Pinkpop 2025

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.459
6.701
ik had wel het idee dat de ontvangst door het publiek op Pukkelpop met ruime mate meer enthousiast was dan de interactie van het publiek op Lowlands dat veel tammer was.
Althans dat concludeer ik enkel op de recensies, maar wellicht dat dat in werkelijkheid anders is.
Al geloof ik daadwerkelijk dat de impact van de artiest in NL anders is als in BE, dat zien we overigens vaker. Meen dat Nothing But Thieves bijvoorbeeld in NL de headliner status aantikt maar op Werchter mogen ze tijdens etenstijd voorzichtig aantreden...

daarnaast denk ik zelf dat Fred Again qua headliner een mismatch is voor Pinkpop... als sub of Noord afsluiter wellicht ander verhaal.
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
105
81
ik had wel het idee dat de ontvangst door het publiek op Pukkelpop met ruime mate meer enthousiast was dan de interactie van het publiek op Lowlands dat veel tammer was.
Althans dat concludeer ik enkel op de recensies, maar wellicht dat dat in werkelijkheid anders is.
Al geloof ik daadwerkelijk dat de impact van de artiest in NL anders is als in BE, dat zien we overigens vaker. Meen dat Nothing But Thieves bijvoorbeeld in NL de headliner status aantikt maar op Werchter mogen ze tijdens etenstijd voorzichtig aantreden...

daarnaast denk ik zelf dat Fred Again qua headliner een mismatch is voor Pinkpop... als sub of Noord afsluiter wellicht ander verhaal.
Denk dat Fred inderdaad een mismatch is op Pinkpop maar hij zal niet voor minder als headliner komen verwacht ik. Maar daar zullen ze niet naar kijken zolang hij maar tickets verschuift, en dat zal hij inderdaad ook doen
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.816
3.143
Ik ben verrast dat iedereen zo pro Fred Again is. Calvin Harris deed niks voor verkopen waarom zou dit dan wel doen?

Volgens mij moeten meer kijken naar algemeen mainstream pop. Of toch mainstream rock.
Ik ben verrast dat iedereen zo pro Pearl Jam is. Maneskin deed niks voor verkopen waarom zou dit dan wel doen?

Volgens mij moeten meer kijken naar algemeen mainstream pop. Of toch mainstream elektronisch.
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
105
81
Verder denk ik nog dat Billie Eilish een mogelijkheid is als Headliner? Staat de hele zomer tot 15 juni in Europa, waarna ze pas weer op 7 juli naar het Verenigd Koninkrijk vertrekt. En wat valt er nu precies in die 2 weken daar tussen ;)

Zou Post Malone daar ook nog naast passen als headliner? Gister zijn nieuwe country album uitgebracht en zou al eerder op Pinkpop hebben moeten staan. Daarnaast eventueel met Luke Combs (die ze voor dit jaar al hadden willen hebben) lijkt me dat een logische boeking aangezien ze nu 2 nummers samen hebben op zijn nieuwe album

En gaven ze nog aan dat ze er een Rock-headliner proberen uit te roken voor 2025. Zou dat dan Muse zijn (die ze ook voor dit jaar 'hadden'), Foo Fighters de oude rockers die gewoon zeker een dag uitverkopen. Of blijven ze de nieuwe weg houden en niet meer voor de dino's kiezen maar een Sam Fender bijvoorbeeld?

Veel vragen, weinig antwoorden. Uiteindelijk zitten we dan volgend jaar met Suzan & Freek en de Bankzitters :poop:
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.037
5.373
Ik ben verrast dat iedereen zo pro Pearl Jam is. Maneskin deed niks voor verkopen waarom zou dit dan wel doen?

Volgens mij moeten meer kijken naar algemeen mainstream pop. Of toch mainstream elektronisch.
Omdat Maneskin een opkomende jonge band is
Pearl Jam, FF enz zijn de namen die Pinkpop juist doen uitverkopen. PJ deed dit zelfs al na wat zaalshows uit te verkopen in dezelfde tour
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.459
6.701
een dua lipa bv
al vrees ik dat die nu wel vertrokken is als stadium act
Dua Lipa is door die 2 Wembley shows tijdens Pinkpop uitgesloten, ook de laatste dag omdat ze geen 2 shows op verschillende locaties achter elkaar gaf
Verder denk ik nog dat Billie Eilish een mogelijkheid is als Headliner?
die 3 Ziggo's van Eilish een maand voor Pinkpop, spreken niet in het voordeel van een komst van Eilish
 
  • Thinking
Waarderingen: JohndeBever

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.304
1.165
Dua Lipa is door die 2 Wembley shows tijdens Pinkpop uitgesloten, ook de laatste dag omdat ze geen 2 shows op verschillende locaties achter elkaar gaf

die 3 Ziggo's van Eilish een maand voor Pinkpop, spreken niet in het voordeel van een komst van Eilish

jep dat bedoel ik
Pinkpop had ze nu moeten hebben.
die is niet meer haalbaar anno 2025
billie hetzelfde
al verwacht ik ze wel op werchter misschien wat geen data in belgie
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
490
200
jep dat bedoel ik
Pinkpop had ze nu moeten hebben.
die is niet meer haalbaar anno 2025
billie hetzelfde
al verwacht ik ze wel op werchter misschien wat geen data in belgie
Blij toe! Mag wel weer een jaartje zoals in 2008 bijv.
Sam Fender - Muse - Pear Jam

1 gokje vrij nieuwe artiest maar in het juiste genre, andere 2 hebben geen uitleg nodig
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Maria en JohndeBever

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.867
6.106
Leuk voor Paaspop denk ik, of sub op Pinkpop.
Ik denk dat ze in andere landen groter zijn dan in NL. En veel landen gewoon nog als headliner kunnen staan. Ik denk wel dat die voor het hoogst haalbare nog gaan zolang ze er nog mee wegkomen en er niet teveel concurrentie op de loer ligt. De laatste ZiggoDome show vond ik geweldig, maar ik heb een zwak voor al die oude Killers hits.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken