Pinkpop 2025

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701

Nog maar eens even benadrukken dat de mening over de Pinkpop lineup niet als graadmeter meningen op het forum gebruikt moeten worden ;)

Pinkpop 2024 beste lineup volgens 3FM luisteraars...
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Joslittel

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503

Nog maar eens even benadrukken dat de mening over de Pinkpop lineup niet als graadmeter meningen op het forum gebruikt moeten worden ;)

Pinkpop 2024 beste lineup volgens 3FM luisteraars...
Tsja,blijft toch appels met peren vergelijken.Fijn dat NL een groot en divers aanbod heeft aan festivals.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.831
3.157

Nog maar eens even benadrukken dat de mening over de Pinkpop lineup niet als graadmeter meningen op het forum gebruikt moeten worden ;)

Pinkpop 2024 beste lineup volgens 3FM luisteraars...
Gezelligste camping blijkt ook een ruim begrip: https://nos.nl/artikel/2529572-man-opgepakt-voor-brand-op-festivalcamping-van-zwarte-cross




(Ja ik weet dat het voor de rest heel gezellig is, laat me)
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.051
5.394

Nog maar eens even benadrukken dat de mening over de Pinkpop lineup niet als graadmeter meningen op het forum gebruikt moeten worden ;)

Pinkpop 2024 beste lineup volgens 3FM luisteraars...
Nee klopt, dat doet de ticketverkoop, die beneden alle peil was ;)
Maar serieus: ook 3fmluisteraars (en dan nog eens degenen daarvan die reageren op zo'n bevraging) zijn een beperkte en niet veralgemeenbare doelgroep
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
317
337

Nog maar eens even benadrukken dat de mening over de Pinkpop lineup niet als graadmeter meningen op het forum gebruikt moeten worden ;)

Pinkpop 2024 beste lineup volgens 3FM luisteraars...
Ja maar Pinkpop is wel zo'n beetje het meest 3FM-festival ooit. Vroeger werd je al dood gegooid met van die 3FM gehypte bandjes die je vervolgens nergens meer zag 😂
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
932
1.698

Nog maar eens even benadrukken dat de mening over de Pinkpop lineup niet als graadmeter meningen op het forum gebruikt moeten worden ;)

Pinkpop 2024 beste lineup volgens 3FM
Het feit dat Pinkpop de beste line up heeft volgens 3FM luisteraars, laat mij helaas weer zien dat Pinkpop en ik qua programmering volledig uit elkaar zijn gegroeid dit jaar.
Ik bedoel Joost en Goldband stonden op 1 en 2 in de lijst met beste festival acts ooit volgens 3fm...

Daarnaast dan trouwens wel een beetje vreemd dat de kaartverkoop zo slecht liep.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Te stacked imo.

Ik denk niet dat Olivia Rodrigo en Sabrina Carpenter voor minder dan een headlinespot komen. En ook Paramore en Noah Kahan staan erg laag. The Streets verwacht ik niet op festivals in 25.

Wel een leuke poging. Benieuwd hoeveel er volgend jaar lijkt te kloppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en DennisvdBr

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
573
586

Nog maar eens even benadrukken dat de mening over de Pinkpop lineup niet als graadmeter meningen op het forum gebruikt moeten worden ;)

Pinkpop 2024 beste lineup volgens 3FM luisteraars...
Fijn dat alle 12 3FM luisteraars Ed Sheeran fan zijn
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
540
282
Toch wordt er om mij heen echt positief gereageerd op de reünie van Oasis, en wordt ook echt geroepen het heel tof te vinden als ze op Pinkpop zouden staan. Maar ja who knows.

Ik ga nogsteeds voor Muse, Eminem en ... Iets meer pop wellicht als laatste headliner. Maar ja Oasis zou tof zijn om toe te kunnen voegen aan het lijstje.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
932
1.698
Met Oasis weet je wel meteen dat je je festival meteen uitverkoopt. Denk alleen dat het niet haalbaar is voor Pinkpop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.871
6.109
Met Oasis weet je wel meteen dat je je festival meteen uitverkoopt. Denk alleen dat het niet haalbaar is voor Pinkpop.
Dat vraag ik me af of dat wel zo is. In de UK zijn ze heel wat van plan, maar ik denk dat het hier redelijk meevalt kwa populariteit. Ik wil best geloven dat een ZiggoDome stacked zal zijn. Maar Pinkpop? Het is niet de categorie Coldplay of Taylor Swift lijkt me.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
394
Dat vraag ik me af of dat wel zo is. In de UK zijn ze heel wat van plan, maar ik denk dat het hier redelijk meevalt kwa populariteit. Ik wil best geloven dat een ZiggoDome stacked zal zijn. Maar Pinkpop? Het is niet de categorie Coldplay of Taylor Swift lijkt me.
Dit lijkt me toch veel unieker als Coldplay en Taylor. Je weet dat het niet lang zal duren voor ze weer ruzie hebben. Dus om nu nog een van de grootste Britse bands ooit te zien is het toch niet gek als het die dag uitverkocht gaat geraken. Maar ja dat ze kleiner zijn dan die twee 100%
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.742
5.246
I guess we'll never know. Ben hier ook niet objectief in, maar ik denk dat ze, waar dan ook, alles zouden uitverkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • EDM