Pinkpop 2025

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.170
"Volgens bronnen van The Times heeft Oasis plannen in de pijplijn zitten om in de zomer van volgend jaar meerdere grote optredens te geven in onder andere Heaton Park en Wembley Stadium. Er wordt gesuggereerd dat Wembley zelfs voor tien avonden is geboekt, waarmee het record van acht concerten dat dit jaar door Taylor Swift werd gevestigd, verbroken zal worden."

Veel info of waar die 50 mil GBP op gebaseerd is staat er niet. Maar als PP Oasis en Foo Fighters weet te boeken, neem ik zelfs een Katy Perry of Britney Spears voor lief als 3e headliner.
rumor is 10 keer wembley
10 keer manchester
en 10 overseas aka EU
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.458
698
Het is geen geheim dat Oasis terugkeert voor het geld. Als ze al naar het Europese vasteland zouden komen in 2025, dan zullen ze voor constructies gaan waar het meest gecasht kan worden. Dus eerder losse shows of opzet à la Werchter Boutique.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.742
5.246
Het is geen geheim dat Oasis terugkeert voor het geld. Als ze al naar het Europese vasteland zouden komen in 2025, dan zullen ze voor constructies gaan waar het meest gecasht kan worden. Dus eerder losse shows of opzet à la Werchter Boutique.
Bands van die grootte zijn doorgaans geen filantropische instellingen natuurlijk. Bovendien zien we natuurlijk sowieso steeds meer dat de echte groten der aarden niet meer voor de doorsnee festivals te halen zijn, Glastonbury vormt daar een uitzondering op.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.170
Het is geen geheim dat Oasis terugkeert voor het geld. Als ze al naar het Europese vasteland zouden komen in 2025, dan zullen ze voor constructies gaan waar het meest gecasht kan worden. Dus eerder losse shows of opzet à la Werchter Boutique.
ik weet X jaar geleden dat er werd gezegd door Noel dat alleen een insane amount het in gang zou kunnen zetten.

lijkt dat het dan effectief zo ver is
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
573
586
ik weet X jaar geleden dat er werd gezegd door Noel dat alleen een insane amount het in gang zou kunnen zetten.

lijkt dat het dan effectief zo ver is
Neem aan dat ze dan die 10 overseas zo dicht mogelijk bij elkaar willen zetten en dat Glasto dan het begin of eindpunt zou zijn.
Als Glasto eindpunt is, zou een combi vrijdag PP, zaterdag Hurricane, zondag Southside en dan dinsdag of de donderdag ervoor Boutique oid niet heel raar zijn?
Of het wordt gewoon 10 keer Munchen
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Wel jammer dat dan de lijn van nieuwe headliners niet wordt doorgezet. Dan moet er wel echt een frisse derde naam bij.

Schuif PJ maar gewoon door naar Ziggodome.
Ik weet het, de bekende langzaam leeglopende vijver daar ga je het op termijn niet meer met redden.Benieuwd welke weg PP/Mojo gaat bewandelen.Geen idee of editie '24 financieel een succes was,dat zal ook wel een rol gaan spelen voor editie'25
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.942
2.021
Serieuze vraag: zouden de Rolling Stones een optie zijn? Deden in Amerika ook een enkel festival. Gaan eigenlijk wel voor zeker op tour door Europa..Stonden al eerder op PP dus waarom niet....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.942
2.021
FF, Stones en Oasis; laat de ticketellende maar komen ;).
Oasis zie ik echt niet gebeuren. Word al gesuggereerd dat ze pas rond Glastonbury beginnen en zeker niet starten op het Europese vaste land en daarna UK..
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.742
5.246
Oasis zie ik echt niet gebeuren. Word al gesuggereerd dat ze pas rond Glastonbury beginnen en zeker niet starten op het Europese vaste land en daarna UK..
Ik ook niet hoor, was meer een utopie ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Serieuze vraag: zouden de Rolling Stones een optie zijn? Deden in Amerika ook een enkel festival. Gaan eigenlijk wel voor zeker op tour door Europa..Stonden al eerder op PP dus waarom niet....
Zeker, of de week ervoor zoals in "23 met The Boss.Maar eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren tijdens PP"25
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
ik denk wel dat het langzaam tijd gaat worden voor mijn Pinkpop 2025 voorspelling van dit moment met maarliefst de volle 67 acts + Janet Livv... Voordat officiële aankondiging opduiken?

niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken