ArcTanGent

Dat is helemaal niet slecht. Poeh. Dat zijn drie rake headliners! En vooral zuur dat Cult of Luna & Julie Christmas geen plannen hebben om dat ergens anders te doen.

ADKq_Nb77w_ASVJJe32xFncI3NN0XbuzAj08zxs-cqbZqyCsg2p8ssR6PRuv-E7ZKS_RQE2ZR6erj_7F7QIQyfv0b1KR67dbJWOAtdTEflIFIxfADPnz1FPz4gr872Xo1mF83dy-ahPEZpK31biKzbEb8BIWkq-IWy6MmZvs=s0-d-e1-ft
cult of luna stond dit jaar al op alcatraz dus was te verwachten dat die niet gingen over komen. redbull stage op lokerse is nog altijd een mogelijkheid.

cult of luna stond dit jaar al op alcatraz dus was te verwachten dat die niet gingen over komen. redbull stage op lokerse is nog altijd een mogelijkheid.
De Mariner set is een worldwide exclusive, zo valt te lezen in de communicatie van ATG. Dat is voor de purist wel echt een dingetje. Die plaat heeft een legendarische status in de Post-Metal wereld.

Staan ook gewoon al op de Graspop lineup trouwens (niet met die set uiteraard, dat is een exclusive zoals Jamel al aangeeft)

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Mariner !

Mariner blijkbaar "world exclusive" dat ATG tripje is wel exact getimed :cool:

Jaaaaaaaaaa!!!!!!
De sterren stonden niet alleen in lijn met ATG, maar wij staan duidelijk ook op die lijn :ROFLMAO:
Dat weekend verschuiven waardoor het voor ons van een 'zeer grote kans' naar 'dit lost elk probleempje op dat we nog hadden' en dan deze krijgen is erg bijzonder.

Ok ze zijn gedegradeerd naar positie #2 :)
Er is maar één potentiële set die me zou doen laten twijfelen over het bijwonen van die Mariner set en dat is Curse These Metal Hands...

Maar die gaan echt niet in de kleinste tent worden gepropt (als ze al komen), dus ik maak me totaal geen zorgen. :D

• Leuk
Waarderingen: johanra
Er is maar één potentiële set die me zou doen laten twijfelen over het bijwonen van die Mariner set en dat is Curse These Metal Hands...

Maar die gaan echt niet in de kleinste tent worden gepropt (als ze al komen), dus ik maak me totaal geen zorgen. :D

Wat een gruwelijke en gemene clash zou dat geven! 😅

• Leuk
Er bestaat een kans dat ik aankomende zomer ook naar Bristol afreis samen met mijn broer.
Het idee is om een paar dagen eerder die richting op te gaan met de auto om de omgeving een beetje te verkennen.
Heeft iemand hier ervaringen en tips voor?

Volgende week donderdag dropt ArcTanGent zo'n 40 nieuwe bands voor de 2026 editie. En vermoedelijk zal eind februari de rest van het affiche volgen.

Op Facebook zijn ze alweer bezig met hints te geven op basis van filmklassiekers. Ik ben er vrij zeker van dat de hint van gister gaat over Maruja.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en johanra
Please welcome to the ArcTanGent 2026 line up:
Maruja / Nordic Giants / Zu / Scorpion Milk / Arcane Roots / Mass of the Fermenting Dregs / Nothing / SOM / EIVØR / Jamie Lenman / Master Boot Record / Pupil Slicer / Papangu / God Alone (Live Silent Disco Set) / Believe In Nothing / Benthos / Bruise Blood (Live Silent Disco Set) / Floating / IAN / ISKANDR / L.O.E. / Matador / Pil & Bue / Sleemo / Terminals / Witchsorrow / Civil Service / moksha / Night Swimming / Ringlets / The Sad Season / Señor Pink / Wildernesses / WORN OUT / You Win Again Gravity / ZAHN / Forlorn / Gösta Berling’s Saga / Hang Linton / itoldyouiwouldeatyou / Leeched / lowheaven / NYOS / PLEB / PREYRS / Ronker

Scherm­afbeelding 2026-01-29 om 11.12.20.png

Ontzettend gave lineup! Die Cult of Luna & Julie Christmas - Mariner set blijft wel echt pijn doen hoor....

• On fire
Hoe gaan jullie naar Bristol toe?
Zelf zit ik er over na te denken om met de auto die kant op te kachelen en dan met de trein via Calais. Of zijn er betere alternatieven die ik totaal over het hoofd heb gezien?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Hoe gaan jullie naar Bristol toe?
Zelf zit ik er over na te denken om met de auto die kant op te kachelen en dan met de trein via Calais. Of zijn er betere alternatieven die ik totaal over het hoofd heb gezien?
Zoiets is ook ons plan ja, veel betere opties zijn er niet voor zover ik weet. Wij maken er een mooi uitje van met nog wat extra overnachtingen in Engeland op weg naar het festival, dus samen reizen zal er niet in zitten, anders hadden we daarin wellicht nog wat voor elkaar kunnen betekenen. Maar we treffen jullie wel op Fernhill Farm dan :)

• Leuk
Waarderingen: Skut10 en Joslittel

Users who are viewing this thread