Pinkpop 2025

elo

Headliner
3 dec 2013
5.584
4.686
Voor 2024 gaan die sowieso geen festivals als Pinkpop doen hoor. Hoogstens Werchter.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
in telegraaf een artikel dat Oasis 59 miljoen krijgt voor de reunie concerten, dat riekt er naar dat ze enkel in UK blijven in Londen, Manchester en Glastonbury? Lijkt me wat weining voor een wereld tournee of een euro tour?

https://www.telegraaf.nl/entertainm...s-krijgt-59-miljoen-euro-voor-reunieconcerten
Hoop wel dat ze voor dat geld de stage veranderen in een boksring, krijgen we tenminste waar voor ons geld!!! Eerst maar eens zien of die tour überhaupt gaat plaatsvinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
ik moet eerlijk zeggen, ik kijk zelf meer uit naar woensdag dan naar dinsdag ;)

maar dat is meer voor het RaR/RiP topic voorlopig
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
573
586
in telegraaf een artikel dat Oasis 59 miljoen krijgt voor de reunie concerten, dat riekt er naar dat ze enkel in UK blijven in Londen, Manchester en Glastonbury? Lijkt me wat weining voor een wereld tournee of een euro tour?

https://www.telegraaf.nl/entertainm...s-krijgt-59-miljoen-euro-voor-reunieconcerten
"Volgens bronnen van The Times heeft Oasis plannen in de pijplijn zitten om in de zomer van volgend jaar meerdere grote optredens te geven in onder andere Heaton Park en Wembley Stadium. Er wordt gesuggereerd dat Wembley zelfs voor tien avonden is geboekt, waarmee het record van acht concerten dat dit jaar door Taylor Swift werd gevestigd, verbroken zal worden."

Veel info of waar die 50 mil GBP op gebaseerd is staat er niet. Maar als PP Oasis en Foo Fighters weet te boeken, neem ik zelfs een Katy Perry of Britney Spears voor lief als 3e headliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
ik heb inmiddels we een lijstje aan namen.... die ik voor Pinkpop een beetje blijf checken

Foo Fighters - wenslijst Mojo / Pinkpop
Rihanna - tour LiveNation en gerucht Glasto en gerucht nieuw album
Eminem - nieuw album en tour verwacht
Springsteen - data rond Pinkpop
Billie Eilish - data rond Pinkpop
The Killers - nieuwe muziek en ik verwacht wel meer tourdata
Linkin Park - mogelijke comeback aankondiging
Justin Timberlake - verwacht doortrekken tour, gerucht Zuid Amerika
Pearl Jam - verwacht doortrekken tour, gerucht Zuid Amerika
Green Day - verwacht doortrekken tour, gerucht Zuid Amerika
Katy Perry - nieuwe muziek en comeback, gerucht Zuid Amerika
Oasis - mogelijke reunieconcerten
Post Malone - ? veel genoemd

zal je zien dat de 3 headliner hier uiteindelijk niet tussen staan over 297 dagen :ROFLMAO:
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Maria en RalphiePinkpop

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Billie Eilish staat al 3x in Ziggo Dome. Katy Perry is inmiddels niet headlinerwaardig meer (comeback is ook een groot woord haha). Bruce zullen ze wel in Groningen zetten als hij weer komt.

Ik denk dat van je lijstje Pearl Jam, Post Malone en de Foo's het meest realistisch zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.343
919
Springsteen kan van dat lijstje af. Die staat (volgens zeer sterke geruchten) 21 en 24 juni in Gothenburg volgend jaar.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
ik heb inmiddels we een lijstje aan namen.... die ik voor Pinkpop een beetje blijf checken

Foo Fighters - wenslijst Mojo / Pinkpop
Rihanna - tour LiveNation en gerucht Glasto en gerucht nieuw album
Eminem - nieuw album en tour verwacht
Springsteen - data rond Pinkpop
Billie Eilish - data rond Pinkpop
The Killers - nieuwe muziek en ik verwacht wel meer tourdata
Linkin Park - mogelijke comeback aankondiging
Justin Timberlake - verwacht doortrekken tour, gerucht Zuid Amerika
Pearl Jam - verwacht doortrekken tour, gerucht Zuid Amerika
Green Day - verwacht doortrekken tour, gerucht Zuid Amerika
Katy Perry - nieuwe muziek en comeback, gerucht Zuid Amerika
Oasis - mogelijke reunieconcerten
Post Malone - ? veel genoemd

zal je zien dat de 3 headliner hier uiteindelijk niet tussen staan over 297 dagen :ROFLMAO:
Als je FF en / of PJ kunt scoren dan zit je goed voor 2025 en dan nog een leuke dame als verassende 3e headliner maar wie??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken