Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik had voor de "revival" in 2010 echt nog nooit van journey gehoord.
ligt dat nou aan mij??
ik vind "dont stop believing" overigens echt een schijtnummer
Dit jaar ook 3 dagen genoten van Bospop. Voor ons als absoluut hoogtepunt Moby, maar ook OMD en Chris Isaak. Vrijdag vooral genoten van onze metal dames Floor Jansen en Sharon den Adel. Ik zou zelf Pet Shop Boys een perfecte headliner vinden voor de zaterdag op Bospop 2027. Een berg dansbare hits en vorig jaar in de zomer op de Lokerse feesten en dit jaar op het Sparkassen Festival in Mönchengladbach. Zij zijn meer dan geschikt en zouden de rol van Moby kunnen invullen, al hoewel wel andere vibe. Hits zijn een garantie voor succes, zie OMD dit jaar. Verder hoop ik op Nightwish, Son Mieux, Europe, Def Leppard, Journey. Allemaal te gek. Simple Minds bestaan komend jaar 50 jaar. Helaas zijn zij vorig jaar nog geweest, maar zorgden mede voor een eerste keer uitverkocht op de poort. Misschien toch weer? We gaan het meemaken.
ik had voor de "revival" in 2010 echt nog nooit van journey gehoord.
ligt dat nou aan mij??
ik vind "dont stop believing" overigens echt een schijtnummer
Naast Joe Bonamassa heeft ook Beth Hart haar eerste Europese festival voor volgend jaar juli in Europa bekend gemaakt. Ze komt graag en vaak naar NL. Zie ze wel weer komen.
Naast Joe Bonamassa heeft ook Beth Hart haar eerste Europese festival voor volgend jaar juli in Europa bekend gemaakt. Ze komt graag en vaak naar NL. Zie ze wel weer komen.
Nee man. Moby wel en Blink niet? Het jaren 90 publiek zit er wel op te wachten denk ik, al denk ik niet dat ze komen. Mochten ze wel komen, dan wil ik daar graag als sub Sum41 aan toevoegen . The Offspring wilde ik ook nog zeggen, maar die heb ik live gehoord en dat wil ik iedereen besparen, haha.
Ik ga ook een poging wagen voor editie 2027. De afgelopen edities was de vrijdag traditioneel harder, dus ik ga voor JudasPriest (serieus hoe vet). Dan op de zaterdag BryanAdams (ik denk dat ie perfect past) en de zondag gaat naar NothingButThieves. De zondag heeft als sub PaoloNutini, de zaterdag (na alle coverbands) RogerHodgson en de vrijdag heeft als sub AlexWarren. Maargoed, gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Dan mijn ultieme wishlist: JudasPriest op vrijdag, TalkingHeads op zaterdag (of Byrne solo) met RogerHodgson als sub en RodStewart met Peter Gabriel als sub op zondag. Al betwijfel ik of de Talking Heads haalbaar zijn in meerdere opzichten. Maar dat zou toch eens mooi zijn zeg.
NBT staan 10 keer eerder op Pinkpop..Rod Stewart is 81 en ze willen af van de echte oudere headliners zoals Rod en bv John Fogerty.
Peter Gabriel wordt al.lastig en als sub al helemaal. Die tourt ook helemaal niet.
David Byrne maar zie ik ook niet snel gebeuren. De rest wat je opnoemt zou moeten lukken.
Nee man. Moby wel en Blink niet? Het jaren 90 publiek zit er wel op te wachten denk ik, al denk ik niet dat ze komen. Mochten ze wel komen, dan wil ik daar graag als sub Sum41 aan toevoegen . The Offspring wilde ik ook nog zeggen, maar die heb ik live gehoord en dat wil ik iedereen besparen, haha.
Mmmmhh, lijkt me toch een andere slag publiek aan te spreken wat het Bospop publiek normaliter aanspreekt, maar dat kan aan mij liggen. Sum 41 heeft overigens twee jaar geleden hun afscheidstour gedaan.
Ik ga ook een poging wagen voor editie 2027. De afgelopen edities was de vrijdag traditioneel harder, dus ik ga voor JudasPriest (serieus hoe vet). Dan op de zaterdag BryanAdams (ik denk dat ie perfect past) en de zondag gaat naar NothingButThieves. De zondag heeft als sub PaoloNutini, de zaterdag (na alle coverbands) RogerHodgson en de vrijdag heeft als sub AlexWarren. Maargoed, gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Dan mijn ultieme wishlist: JudasPriest op vrijdag, TalkingHeads op zaterdag (of Byrne solo) met RogerHodgson als sub en RodStewart met Peter Gabriel als sub op zondag. Al betwijfel ik of de Talking Heads haalbaar zijn in meerdere opzichten. Maar dat zou toch eens mooi zijn zeg.
Nothing but Thieves, Paolo Nutini en Alex Warren zie ik eerder naar Pinkpop gaan. Roger Hodgson heeft sinds 2020 niet meer opgetreden. Ik denk dat die gestopt is met optreden. Peter Gabriel verkoopt met gemak paar keer Ziggo Dome uit dus die komt niet voor sub. Als headliner zou kunnen maar ik gok een arena tour. Talking Heads zijn sowieso uit elkaar en zijn tour is afgelopen. Eerst wachten op een nieuw album. De vrijdag is gewoon welk grote band ze kunnen boeken en daar bouwen ze een programma omheen. Paar jaar geleden Snow Patrol en die zijn ook niet zo metal Maar ik gok dat Judas Priest niet groot genoeg is om een dag te dragen. Bryan Adams lijkt me een goede match. Dat zal vast wel eens gebeuren. Rod zie ik niet meer zo snel gebeuren maar zou wel kunnen qua smaak
NBT staan 10 keer eerder op Pinkpop..Rod Stewart is 81 en ze willen af van de echte oudere headliners zoals Rod en bv John Fogerty.
Peter Gabriel wordt al.lastig en als sub al helemaal. Die tourt ook helemaal niet.
David Byrne maar zie ik ook niet snel gebeuren. De rest wat je opnoemt zou moeten lukken.
Ja Peter Gabriel is een vrijwel onhaalbare kaart. Maar het benoemen wel waard. Nothing But Thieves zie ik ook eerder weer naar Pinkpop gaan, maar ik sluit het niet uit. Ze zijn trouwens echt retestrak, net als The Editors. Man wat zijn dat live-optredens. Leeftijdtechnisch klopt het wat je zegt, maar ik weet zeker dat als ze beschikbaar zijn voor een acceptabele som, Bospop wel overstag zou gaan. Dan wat aanvullingen. Misschien een JamesTaylor, Duran Duran, Alphaville, Bush, Gavin deGraw, Goo Goo Dolls?
Duran Duran is ook maar afwachten hoe Simon bij stem is. Vorig jaar in Antwerpen eerder vertrokken en wij waren niet de enigen. Was wel een combi van ziek zijn, slechte akoestiek in dat verschrikkelijke sportpaleis en slechte geluid mixer. Nena en Kim Wilde treden ook nog veel op. Nena super, Kim Wilde dan wel dan niet goed bij stem. Nothing But Thieves staat hoog op ons verlanglijstje. En waarom niet op Bospop? Pet Shop Boys en Bryan Adams zie ik wel op het affiche staan in 27. Judas Priest is inderdaad een supervette optie, en waarom geen Adje Vandenberg?? Past ook goed op een stevige vrijdag. Son Mieux mag van mij ook wel weer komen in 27!