Festileaks Draft XXI: Live Aid anno 2026

Mijn thema is protect our daughters, dus inderdaad boeven (in uiteenlopende orde van ernst) bij elkaar plaatsen zodat ze niemand kwaad kunnen doen ;).

Mis LostProphets eigenlijk nog, dat eerst dat gaat te ver maar R.Kelly staat er ook.
Ja, ik weet niet of het passend is om de kwalificatie gelukkig eraan toe te voegen, maar die is onlangs vermoord in zijn cel. Levend zijn was wel een vereiste, toch?

Ik ben deze draft uit een hoogstpersoonlijke vijver aan het vissen waar ik eigenlijk voor geen enkele snipe heb hoeven vrezen (haalt ook wel wat charme weg to be honest). Ik heb nog plek voor één rotzak op mijn festival. De subtiele verwijzingen naar de locatie in Vught, beperkingen qua tijdsduur etc waren misschien niet heel subtiel en mógelijk had de oplettende kijker/lezer al door waar ik naar verwees. Ik had het idee om voor de laatste plek op het festival een soort jury rechtspraak elementje eraan toe te voegen (is daar in België niet ook sprake van?). Een aantal enthousiastelingen hebben suggesties met mij gedeeld voor die laatste plek en ik dacht, ik laat jullie kiezen wie de laatste plek het meest toekomt. Dank ook voor de suggesties, sommigen stonden al op de radar, maar het bleek helaas ook dat er veel meer eikels zijn dan ik dacht.

De kanshebbers:

- Julio Iglesias
- Marilyn Manson
- D4vd
- Burzum
- Gary Glitter

Ik ben helemaal voor openbaarheid; dus wat mij betreft mogen stemmen gewoon hier gedeeld worden. Het mag ook in DM. Oh, en mocht men vinden dat ik te veel buiten mijn beurt de aandacht vestig op mijn festival, dan blaas ik het hele initiatief af. Ik dacht toch geen bedreiging voor anderen te vormen in de ranglijst ;).
Op basis van het thema ga ik voor Gary Glitter, is volgens mij de enige die daadwerkelijk veroordeeld is voor kindermisbruik, Burzum was een moord op een volwassene toch? Niet gedacht dat ik dit op het forum zou vragen, laat staat een stem zou geven aan Gary Glitter.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Oasiss
Op basis van het thema ga ik voor Gary Glitter, is volgens mij de enige die daadwerkelijk veroordeeld is voor kindermisbruik, Burzum was een moord op een volwassene toch? Niet gedacht dat ik dit op het forum zou vragen, laat staat een stem zou geven aan Gary Glitter.
Burzum kende ik zelf eerlijk gezegd niet, mocht hij niet in deze categorie passen, dan doet hij niet mee. Genoeg andere vleugels in Vught ;).

Users who are viewing this thread