop 2025 in de europese festivalzomer.
met name namen die langskomen als opties voor de festivals in Zuid-Amerika in het voorjaar van 2025.
Pearl Jam en Justin Timberlake sterk gerucht voor Zuid Amerika in maart/april 2025 met daarmee met name o.a. Lollapalooza Brazilie 2025?
Green Day mogelijk nog een rondje festivals, een comeback van Katy Perry, gerucht voor Zuid Amerika in maart/april 2025, ze worden o.a. genoemd bij geruchten voor Lollapalooza Argentinie?

Zouden Pearl Jam, Justin Timberlake, Green Day of Katy Perry bij de headliner opties kunnen zijn voor Pinkpop 2025?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.331
2.692
ik slinger er nog wat stof tot nadenken in...

misschien headliner opties Pinkpop 2025 in de europese festivalzomer.
met name namen die langskomen als opties voor de festivals in Zuid-Amerika in het voorjaar van 2025.
Pearl Jam en Justin Timberlake sterk gerucht voor Zuid Amerika in maart/april 2025 met daarmee met name o.a. Lollapalooza Brazilie 2025?
Green Day mogelijk nog een rondje festivals, een comeback van Katy Perry, gerucht voor Zuid Amerika in maart/april 2025, ze worden o.a. genoemd bij geruchten voor Lollapalooza Argentinie?

Zouden Pearl Jam, Justin Timberlake, Green Day of Katy Perry bij de headliner opties kunnen zijn voor Pinkpop 2025?
Denk dat je hier heel warm zou kunnen zitten…
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.229
7.158
Katy Perry lijkt me niet echt voldoende volk te trekken voor een headlinepositie. Die nieuwe muziek flopt ook enorm.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken