Pinkpop 2025

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
89
40
het is even een tijd schrijven en schrappen geweest...
maar dit is op dit moment mijn voorspelling voor Pinkpop 2025

Bekijk bijlage 10105
Zitten best wat realistische en leuke namen tussen. Maar mag toch hopen dat ze voor de NLse namen uit een ander vaatje gaan tappen. Graag wat meer indie / rock kant op in plaats van Roxy Dekker, Roxanna Hazes en Suzan en Freek :-( Rihanna denk en hoop ik niet. En is Kylie Minoque nog zo groot?? Ik denk dat Gaslight, Two Door CC, Benson Boon, David Kushner of Noah Kahan groter zijn dan Kylie? Dat rijtje zou ik iig heel graag zien. En Haevn, Oscar, Teddy, Lost Frequencies, Michaal Kiwanuka, Alex Waren, Mark Ambor, Tom Grennan, Friday, laat maar doorkomen!
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
89
40
Zonder uitzondering ook!

Maar als je we nu al moeten uitgaan van David Guetta, Imagine Dragons en Katy Perry wordt het hier ook niet leuker ;).
En toch zou een van deze acts best een reële optie kunnen zijn. Ik had Imagine Dragons voorzichtig als mogelijke headliner in gedachten. Zijn relatief 'nieuw' onder de rockacts en hebben weer een nieuw album uit.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
934
1.699
Wat betreft Nederlands inbreng: Niet erg orgineel misschien, maar ik hoop toch wel op Personal Trainer, wat een geweldig nieuw album!
Op Lowlands waren ze ook erg goed. Dus zou het voor Pinkpop een goede naam vinden. Beter dan de Roxy Dekkers, Miss Montreals, Snelle en Suzan & Freeks van deze wereld.

Daarnaast een Elephant, Haevn, Spinvis, Eefje de Visser, Tramhaus, Rats on Rafts als Nederlandse inbreng zou ook niet verkeerd zijn. Al ben ik bang dat dat soort namen steeds minder geboekt gaan worden op Pinkpop en dat de vrienden van Amstel namen eerder geboekt gaan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Maria

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
109
83
Oscar and the Wolf wordt in het RW forum genoemd als eerste lek. Staan 20 maart ook al Ziggo Dome. Ook een kanshebber voor Pinkpop?
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
109
83
Ik heb ook even mijn lijstje gemaakt met voorspellingen voor 2025. Wellicht is deze iets te veel gebaseerd op mijn smaak en iets te optimistisch, maar een poging doen is nooit verkeerd :p

Headliners:
Foo Fighters
Post Malone
Muse

Daaronder:
Fountaines DC
Vampire Weekend
Sam Fender
Oscar and the Wolf
Son Mieux
The War On Drugs
Jamie XX
Luke Combs
Sabrina Carpenter
Dropkick Murphys
Disturbed
Benson Boone

Nederlandse inbreng:
Bente, Sor, Sophie Straat, Bökkers, Sef, Yade Lauren, Lucas & Steve, Spinvis
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
934
1.699
Ik heb ook even mijn lijstje gemaakt met voorspellingen voor 2025. Wellicht is deze iets te veel gebaseerd op mijn smaak en iets te optimistisch, maar een poging doen is nooit verkeerd :p

Headliners:
Foo Fighters
Post Malone
Muse

Daaronder:
Fountaines DC
Vampire Weekend
Sam Fender
Oscar and the Wolf
Son Mieux
The War On Drugs
Jamie XX
Luke Combs
Sabrina Carpenter
Dropkick Murphys
Disturbed
Benson Boone

Nederlandse inbreng:
Bente, Sor, Sophie Straat, Bökkers, Sef, Yade Lauren, Lucas & Steve, Spinvis
Als dit de daadwerkelijke line-up wordt ga ik toch twijfelen om weer naar Landgraaf af te reizen. Fontaines DC, Muse, FF, Vampire weekend, Sam Fender, TWOD, Jamie XX, Spinvis, heerlijke namen. Maar ben bang dat dit veelste optimistisch is.
 
  • Thinking
Waarderingen: JohndeBever

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
The War on Drugs sloeg door het publiek echt dood op Pinkpop vorig jaar. Die zie ik niet weer komen.

Sabrina Carpenter komt echt niet voor minder dan een sub of headlinepositie denk ik.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
934
1.699
The War on Drugs sloeg door het publiek echt dood op Pinkpop vorig jaar. Die zie ik niet weer komen.

Sabrina Carpenter komt echt niet voor minder dan een sub of headlinepositie denk ik.
Ja stond toen in het voorvak tussen fans van Pink, die heel het concert erdoorheen aan het praten (krijsen) waren. Man man man, wat heb ik me daar toen aan geërgerd. Jammer dat ze niet gewoon het voorvak leeg vegen tussen alle optredens door.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en Maria

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Ja stond toen in het voorvak tussen fans van Pink, die heel het concert erdoorheen aan het praten (krijsen) waren. Man man man, wat heb ik me daar toen aan geërgerd. Jammer dat ze niet gewoon het voorvak leeg vegen tussen alle optredens door.
Ik stond ergens in het midden van het veld. Als enige zowat rechtop, want de rest om me heen zat op picknickkleedjes de dag door te nemen.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Je wilt niet weten hoeveel mensen er in de digitale wachtrij voor die ZiggoDome show stonden haha.

Dat vind ik tof voor haar, netjes. Maar dat beantwoord de vraag voor mij onvoldoende.

Dan hebben we het over een hype, aangezien nagenoeg niemand er ooit van had gehoord een klein jaar geleden. Moet een hype een dergelijke spot op de grote majors krijgen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Backinblack

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Op basis van het aantal kaarten dat ze zou doen verschuiven kan ze denk ik een mooie positie eisen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.731
8.644
het is even een tijd schrijven en schrappen geweest...
maar dit is op dit moment mijn voorspelling voor Pinkpop 2025

Bekijk bijlage 10105
The Offspring lijkt me hier wel erg hoog te staan, is toch gewoon een afaslive act? krijgen ze die zaal uberhaupt uitverkocht?

Wellicht dat BMTH nog een mooie naam kan zijn voor de tweede of derde rij, als die volgend jaar opnieuw touren zie ik die wel pinkpop en werchter doen. lijkt me een prima naam voor south stage sub of north head.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken