ArcTanGent

Hoe gaan jullie naar Bristol toe?
Zelf zit ik er over na te denken om met de auto die kant op te kachelen en dan met de trein via Calais. Of zijn er betere alternatieven die ik totaal over het hoofd heb gezien?
Vorig jaar ben ik ook zo naar Glastonbury gegaan. Ik vond het echt ideaal (en betaalbaar). Je bent in 35 minuten aan de overkant met je auto en al je spullen.

• Leuk
Waarderingen: Skut10
Hoe gaan jullie naar Bristol toe?
Zelf zit ik er over na te denken om met de auto die kant op te kachelen en dan met de trein via Calais. Of zijn er betere alternatieven die ik totaal over het hoofd heb gezien?
Eurostar naar Londen en dan de trein naar Bristol is ook vrij ideaal. En niet zo heel duur.

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j en Dr. Hannibal
Zoiets is ook ons plan ja, veel betere opties zijn er niet voor zover ik weet. Wij maken er een mooi uitje van met nog wat extra overnachtingen in Engeland op weg naar het festival, dus samen reizen zal er niet in zitten, anders hadden we daarin wellicht nog wat voor elkaar kunnen betekenen. Maar we treffen jullie wel op Fernhill Farm dan :)
Dat zijn wij ook van plan inderdaad. Zondag ervoor heen, beetje rustig aan doen en ontspannen en dan de donderdag (do/vr/za kaarten) naar Bristol. Dus samen reizen zit er sowieso niet in voor mij.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
ArcTanGent maakt zojuist de laatste namen bekend en er zitten nog een aantal absolute parels tussen!

Nieuw: Cardiacs, The Tony Danza Tapdance Extravaganza, MØL, A.A. Williams, Scaler, Battlesnake (Live Silent Disco Set), WITCH FEVER, Lane Shi Otayonii, XO Armor, Zeta, The Intersphere, Múr, HUGGING, Kathryn Joseph, en SKLOSS.

Dat leidt tot deze poster:

ATG26compleet.jpg

zowel mijn album van het jaar 2024 (Múr) als dat van 2025 (Dimscûa) staan dus op het programma, naast all-time favorite Mariner.
Wordt wel redelijk druk want moet nog veel ontdekken, de timetable komt er in maart al aan dus dan kan ik wat meer gericht gaan inluisteren
voorlopig is dit is mijn prioriteitenlijstje.

Woensdag
Dimscûa - Overhead, The Albatross - Svalbard - Lost In Kiev - Papangu

Donderdag
Agent Fresco - MØL - Nordic Giants - Chelsea Wolfe - Igorrr - Alcest - IAN - Matador - Scorpion Milk - L.O.E. - Shearling - Psychonaut

Vrijdag
Múr - BRUIT ≤ - Conjurer - Nothing - Zatokrev - Wildernesses - SOM - Perturbator

Zaterdag
CoL + Julie Christmas - Oathbreaker - A.A. Williams - Jo Quail - Eivør - Chat Pile - Darkher

Oh lijstjes, altijd leuk!

Onder voorbehoud van stomme vervelende onvermijdelijke rotclashes zijn dit mijn mustsees per dag in postervolgorde. Een clash al bekend, da's een clash tussen Maruja en MØL. Wie verzint zoiets...
Een * erachter betekent nog niet eerder gezien.

Woensdag:
Cardiacs* - Svalbard - Overhead, the Albatross* - Papangu* - Dimscua*. (Maar eigenlijk ook Lost In Kiev* - God Alone* - Giant Walker* - The Grey* - Sans Froid*... Wat een dag!)

Donderdag:
Alcest - Maruja*/MØL* - Agent Fresco* - Nordic Giants* - Psychonaut - IAN* - Iskandr* - Matador* - Otay:onii* - Zeta*.

Vrijdag:
Arcane Roots* - Conjurer - Nothing* - BRUIT ≤ - Witch Fever* - Amplifier* - Múr* - Wildernesses* - Zatokrev*.

Zaterdag:
Culf of Luna + Julie Christmas* - Eivør* - Oathbreaker* - Humanfly* - Jo Quail* - Forlorn - Hugging* - Kathryn Joseph* - Skloss*.

En dan zijn er nog diverse acts die ik verder moet inluisteren, maar ik zeker interesse in heb.

Cult of Luna en Julie Christmas heb ik trouwens beiden al wel live gezien, maar dit is een dermate unieke show dat ik het toch als een first (en waarschijnlijk only) time beschouw.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor Jo Quail, die ik al in diverse settings op heb zien treden, maar nog nooit samen met een koper ensemble.

Het nieuwe album Under Celestial Alignments van Nordic Giants komt deze week uit. Blijkbaar spelen ze het nieuwe album integraal tijdens de voorjaarstournee in de UK. Hopelijk is dat ook het geval op ATG want de single Torus is toch wel heel erg veelbelovend

• Metal!
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread