UK Glastonbury 2027

if they can get Madonna they’ll get Madonna. It won’t matter to them in the slightest is she’s past her prime.

And to most people there it will not matter in the slightest, I came away from The Stones headlining being told they sounded bad on the tv, I can assure you the people there did not care and had an unreal time
Well I was at Shania and it was a bad time. And yes, Madonna will still get booked nonetheless but lets not act like it will hold up musically.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja, dat maakt zeker wel uit.

En er zit ook echt nog een verschil tussen The Stones en Madonna. Madonna is gewoon twee uur lang afzien in de hoop dat ze een noot een keer wel haalt. Gelukkig voldoende alternatieven, maar het zou echt zondezondezonde van de spot zijn.
 
Hm tja. Madonna. Geen grote fan en dat optreden paar jaar geleden tijdens Eurovision was pijnlijk slecht. Maar toch zou ik er gaan kijken en stiekem vind ik het dan ook nog best een leuke boeking. Typisch zo artiest om eens af te vinken waar je nooit 100+ euro voor neerlegt voor een los ticket.

Maar als ik mocht kiezen dan 100% liever de Oasis'en en Radiohead's van deze wereld als headliner natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Madonna, dat wordt gewoon bijna een Elton-level vol veld toch? Belangstelling zal wel gigantisch zijn.
 
Ik geniet soms zo erg van het cynisme over sommige acts hier

Overigens volledig mee eens, zonde van de plek
 

Users who are viewing this thread