Pinkpop 2025

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
Nog 300 dagen tot Pinkpop ;)

b.t.w. helaas Gojira en Within Temptation naar Dynamo... was een mooie aanvulling geweest voor Pinkpop? jammer
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.157
3.070
Ik denk dat ze in andere landen groter zijn dan in NL. En veel landen gewoon nog als headliner kunnen staan. Ik denk wel dat die voor het hoogst haalbare nog gaan zolang ze er nog mee wegkomen en er niet teveel concurrentie op de loer ligt. De laatste ZiggoDome show vond ik geweldig, maar ik heb een zwak voor al die oude Killers hits.
Ik kan mr Brightside niet meer horen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
ja het is idd een verwijzing naar dat "oude" interview... maar wellicht wilde L1 alvast wat extra olie op het vuur gooien zo 300 dagen voor de nieuwe Pinkpop editie ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.739
5.243
Dat van FF is natuurlijk ook wel een enorm open deur. Graag geziene band, alweer eventjes niet geweest, zou de eerste keer zijn sinds overlijden drummer. Zal waarschijnlijk de grootste nobrainer zijn voor de organisatie, mocht zich een optie voordoen.

En daarmee is mijn bericht net zo inhoudsloos als die uitspraak!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
Dat van FF is natuurlijk ook wel een enorm open deur. Graag geziene band, alweer eventjes niet geweest, zou de eerste keer zijn sinds overlijden drummer. Zal waarschijnlijk de grootste nobrainer zijn voor de organisatie, mocht zich een optie voordoen.

En daarmee is mijn bericht net zo inhoudsloos als die uitspraak!
je vergeet te zeggen... 30th anniversary tour ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.262
7.206
misschien ook maar hier noemen ivm de toevallige samenval van een aankondiging van RaR/RiP woensdag en de aftelklok van Linkin Park... (Zelfs RTL Boulevard brengt het bericht naar buiten)
Zou Mojo eerst een los concertje Ziggo overwegen voor Linkin Park of meteen ambitieus voor een hoge festival spot gaan, Pinkpop headliner bijvoorbeeld? ik zou er niet gek van opkijken...

Ik hoop in Nederland op Ziggo Dome.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.763
9.711

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
Het is Pinkpop in ieder geval gegund!
would make my day!
Dave Grohl Boom GIF by Foo Fighters
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.343
2.702
Komkommertijd:

Pinkpop fans op Facebook postte deze week een bericht waarbij Rob Trommelen in een interview met Oor “deze week” zou hebben gezegd dat de foo fighters nog op de rode knop moeten drukken. L1 heeft zich dus waarschijnlijk gebaseerd op de Facebook post van Pinkpop fans.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
Pinkpop fans op Facebook postte deze week een bericht waarbij Rob Trommelen in een interview met Oor “deze week” zou hebben gezegd dat de foo fighters nog op de rode knop moeten drukken. L1 heeft zich dus waarschijnlijk gebaseerd op de Facebook post van Pinkpop fans.
ik denk, vermoed, anders om... Dat Pinkpop fans het bericht letterlijk quote van L1 😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken