Pinkpop 2025

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.337
2.696
Katy Perry lijkt me niet echt voldoende volk te trekken voor een headlinepositie. Die nieuwe muziek flopt ook enorm.
Deden Mumford & Sons dat wel ?😕
Snap je punt maar denk dat Pinkpop al blij is met een iets grotere naam in deze tijden…
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.458
697
Deden Mumford & Sons dat wel ?😕
Snap je punt maar denk dat Pinkpop al blij is met een iets grotere naam in deze tijden…
Mwa, dat lijkt me dan weer te negatief. Finaal stonden er de voorbije edities wel Ed Sheeran, Metallica, Pink, Pearl Jam, RHCP, ... Allemaal acts die op zichzelf ook minstens een Goffert aankunnen. Enkel dit jaar kon je met Calvin Harris en Maneskin wat minder noemen, maar zowat alle festivals in die periode hadden een mindere bovenkant van de affiche.

Ik zou eerst afwachten wat er effectief tourt uit de huidige geruchten. Op basis daarvan kan er dan eventueel afgerekend worden met de organisatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en brutus257

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
https://festileaks.com/2024/08/fred...emO8wIjA4dE_vA_aem_VcFy2go0FvWDNZsJhJieTA&ai=

Fred..Again
Lowlands: Ongeschikt
Voor Pinkpop geschikt/ongeschikt (doorhalen wat van toepassing is)
De conclusie ongeschikt is te kort door de bocht. Er waren veel mensen die 1,5 uur strakke beats verwachten en dit niet kregen. Op Wetchter heeft hij vorig jaar laten zien wel geschikt te zijn.

Ik hoop niet dat hij op Pinkpop staat aangezien hij dan 4 festivalseizoenen achter elkaar doet.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.834
4.788
Gaan ze daarnaar kijken als ze er de boel toch met gemak mee uitverkopen?
Pinkpop is uniek op dat gebied. Die verkopen met zo'n act zelfs slecht op de betreffende dag (indien hoofdact). Op RW waarschijnlijk een uitverkochte dag. Uitzonderlijk ben ik het dan wel eens met de doelgroep van Pinkpop, want ik vind Fredje echt afgrijselijk. Vooral die getapede vocals en het gebrek aan spanning.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr

elo

Headliner
3 dec 2013
5.576
4.678
Pinkpop is uniek op dat gebied. Die verkopen met zo'n act zelfs slecht op de betreffende dag (indien hoofdact). Op RW waarschijnlijk een uitverkochte dag. Uitzonderlijk ben ik het dan wel eens met de doelgroep van Pinkpop, want ik vind Fredje echt afgrijselijk. Vooral die getapede vocals en het gebrek aan spanning.
Die hype is ook wel over binnenkort, maar zo'n act zal het qua verkoop prima doen op Pinkpop denk ik. Al zullen ze het niet doen hoor, want ik denk dat hij volgend jaar eens niet tourt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Mark's Kal

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.746
9.692
Pinkpop is uniek op dat gebied. Die verkopen met zo'n act zelfs slecht op de betreffende dag (indien hoofdact). Op RW waarschijnlijk een uitverkochte dag. Uitzonderlijk ben ik het dan wel eens met de doelgroep van Pinkpop, want ik vind Fredje echt afgrijselijk. Vooral die getapede vocals en het gebrek aan spanning.
Hmm, ben ik eigenijk wel benieuwd naar. Meen gelezen/gehoord te hebben in een of ander interview dat de boekers zelf Fred wel zien als een van hun ideale headliners voor de toekomst.

Maar goed, laat Fred nu maar eens een jaartje thuis blijven. (Vrees ervoor, gezien het Glastonbury gerucht)
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.834
4.788
Hmm, ben ik eigenijk wel benieuwd naar. Meen gelezen/gehoord te hebben in een of ander interview dat de boekers zelf Fred wel zien als een van hun ideale headliners voor de toekomst.

Maar goed, laat Fred nu maar eens een jaartje thuis blijven. (Vrees ervoor, gezien het Glastonbury gerucht)
Volgend jaar is zeker nog te vroeg verwacht ik. Wie weet wat de toekomst brengt, maar Pinkpop is en blijft enorm wispelturig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.459
6.701
https://festileaks.com/2024/08/fred...emO8wIjA4dE_vA_aem_VcFy2go0FvWDNZsJhJieTA&ai=

Fred..Again
Lowlands: Ongeschikt
Voor Pinkpop geschikt/ongeschikt (doorhalen wat van toepassing is)
ik zag een stukje van iets van Fred, toen kwam ik er zelf al achter dat Fred voor mij niet weggelegd is...

maar dit geeft voor NL aan dat deze spot op Lowlands te ambitieus was...?
Denk dat een BKS of DTRH meer passend is.
Pinkpop kan, maar niet op een al te hoge spot. Dus denk dat er andere opties voor Pinkpop zijn.

imo : ongeschikt voor hoge spot
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.746
9.692
Het ding is: voor DTRH en vooral BKS is deze heer alweer te duur geworden. Blijft over, Lowlands en Pinkpop. En alleen die laatste moet de revue nog passeren.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.199
491
Heb het Lowlandsterrein nog nooit zo leeg gezien als gisteravond tijdens Fred Again. Vrijwel iedereen stond bij de Alpha.

Gezien zijn populariteit en dat hij een heel breed publiek aanspreekt zal hij ook voor Pinkpop een passende en (relatief) goed verkopende headliner zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
Ik ben verrast dat iedereen zo pro Fred Again is. Calvin Harris deed niks voor verkopen waarom zou dit dan wel doen?

Volgens mij moeten meer kijken naar algemeen mainstream pop. Of toch mainstream rock.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

elo

Headliner
3 dec 2013
5.576
4.678
Ik ben verrast dat iedereen zo pro Fred Again is. Calvin Harris deed niks voor verkopen waarom zou dit dan wel doen?

Volgens mij moeten meer kijken naar algemeen mainstream pop. Of toch mainstream rock.
Moet dat nu echt uitgelegd worden? Het is toch een heel andere act joh.
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
105
81
Fred Again wordt ook gelinkt aan headliner op Glastonbury, wat volgend jaar wederom een week na Pinkpop valt. Wellicht weer een gevalletje zoals bij Dua Lipa dit jaar, die zich wou voorbereiden voor GB en daardoor niet op PP kwam.

Nou betwijfel ik het of Fredje echt zijn danspasjes moet gaan oefenen.... maar we sluiten op dit moment nog niks uit
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Fred Again wordt ook gelinkt aan headliner op Glastonbury, wat volgend jaar wederom een week na Pinkpop valt. Wellicht weer een gevalletje zoals bij Dua Lipa dit jaar, die zich wou voorbereiden voor GB en daardoor niet op PP kwam.

Nou betwijfel ik het of Fredje echt zijn danspasjes moet gaan oefenen.... maar we sluiten op dit moment nog niks uit
Toch verschillende reacties op zijn optreden zie LL forum. Denk niet dat het een grote ticketverkoper wordt mochten ze hem boeken.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.816
3.142
Toch verschillende reacties op zijn optreden zie LL forum. Denk niet dat het een grote ticketverkoper wordt mochten ze hem boeken.
Die reacties zijn voornamelijk omdat deze show wat minder was dan anderen (dit was m'n 5e keer). Wel was het zo absurd druk rondom de Alpha dat ik niet denk dat ticketverkoop een probleem is/gaat zijn. Al betwijfel ik wel of het doelpubliek van Fred again zin zou hebben in een dagje/weekend Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken